LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Alanya
2012-05-22,08:17,
Inlägg: #1
Alanya
Rullar ner till Alanya i slutet av veckan, och självklart vill jag förgylla tillvaron för året studenter genom att dela med mig av min penis. De jag funderar kring är hur man effektivast raggar utomlands?

Ska man bara gå in med ett jävla intent och räkna med att alla brudar där nere är mer lättraggade än hemma, eller ska man köra på som vanligt?
2012-05-22,13:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-22,13:53 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #2
Alanya
Intent. Det är ett faktum att tjejerna är mer lättragade utomlands. Otroligt mycket lättare. Jag har nyss varit utomlands i 5 månader och varit otroligt lätt att få till det. Jag själv körde väldigt mycket dance floor när jag var ute på kvällen för att hitta tjej, det var löjligt enkelt. Sen ifs var jag inte på massa turisthålor (jag var ofta ensam skandinav) och jag ser rätt svensk ut vilket var en stor fördel i guess, de flesta tjejerna gillade mina ögon (blå) och att jag var ljus, asiaterna gillade att jag hade kroppsbehåring/skäggväxt etc. Men satte några norderuopeer också och de var rätt lätt det med. En svensk tjej sa så här när vi satt o åt (innan vi haft sex): "jag är hellre lite lättfotad än att inte få ha sex när jag är utomlands haha"

Och rätta mig om jag har fel men de flesta tjejerna åker till ställen som Alanya, Aya Napa etc, för att "festa", vilket är ett kodord för att knulla.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-05-22,14:29,
Inlägg: #3
Alanya
Det trodde Jag också när jag var i napa, hade inställningen att VARENDA BRUD är där för att kunna hora runt med rättigheter. Därav var jag direkt och sexuell utav helvete och full utav helvete i hopp om att kunna Knulla flera under sanma dag/kväll/natt. Resultat: inte ett enda ligg, men fan så roligt jag hade.

Vet inte antar att var för dregg för att få Knulla. För antalet approaches kan man inte klaga på. Så, klart de är mer benägna men sköt dig någolunda iaf. Ska tilläggas att jag ser helt okey ut överlag LOL.


EDIT: var där i en vecka.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-22,14:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-22,14:53 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #4
Alanya
Jo alltså dom är såklart bara där för att knulla, men det innebär inte att dom kommer göra det med första bästa. Tvärtom är det bara för dom att att välja bland de mest attraktiva, även om de själva ser halvdana ut. Och de kan ha uppblåst självförtroende och vara extra bitchiga bara för att dom kan, och har såna möjligheter, många vill väll knulla med nån turkjevel. Men det spelar inte så stor roll egentligen, för när man är där och ingen känner en kan man ha hur mycket självförtroende som helst, och bestämma sig för att vara fucking alpha male.Wink
2012-05-22,18:08,
Inlägg: #5
Alanya
russel Skrev:Det trodde Jag också när jag var i napa, hade inställningen att VARENDA BRUD är där för att kunna hora runt med rättigheter. Därav var jag direkt och sexuell utav helvete och full utav helvete i hopp om att kunna Knulla flera under sanma dag/kväll/natt. Resultat: inte ett enda ligg, men fan så roligt jag hade.

Vet inte antar att var för dregg för att få Knulla. För antalet approaches kan man inte klaga på. Så, klart de är mer benägna men sköt dig någolunda iaf. Ska tilläggas att jag ser helt okey ut överlag LOL.


EDIT: var där i en vecka.

:] ...........
find it, fuck it, forget it.
2012-05-22,20:15,
Inlägg: #6
Alanya
Stridskuken Skrev:Jo alltså dom är såklart bara där för att knulla, men det innebär inte att dom kommer göra det med första bästa. Tvärtom är det bara för dom att att välja bland de mest attraktiva, även om de själva ser halvdana ut.

Men det är fortfarande större chans att dom går hem med en random kille när dom är utomlands än att göra det här hemma i Sverige. Därför kommer det också vara lättare att ragga upp 10an på en strand i Thailand än på ett stureplans hak i Stockholm.
2012-05-24,18:02,
Inlägg: #7
Alanya
Tack för svaren, kör på ungefär som hemma! Får hoppas de går vägen, lär bli en jädra roliga resa i vilket fall. Lämnar en update när jag kommer hem till svedal igen.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}