LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Krogtjej
2012-05-13,17:45,
Inlägg: #1
Krogtjej
Va ute på krogen i fredags och var alldeles lagom packad. På dansgolvet tog en tjej ögonkontakt och jag drog tag i henne och började dansa, hennes polare drog iväg henne efter ett tag och jag dansa vidare. Ett par gånger senare kommer hon och polare i närheten på dansgolvet och jag drog tag i henne igen, samma sak dessa gånger hennes tjejpolare drar iväg henne efter vi dansat ett tag. Första frågan, varför gör tjejpolarna så här trots att tjejen jag dansar med verka vara glad över det, samt vad tycker ni man ska göra?

Senare på kvällen står jag ute och ringer en vän, då kommer det tjejgänget förbi och jag går till mitt target och säger att jag vill ha hennes nummer för att jag har tappat bort min polare, hon skrattar och ger det.

Senare på natten smsar jag: Jag hoppas att dina galna dansben bär dig hem när det blir dags! God natt flickan.

Hon svarar: Det gjorde dem Wink sov gott

Och detta leder vidare till mina andra frågor: Hur länge tycker ni det är bra att vänta innan man skickar nästa sms? Vad är bra att skriva i nästa sms? Vi snackade ingenting mer än vid numberclosen så vet ingenting om henne, kan inte dra upp något som relaterar till henne med andra ord.
2012-05-13,18:14,
Inlägg: #2
Krogtjej
Fråga nummer 1. Ful tjejkompis? fettoval? Dessa karaktäristiska brukar medföra att de inte får så mycket attension och försöker då mer pajja och fokusera på de som gets it, istället för att jobba på sig själva. Allt för att försöka må bättre.

Åtgärd: Ta tillbaka henne från hennes kompis, släng upp na på axeln ala caveman stylish. Isolera. Men annars tyckte jag att du bra där som frågade efter nummer bara.

Fråga nummer 2. Tänk inte på det, däremot ska DET inte gå före andra saker i ditt liv. Dvs, exempelvis, sitt inte och smsa/kolla mobiljäveln var 5:e minut när du pluggar.

Fråga nummer 3. Jag hade nog skrivit " Du var jävligt snygg igår, dig vill jag kanske träffa igen." Överlag tänk inte så jävla mycket på just "vad ska jag skriva" Det fuckar upp huvudet. Däremot så är det lite paradoxalt sagt av mig eftersom att det spelar ju en stor roll hur vad och hur man skriver shit till brudarna. Annars grejjer som är "bra" är att vara rolig, framåt, dominant, sexuell.

Lycka till Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-13,21:44,
Inlägg: #3
Krogtjej
Okej tack för svar! Jag skrev till henne nu nyss: Jag gjorde den grymaste pajen alltså du skulle sett innehållet och kanterna, vilka kanter! Vill ju inte skryta, eller jo det vill jag. Ett random statement.
2012-05-13,22:01,
Inlägg: #4
Krogtjej
sweet mano
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-13,22:06,
Inlägg: #5
Krogtjej
haha fick svaret:

Va? vem är detta? lät som en jävla god paj
Sen efter några minuter
Aha, tror poletten föll nu. Vad för paj? Big Grin
2012-05-13,22:25,
Inlägg: #6
Krogtjej
riktigt bra. ånga på nu!!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}