LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
screenshot! Haha
2012-05-14,17:55,
Inlägg: #1
screenshot! Haha
Fan jag är typ B kändis nu en brud tog screenshoot på mitt "Hej du ser tuff ut, varför känner inte jag dig" Och la upp den på sin wall. Fuck kommer nog bli svårare att ragga på fb nu.... Någon som varit med om liknande? Tongue
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-14,18:10,
Inlägg: #2
screenshot! Haha
Jag skickade samma sms till några brudar en gång och en av dem lade upp det på sin fb. Fast jag kände henne så jag kom på någon lögn så hon tog bort det =)
2012-05-14,18:23,
Inlägg: #3
screenshot! Haha
well den bilden blir bombad med kommentarer som pinsam snubbe... vilken stjärna... rätt ironiskt för jag har ju skickat en jävla massa mail till tjejer så det var väl bara en tidsfråga. Känner mig dock smickrad att hon tog ett screenshoot och hängde ut mig. Men aja thats life.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-14,18:24,
Inlägg: #4
screenshot! Haha
Lol fucked up. Jag minns en gång då jag kastade ur mig väldigt sexistiska kommentarer till en flicka som till slut tog printscreen och la upp skiten på facebook, snart hade jag typ 10 white knights och 3-4 av hennes väninnor mot mig. Jag svarade på precis varenda jevla kommentar mot mig, framade pojkarna som riddare på vit häst, utlöste hela min jevla arsenal av "negs" på flickorna. Sedan inom 4 veckor hade jag haft sex med tjejen i fråga samt 2 av hennes väninnor som "försvarade henne" under det vilda facebook-kriget =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-14,18:53,
Inlägg: #5
screenshot! Haha
Det där är bara en tidsfråga.. fan lär också vara i samma sits snart. Iaf det är så jävla härligt när du skriver sådär valle att du ba framea på och sen ligger med kompisarna, det betyder ju att brudar är pantade och att de skriver bara för att de borde ur moralisk synpunkt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-14,18:54,
Inlägg: #6
screenshot! Haha
jag tycker att hela situationen är jävligt ironiskt nu börjar lite fb fight oxå.

har just nu en konvo med en snubbe.

Chode: Fan vad pinsam du är, hur fan kan du ragga över facebook, så jävla pinsam är du!
Insecureboy: yep du har rätt jag är otroligt pinsam, för att jag raggar på en söt brud. Hur känns det att vara styrd över hur alla andra känner och tycker?
Chode: Men är du helt jävla efterbliven. Du fattar väl själv att du inte kan ragga på facebook, det är ju skitpinsamt!
Insecureboy: Enligt vem? För att jag såg en söt tjej och ville snacka med henne. Tänk om hon hade varit drömbruden, även om det bara är en liten chans är den inte värd att ta då? När du är 80 år vill du då sitta där och veta att du inte vågade ta chansen för att alla andra tycker att det är pinsamt, eller vill du veta att du tog chansen och vågade göra det som inga andra vågar?

Han har inte svarat ännu, haha jag gillar det här kanske kan få någon att joina detta forumet vore nice! Tyvär så kan jag inte kommentera bilden då hon vägrar acceptera min vänförfrågan Sad
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-14,21:27,
Inlägg: #7
screenshot! Haha
Se det som en rolig utmaning Smile Inte varje dag man får bli uthängd lixom^^
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-05-15,14:22,
Inlägg: #8
screenshot! Haha
russel Skrev:Det där är bara en tidsfråga.. fan lär också vara i samma sits snart. Iaf det är så jävla härligt när du skriver sådär valle att du ba framea på och sen ligger med kompisarna, det betyder ju att brudar är pantade och att de skriver bara för att de borde ur moralisk synpunkt.

Mkt möjligt att det kanske redan ligger upp en bild, jag visste inte om det förrän min kompis visa det. Jag fick några mail igår Men har inte fått några mer sen sent idag. Jag har märkt att folk har en tendens att släppa på detta om personen i fråga inte bryr sig. Det är mkt roligare att göra en big deal av det om du reagerar. Samma med shittest om du är kort. Om du inte bryr dig så kmr folk inte ens bry sig om att kommentera för det är inget roligt... Tror allt detta med fb dramat kmr vara glömt innan veckan är slut... Tråkigt jag fick inte vara kändis så länge verkar det som Sad
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-15,17:10,
Inlägg: #9
screenshot! Haha
Insecureboy Skrev:Mkt möjligt att det kanske redan ligger upp en bild, jag visste inte om det förrän min kompis visa det. Jag fick några mail igår Men har inte fått några mer sen sent idag. Jag har märkt att folk har en tendens att släppa på detta om personen i fråga inte bryr sig. Det är mkt roligare att göra en big deal av det om du reagerar. Samma med shittest om du är kort. Om du inte bryr dig så kmr folk inte ens bry sig om att kommentera för det är inget roligt... Tror allt detta med fb dramat kmr vara glömt innan veckan är slut... Tråkigt jag fick inte vara kändis så länge verkar det som Sad

Hur många tjejer skickar du meddelande till och hur många av de svarar o hur många sucess blir utav dem?
2012-05-15,17:25,
Inlägg: #10
screenshot! Haha
selected Skrev:Hur många tjejer skickar du meddelande till och hur många av de svarar o hur många sucess blir utav dem?

Allt som allt har jag skickat runt några hundra meddelanden. Av 100 så kanske 40 svarar och sen är det typ 30 som jag får nummret av. I början var det dock en katastrof innan jag lärde mig att skapa intresse över internet Tongue
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-15,18:30,
Inlägg: #11
screenshot! Haha
Insecureboy Skrev:Allt som allt har jag skickat runt några hundra meddelanden. Av 100 så kanske 40 svarar och sen är det typ 30 som jag får nummret av. I början var det dock en katastrof innan jag lärde mig att skapa intresse över internet Tongue

Hur många har du skickat till~~?
2012-05-15,18:50,
Inlägg: #12
screenshot! Haha
några hundra allt som allt, sen i sommras då började jag med fb game
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-15,19:46,
Inlägg: #13
screenshot! Haha
Insecureboy Skrev:Allt som allt har jag skickat runt några hundra meddelanden. Av 100 så kanske 40 svarar och sen är det typ 30 som jag får nummret av. I början var det dock en katastrof innan jag lärde mig att skapa intresse över internet Tongue

Hur lärde du dig det? Finns det material för det?
2012-05-15,20:10,
Inlägg: #14
screenshot! Haha
selected Skrev:Hur lärde du dig det? Finns det material för det?

Material finns det alltid, men jag kopierade mycket av Herr Evilvalle och mitt första mil som jag skickade någonsin var i sommras. Då kopierade jag en annans text så jag hade alla svaren, jag fick nummret men när jag träffade henne så såg hon ganska snabbt att det bara var en fasad som jag hade.

Efter det så testade jag mig fram med en massa olika öppnare.

Damn sexy as fuck, VEM är DU?

Varför har vi aldrig druckit vin och tittat på stjärnorna tillsammans?

alla möjliga olika öppnare, föröskte hålla igång en konversation, ibland kunde jag fråga efter nummer när hon hade svarat "mm" "aa" dvs när intresset var noll i princip. men efter ett tag så lärde jag mig när jag skulle fråga efter nummer och när jag var tvungen att skapa mer attraktion. När jag var sjuk så drog jag upp facebook och skickade iväg typ 50 mail. Låt aldrig internetgame ta över game IRL men det är en rolig underhållning när man inte har nåt bättre för sig Tongue
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-16,00:05,
Inlägg: #15
screenshot! Haha
Evilvalle Skrev:Lol fucked up. Jag minns en gång då jag kastade ur mig väldigt sexistiska kommentarer till en flicka som till slut tog printscreen och la upp skiten på facebook, snart hade jag typ 10 white knights och 3-4 av hennes väninnor mot mig. Jag svarade på precis varenda jevla kommentar mot mig, framade pojkarna som riddare på vit häst, utlöste hela min jevla arsenal av "negs" på flickorna. Sedan inom 4 veckor hade jag haft sex med tjejen i fråga samt 2 av hennes väninnor som "försvarade henne" under det vilda facebook-kriget =)

Lol. Ingen chans att du möjligtvis tog en "screenshot" på ovan nämnda chatt? Smile
2012-05-16,00:15,
Inlägg: #16
screenshot! Haha
Insecureboy Skrev:några hundra allt som allt, sen i sommras då började jag med fb game


Blir du inte "blockad att skicka meddelanden"? Har en nära kompis som är riktigt grym på att hooka RIKTIGT fräscha flickor via FB. Han får en block då och då som varar i 14 dagar. Då kan inte göra annat än puffa folk.
2012-05-16,08:26,
Inlägg: #17
screenshot! Haha
Aldrig hänt mig Tongue men sen så kör jag inte fb gamle varje dag utan 1 gång i månaden typ.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-23,13:43,
Inlägg: #18
screenshot! Haha
störd brud. Vfan håller hon på me?
2012-05-23,22:03,
Inlägg: #19
screenshot! Haha
Mössan Skrev:störd brud. Vfan håller hon på me?

Blev väl så smickrad så att hon blev helt till sig och var väl tvungen att visa alla att någon faktiskt vill ragga på henne Tongue haha
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-23,22:17,
Inlägg: #20
screenshot! Haha
jävligt tvek på den. Vilket jävla äckel. Bitch i sitt esse


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}