LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
fuckeyes på gymmet
2012-05-24,20:54,
Inlägg: #1
fuckeyes på gymmet
var nyss på gymmet, har längtat hela jävla dagen efter att få gymma så när jag kom dit så hade jag bara träning i skallen. Gick in och körde stenhårt och det var efter några set som jag märkte att när jag kollade upp i spegeln så hade jag flera donnors blickar på mig, asså verkligen fastnaglade dom stirrade med fuckeyes. När jag stirrade tillbaka och dom närkte att jag stirrade så vände samtliga ner blicken. Och nu till min fråga jag märkte att så fort jag kom tillbaka till verkligheten från min träningsvärld och tittade i spegeln så hade jag deras blickar på mig igen, hände säkert en 5-6 gånger. Wtf is going on var typ som om jag hade nån magisk attraktionskraft runt mig typ. Har inte upplevt detta innan att dom stirrar ut en sådär....
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-24,21:27,
Inlägg: #2
fuckeyes på gymmet
Insecureboy Skrev:var nyss på gymmet, har längtat hela jävla dagen efter att få gymma så när jag kom dit så hade jag bara träning i skallen. Gick in och körde stenhårt och det var efter några set som jag märkte att när jag kollade upp i spegeln så hade jag flera donnors blickar på mig, asså verkligen fastnaglade dom stirrade med fuckeyes. När jag stirrade tillbaka och dom närkte att jag stirrade så vände samtliga ner blicken. Och nu till min fråga jag märkte att så fort jag kom tillbaka till verkligheten från min träningsvärld och tittade i spegeln så hade jag deras blickar på mig igen, hände säkert en 5-6 gånger. Wtf is going on var typ som om jag hade nån magisk attraktionskraft runt mig typ. Har inte upplevt detta innan att dom stirrar ut en sådär....

i know teh feeling, megarelaxad som valle skrev i ngn artikel. Händer inte ofta men när de händer, boooom !
find it, fuck it, forget it.
2012-05-24,21:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-24,23:50 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #3
fuckeyes på gymmet
Det händer ofta på gym och jag har tänkt på det en del. Delvis frigörs det skit i hjärnan och man mår asbra när man tränar och du är fokuserad/lever i nuet, vilket gör dig attraktiv.

En annan viktigt grej tror jag är att många tjejer sticker till gymmet för att träffa killar (kanske omedvetet val de gör), inte sällan har de antagligen ägglossning också vilket gör att de tänder på mer maskulina män/muskulösa -> dras till gymmet.

Speciellt tjejer som går i nian (This one i know for sure - har syster i åldern och hört deras kompissnack), men även gymnasietjejer åker MEDVETET dit för att spana killar.

Det finns alltså två alternativ varför det ofta är väldigt lätt att få blickar/flörtar när man är på gymmet. First: omedvetet dras tjejer dit för att de är kåta/har ägglossning. Second: Tjejer åker dit för att spana på killar för att de är allmänt muskelkåta/vill träffa äldre och framför allt tuffare killar. Ibland går de båda två alternativen hand i hand så klart. Dessutom har vi faktorn att man ofta blir attraktivare på gymmet som kille, speciellt om man tagit jack3d Smile

Detta är generellt vad som händer väldigt ofta tror jag, för gymmet börjar mer och mer likna ett sexigt hook up place. Jag säger inte att det alltid är så här och med alla tjejer, men detta är en av aneldningarna till att det händer väldigt ofta just där. Som antagligen alla som tränat länge kan intyga.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-05-24,21:54,
Inlägg: #4
fuckeyes på gymmet
Visst gillar tjejer att spana på vältränade kroppar, men det är långt ifrån allt. När jag som är blek och smalfet går på gymmet får jag ofta många flickor som spanar in mig.
2012-05-24,21:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-24,22:00 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #5
fuckeyes på gymmet
Det är för att det handlar om att man är fokuserad på ett sätt bara män kan typ, som jag beskrev i första stycket ovan. Du kan vara maskulin utan att vara biffig, ghymmet tenderar att ha manliga/hårda killar - biffiga eller ej. Åtminstonde tror många tjejer det (särskilt bland de yngre där nästan alla jämnåriga killar är datornördar)

Citat av tjej jag gillar att snacka attraktion med: "alltså det är inte det att de gymmar eller håller på med sporten som gör att jag tycker de är sjukt heta, utan att de är så målmedvetna och går flera dagar i veckan på träningen - jag skulle liksom aldrig pallat det i längden"
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-05-24,22:45,
Inlägg: #6
fuckeyes på gymmet
Insecureboy Skrev:var nyss på gymmet, har längtat hela jävla dagen efter att få gymma så när jag kom dit så hade jag bara träning i skallen. Gick in och körde stenhårt och det var efter några set som jag märkte att när jag kollade upp i spegeln så hade jag flera donnors blickar på mig, asså verkligen fastnaglade dom stirrade med fuckeyes. När jag stirrade tillbaka och dom närkte att jag stirrade så vände samtliga ner blicken. Och nu till min fråga jag märkte att så fort jag kom tillbaka till verkligheten från min träningsvärld och tittade i spegeln så hade jag deras blickar på mig igen, hände säkert en 5-6 gånger. Wtf is going on var typ som om jag hade nån magisk attraktionskraft runt mig typ. Har inte upplevt detta innan att dom stirrar ut en sådär....

Ye man, får det där rätt ofta.

Grejen är den att vissa skulle säga "Well duh, det e för att du har muckler", och sure, många tjejer gillar sånt skit. Men det är långt ifrån det avgörande, för det är väldigt ofta som jag knappt får några blickar alls också.

Den gemensamma nämnaren för varje gång jag får så otroligt många blickar är att jag är super-fokuserad på träningen, tack vare DMAA eller inte, omvärlden försvinner, tunnel-seende, enorm fokus på att göra det jag vill göra (Öka personbästa or whatever), allt annat försvinner. Detta gör att man framstår som väldigt autentisk och därmed självsäker, personality on the line, dont give a fuck, none-needyness, vulnerability -> Alla riktlinjer till ett särskilt sinnestillstånd som är det attraktiva.


I boken "the attraction code" av Vin Dicarlo (vilket är typ den bästa boken EVER om attraktion) förklarar han att modellen för ett attraktivt beteende är:

Intention -> Focus -> State -> Expression

Intention är ens personlighet, ens mål, ens vision, ens "jag", ens purpose.

Focus är (surprise surprise), var man placerar sitt fokus.

State är som vi alla vet ens sinnestillstånd.

Expression är vad som visas utåt, hur andra människor uppfattar en, dvs the expression of your personality.


I det optimala fallet så är ens expression detsamma som ens intention, dvs den personlighet man har lyser fullt ut genom ens expression, nothing to hide, open for attack (vilket subkommunicerar att man har social backup, genom att man vågar visa sin riktiga personlighet utan att sätta murar omkring sig själv).

De problem varje människa har är focus -> Om ens focus är fel så fuckar det upp ens state vilket i sin tur gör att ens expression inte är densamma som ens intention (personlighet), dvs man försöker kanske vara "the tough guy", "the shy guy", "the nice guy" or whatever - Man sätter upp en fasad för att ens focus ligger på att bry sig om vad andra människor tycker och tänker om en, detta gör att man framstår som incongruent - återigen, ens expression är inte densamma som ens intention, just för att man fokuserar på fel sak vilket gör ens sinnestillstånd lite stiff.

När ens focus istället ligger på något bra, samtidigt som det är så pass starkt (exempelvis focus på gymet) så gör det att alla tankar om "undra vad hon tycker om mig nu" osv försvinner helt, man är i sin egna värld, dvs ens fokus fuckar inte upp ens state vilket resulterar i att ens personlighet lyser klart och tydligt, ens intention är ens expression. Det är just därför man har så många i communityt som snackar om att det är så viktigt att vara expressive, därmed koncept som "express not impress", "attraction is a function of putting your personality on the line" etc etc.

Tänk själv, vad tror ni skillnaden är i fokus på en som är grym med tjejer/alfa/high-value, jämfört med någon som är osäker?

Allt handlar om att bygga ett fokus så starkt så det inte blir rubbat av saker som social anxiety, performance anxiety etc, som gör en stiff.

När man väl kommit till den punkt där man har förmågan att ha ett starkt fokus som inte blir rubbat (Exempelvis "undra om JAG kommer gilla henne", "Jag ska retas med henne", "Jag vill ha sex med henne" etc) istället för "hoppas hon gillar mig", "undra vad hon tycker om mig", "jag gör såhär så kanske hon blir imponerad" etc etc etc, så kommer ens personlighet att skina, vilket gör att man framstår som karismatisk/alfa/attraktiv/high-value/none-needy/whatever crap. Förutsatt att ens intention (personlighet/identiet) ens handlar om att ragga tjejer -> För om man inte ens tar action så händer såklart inget.

Feel free to ask questions.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-24,23:11,
Inlägg: #7
fuckeyes på gymmet
Yes, känner igen det där. Det intressanta är att det för mig gått i perioder. När jag varit i något av en svacka och många områden gått åt helvete i mitt liv har jag inte fått närheten av samma blickar, men när är allt går mer på räls och gymmet bara är nästa steg på din långa lista produktiva grejer du vill ägna dig åt, då stirras det friskt och en del hittar på ursäkter för att prata med en, typ frågar om man använder V-greppet till latsdragsmaskinen när man står o kör mark eller undrar om de kan ta 5 kg-plattan utan att ens använda den sen.

btw tack för tipset om bok valle, det där var det vettigaste jag läst om intent, focus och expression. Kvällsläsa!

"All limitations are self imposed"

2012-05-25,00:27,
Inlägg: #8
fuckeyes på gymmet
Tack för bra post! Smile
Hur hänger det här samman med intent? Är det samma sak som intention?
2012-05-25,00:59,
Inlägg: #9
fuckeyes på gymmet
noob Skrev:Tack för bra post! Smile
Hur hänger det här samman med intent? Är det samma sak som intention?

Ajjemen! fsdfsdfsfs
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-25,13:39,
Inlägg: #10
fuckeyes på gymmet
Hmmm är det inte lite olika saker?
1) "visa intent", att man vill ha tjejen
2) vara attraktiv i meningen att man är målmedveten
3) förmedla/utstråla sin personlighet
Och som jag fattar det är intention då nr 3?
Sen undrar jag om det inte också är värt att skilja på _att_ "förmedla sin personlighet"
och vilken _typ_ av värderingar/personlighet som man förmedlar?
Hade inte mystery någon rutin om "elicting values"? Just det här med värderingar tycker
jag är underskattat, både som mindset "jag har karaktär/standards" och som ett sätt att
ta reda på om man gillar tjejens personlighet, dessutom är det väl high-value beteende
att vara kräsen. (också en form av abundance mentality som man förmedlar)

(Exempelvis "undra om JAG kommer gilla henne", "Jag ska retas med henne", "Jag vill ha sex med henne" etc)
istället för "hoppas hon gillar mig", "undra vad hon tycker om mig", "jag gör såhär så kanske hon blir imponerad"

hmmm att använda reframe till att utforma mindsets, det var bra.
(Jag har en massa piedestaltänk och limiting beliefs som jag försöker bli av med haha)

"express not impress"

den var bra, hade jag inte hört
2012-05-25,17:41,
Inlägg: #11
fuckeyes på gymmet
Valle: den här superrelaxed grejjen, kan man fixa så att man får den utanför gymmet?
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-30,16:25,
Inlägg: #12
fuckeyes på gymmet
Insecureboy Skrev:Valle: den här superrelaxed grejjen, kan man fixa så att man får den utanför gymmet?

Undrar det jag med också.

Verkar som Evilvalle försvinner hela tiden från trådarna efter ha svarat en gång.
2012-05-30,19:04,
Inlägg: #13
fuckeyes på gymmet
Insecureboy Skrev:Valle: den här superrelaxed grejjen, kan man fixa så att man får den utanför gymmet?

Absolut. Det är helt enkelt en känsla som säger att man inte behöver nåt, man har "en full kopp" och behöver därför inte pinga omgivningen för att få reda på hur man ska agera, detta resulterar ofta i väldigt långsamma rörelser, ansiktsuttryck, avslappnade ansiktsmuskler etc då man bara observerar vad som är runt omkring en, ögonen låser sig inte fast vid nåt direkt för dom är så pass avslappnade, ens fokus är ofta på den där softa känslan man har i kroppen.

Mediterar du? Några stretchövningar?

Jag mediterar 20min per dag, jag kör också stretchövningar från boken "Code of the natural", dvs övningar som gör kroppen mycket mycket mer avslappnad vilket gör att det är mycket lättare att komma i ett state av presence. Borde finnas lite överallt att ladda ner, gör en google-sökning.

Men sen just meditation tycker jag ger rätt mycket.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-30,19:43,
Inlägg: #14
fuckeyes på gymmet
Evilvalle Skrev:Absolut. Det är helt enkelt en känsla som säger att man inte behöver nåt, man har "en full kopp" och behöver därför inte pinga omgivningen för att få reda på hur man ska agera, detta resulterar ofta i väldigt långsamma rörelser, ansiktsuttryck, avslappnade ansiktsmuskler etc då man bara observerar vad som är runt omkring en, ögonen låser sig inte fast vid nåt direkt för dom är så pass avslappnade, ens fokus är ofta på den där softa känslan man har i kroppen.

Mediterar du? Några stretchövningar?

Jag mediterar 20min per dag, jag kör också stretchövningar från boken "Code of the natural", dvs övningar som gör kroppen mycket mycket mer avslappnad vilket gör att det är mycket lättare att komma i ett state av presence. Borde finnas lite överallt att ladda ner, gör en google-sökning.

Men sen just meditation tycker jag ger rätt mycket.

En gång i tiden så mediterade jag men jag slutade för att det var för tråkigt, men borde väl börja igen om det finns en chans att man får den här megarelaxed känslan. Jag tror att jag får den här ibland, typ ibland så sitter jag på jobbet. Och helt plötsligt så kan jag typ tänka på nåt och en varm känsla kommer, samtidigt som jag känner mig som the king of the world. Jag har märkt att jag får en del blickar från damerna på jobbet när dessa moment inträffar. Är det typ sådant state som du menar?
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-30,19:48,
Inlägg: #15
fuckeyes på gymmet
Insecureboy Skrev:En gång i tiden så mediterade jag men jag slutade för att det var för tråkigt, men borde väl börja igen om det finns en chans att man får den här megarelaxed känslan. Jag tror att jag får den här ibland, typ ibland så sitter jag på jobbet. Och helt plötsligt så kan jag typ tänka på nåt och en varm känsla kommer, samtidigt som jag känner mig som the king of the world. Jag har märkt att jag får en del blickar från damerna på jobbet när dessa moment inträffar. Är det typ sådant state som du menar?

Exakt. Jag tror vi alla har nån form av intuition för detta, när vi hör det så känner vi genast igen det, för jag tror att i stort sett alla upplevt den åtminstonde NÅGON gång. Typ stillness, volymen på ens inre röst sänks, det känns som ens alla sinnen blir starkare, ens fokus hamnar på ens inre känslor och hur bra och avslappnande dom känns istället för extern fokus, eller fokus på saker som hänt förut, eller kommer att hända, man blir "in the moment", känner sig centrerad, stabil etc.

Tror brudar känner av det där på nån fucked up subtil kommunikationsnivå vilket gör att dom bara MÅSTE kolla på en, det blir per automatik.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-30,20:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-05-30,20:04 av {2} selected.)
Inlägg: #16
fuckeyes på gymmet
Evilvalle Skrev:Absolut. Det är helt enkelt en känsla som säger att man inte behöver nåt, man har "en full kopp" och behöver därför inte pinga omgivningen för att få reda på hur man ska agera, detta resulterar ofta i väldigt långsamma rörelser, ansiktsuttryck, avslappnade ansiktsmuskler etc då man bara observerar vad som är runt omkring en, ögonen låser sig inte fast vid nåt direkt för dom är så pass avslappnade, ens fokus är ofta på den där softa känslan man har i kroppen.

Mediterar du? Några stretchövningar?

Jag mediterar 20min per dag, jag kör också stretchövningar från boken "Code of the natural", dvs övningar som gör kroppen mycket mycket mer avslappnad vilket gör att det är mycket lättare att komma i ett state av presence. Borde finnas lite överallt att ladda ner, gör en google-sökning.

Men sen just meditation tycker jag ger rätt mycket.

Detta är förklaringen till varför man får blickar över sig när man är helt i sin egen värld o fokuset ligger på ens tankar istället för omgivningen. Antar också att detta skiner genom dig. En annan sak har jag märkt att jag får mer blickar av tjejer när jag går med någon annan typ en kompis eller står och pratar med en kompis så märker jag lite att brudarna omkring tittar på. Men sen så när man upptäcker detta så fuckar man upp genom att lägga mer fokus på den bruden som tittade. Har hänt mig flera gånger, håller på öva bort det.

Men så fort man upptäcker att nån brud har suttit och stirrat på en i minuter så kommer tanken upp hur man ska regera osv. då fuckar man upp för sig själv helt enkelt.
2012-05-30,20:04,
Inlägg: #17
fuckeyes på gymmet
selected Skrev:Detta är förklaringen till varför man får blickar över sig när man är helt i sin egen värld o fokuset ligger på ens tankar istället för omgivningen. Antar också att detta skiner genom dig. En annan sak har jag märkt att jag får mer blickar av tjejer när jag går med någon annan typ en kompis eller står och pratar med en kompis så märker jag lite att brudarna omkring tittar på.

Men så fort man upptäcker att nån brud har suttit och stirrat på en i minuter så kommer tanken upp hur man ska regerar osv. då fuckar man upp för sig själv helt enkelt.

Yep, korrekt.

Angående det sista, det handlar helt enkelt om att alltid utgå ifrån hur man själv vill agera, istället för att agera så som man tror att hon vill man ska agera. Återigen, stay true to yourself, fokus är på dina egna känslor, ideer och begär, man agerar sedan efter detta, INTE titta utåt för att få dirigeringar om vad man ska göra.

Man action -> Woman reaction, inte tvärtom.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-30,20:08,
Inlägg: #18
fuckeyes på gymmet
Evilvalle Skrev:Yep, korrekt.

Angående det sista, det handlar helt enkelt om att alltid utgå ifrån hur man själv vill agera, istället för att agera så som man tror att hon vill man ska agera. Återigen, stay true to yourself, fokus är på dina egna känslor, ideer och begär, man agerar sedan efter detta, INTE titta utåt för att få dirigeringar om vad man ska göra.

Man action -> Woman reaction, inte tvärtom.

Vad är det bästa lösningen på att öva detta? Är det genom som du sa Meditera o göra stretchövningar? För det går inte fake till det, då det skiner genom dig om det är fake eller real.
2012-05-30,20:10,
Inlägg: #19
fuckeyes på gymmet
selected Skrev:Vad är det bästa lösningen på att öva detta? Är det genom som du sa Meditera o göra stretchövningar?

Allt möjligt. Meditation, stretchövningar (code of the natural boken), gå ut flera ggr i veckan och pusha comfort zone så man blir mer komfortabel i sociala situationer helt enkelt, få bekräftelse av positiv social feedback av flickor samt av att ha sex med dom, få intern bekräftelse genom att varje dag leva upp till sina egna standards, ha ett liv man tycker om och är nöjd att leva, vänner man tycker om att umgås med etc etc.

Kort och gott, allt som gör att man fyller sin egna interna kopp med så mycket bekräftelse som möjligt (extern samt intern) vilket med tiden gör en MINDRE NEEDY och således per automatik blir mycket mer attraktiv då man inte längre kollar utåt för att bli bekräftad, för man har redan så mycket så man inte behöver nåt mer.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-30,20:12,
Inlägg: #20
fuckeyes på gymmet
Evilvalle Skrev:Allt möjligt. Meditation, stretchövningar (code of the natural boken), gå ut flera ggr i veckan och pusha comfort zone så man blir mer komfortabel i sociala situationer helt enkelt, få bekräftelse av positiv social feedback av flickor samt av att ha sex med dom, få intern bekräftelse genom att varje dag leva upp till sina egna standards, ha ett liv man tycker om och är nöjd att leva, vänner man tycker om att umgås med etc etc.

Thanks bro =)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bra video på hur man raggar på gymmet Mössan 4 1,749 2013-02-23,17:07
Senaste inlägg:: Tottis

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}