LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
utnyttja tje
2012-05-28,16:33,
Inlägg: #1
utnyttja tje
Jag har ett litet dilemma här, som vanligt är det mitt bajs samvete som ställer till det. Jag har träffat en tjej en HB7:a åtminstonde, ganska söt. Dealen är såhär att hon gillar mig, rätt så mycket. Vilket jag inte gör. Jag funderar på att utnyttja henne sexuellt det vill säga knulla henne hela sommaren. Och sedan dumpa henne till hösten för då drar jag och pluggar, ort ännu inte bestämd. Detta skulle garanterat göra mig avsevärt mycket bättre i sängen då jag sannerligen får ligga en 5-6 gånger i veckan. men samtidigt så kommer jag att såra henne rejält om jag gör såhär. Har ni varit i en liknande situation? Vad hade ni gjort?
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-28,16:44,
Inlägg: #2
utnyttja tje
Varit där, sa som det var, hon ville ha sex iaf. Sen så gjorde vi "slut" eller vad man nu ska säga. Fick en crazy stalker.
Det har dock lugnat sig nu.
2012-05-28,17:27,
Inlägg: #3
utnyttja tje
Är i en liknande situation där tjejen är kär i mig och vill ha ett förhållande, men jag har varit tydlig med att jag inte vill ha det. Då har hon accepterat det. Vi umgås inte bara genom att ha sex utan gör annat tillsammans också. Bättre att hon hänger med mig och blir en bättre människa än att hon är med nån annan idiot. I min värld utnyttjar inte jag henne utan vi ger varandra en bättre tillvaro. Har t.ex. hjälpt henne med en del issues som hon haft. Så bör din frame också vara. Du ger henne en grym sommar som hon kan tänka tillbaka på hela livet. Låt henne veta att du kommer dra i höst om du inte redan gjort det, tror inte det är några problem. En sommarromans med Mr Not So Insecure kommer hon bara må bra av!
2012-05-28,17:57,
Inlägg: #4
utnyttja tje
Kör på. Inget snack om saken. Om det gör det lättare för ditt samvete kan du övertyga dig själv om att du vill lära känna henne bättre och se om kärleken växer fram. Det kan du ju även framför till henne.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-05-28,19:07,
Inlägg: #5
utnyttja tje
Jag hade sagt till henne exakt som det är. E.g. du vill inte ha ett förhållande, och ett förhållande hade även varit orättvist mot HENNE då ni hade startat det av helt fel orsaker. Däremot gillar du att träffa henne och ha grymt bra sex, och du vill gärna göra det i framtiden med, antagligen hela sommaren, och gärna så ofta som möjligt (om jag nu förstod det rätt och det var det du ville). Säger du det och hon accepterar att ni inte kommer bli exklusiva och att du inte vill ha något mer än så, vilket hon MYCKET VÄL KAN GÖRA om du framför det rätt och hon vill fortsätta träffa dig, då kommer du inte såra henne när sommaren är slut OCH få det du vill. Detta är optimalt.

Att köra på och manipulera henne via att hinta på att du vill ha ett förhållande är inte bara omoraliskt, det är dessutom rätt dumt. Tjejer vill generellt sett inte ha ett förhållande med någon som inte vill ha ett förhållande ändå. Så det hade jag absolut inte gjort. Med det sagt innebär inte en sommar av konstant knullande och inget mer att du sårar henne per automatik. Var ärlig bara och låt henne bestämma det, då kommer hon rätt säkert fortsätta träffa dig ändå.

Men ja. Ditt "bajs samvete" är en jävligt bra grej i detta läge. Är du ärlig med henne och sköter det snyggt får du och hon ligga asmycket hela sommaren och hon kommer ha förtroende för att killar kan vara ärliga och att det kan vara ganska riskfritt att vara öppen sexuell med andra killar utan strings attached. Är du rädd att hon ska försvinna och manipulerar henne kommer hon hysa bitterhet mot killar, antagligen stänga sig sexuellt och sist men inte minst bli sårad. Ganska lätt val för min del.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-29,14:00,
Inlägg: #6
utnyttja tje
Jag hade aldrig gjort så, att andra människor(främst tjejer) blir ledsna på min bekostnad är det värsta jag vet. Klart som fan du inte ska ligga med henne hela sommaren om hon tror att ni ska bli ihop eller något när du vet att du adlrig kommer vilja det.
2012-05-29,14:51,
Inlägg: #7
utnyttja tje
Du kommer må betydligt bättre själv om du är ärlig mot både henne och dig själv, annars kommer du ha detta i bakhuvudet varje gång hon suger din kuk (alás, det kommer inte vara lika nice). Jag vet från dina posts att du kan få brudar, och lever således inte ett liv präglat av "scarcity" (brist), utan i "abundance" (överflöd). Kan hon inte hantera att bara ha sex med dig, så tycker jag du borde tacka för dig och hitta någon annan, för det vet du att du kan... Wink
2012-05-29,16:51,
Inlägg: #8
utnyttja tje
Jag förstår inte varför du skulle vilja göra så mot en tjej?
Om man nu ska tro på allt du skriver, så borde det inte vara några som helst problem att skaffa ett KK, egentligen närsom?
2012-05-29,19:39,
Inlägg: #9
utnyttja tje
Fatbill Skrev:Jag förstår inte varför du skulle vilja göra så mot en tjej?
Om man nu ska tro på allt du skriver, så borde det inte vara några som helst problem att skaffa ett KK, egentligen närsom?

Har aldrig påstått att jag är en sexgud, det är därför jag funderar på att göra såhär. För egen winning dvs utnyttja henne för att bli bättre på sex. Dessutom brukar jag ha det här problemet, jag sänder ut väldigt starka pojkvänssignaler. Jag har startat en tråd om detta "problem" tidigare.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-29,22:29,
Inlägg: #10
utnyttja tje
Insecureboy Skrev:Har aldrig påstått att jag är en sexgud, det är därför jag funderar på att göra såhär. För egen winning dvs utnyttja henne för att bli bättre på sex. Dessutom brukar jag ha det här problemet, jag sänder ut väldigt starka pojkvänssignaler. Jag har startat en tråd om detta "problem" tidigare.

Är precis likadan, är gullig med tjejer och ibland får de fel vibbar.

VAR. ÄRLIG.

LÄS OVAN!!!!
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-29,23:09,
Inlägg: #11
utnyttja tje
Insecureboy Skrev:Har aldrig påstått att jag är en sexgud, det är därför jag funderar på att göra såhär. För egen winning dvs utnyttja henne för att bli bättre på sex. Dessutom brukar jag ha det här problemet, jag sänder ut väldigt starka pojkvänssignaler. Jag har startat en tråd om detta "problem" tidigare.

Nej, det har inte jag heller påstått? Men du vill framstå som att du är jävligt duktig med tjejer (vilket du kanske är); Du skriver Day-game guider, ger mängder av tips till killar hur man ska agera för att få tjejer, skriver FRs där du plockar "simpla nummer" osv osv. Om du nu är så duktig som du _Indirekt_ skriver att du är, varför inte bara skaffa ett annat KK?

Fattar inte varför du ska bete dig som ett jävla svin för att få lite mer erfarenhet i sängen? Vill du vara den killen?
2012-05-30,08:57,
Inlägg: #12
utnyttja tje
Fatbill Skrev:Nej, det har inte jag heller påstått? Men du vill framstå som att du är jävligt duktig med tjejer (vilket du kanske är); Du skriver Day-game guider, ger mängder av tips till killar hur man ska agera för att få tjejer, skriver FRs där du plockar "simpla nummer" osv osv. Om du nu är så duktig som du _Indirekt_ skriver att du är, varför inte bara skaffa ett annat KK?

Fattar inte varför du ska bete dig som ett jävla svin för att få lite mer erfarenhet i sängen? Vill du vara den killen?

Har du läst min "bor hemma tråd?" situationen har inte ändrats. Detta plus att jag sänder ut pojkvänssignaler samt att jag inte är jättebra i sängen resulterar i att ett KK för mig inte är så lätt att skaffa. Och detta scenariot behöver inte vara denna bruden bara nästa jag träffar kmr med 99% sannolikhet samma sak som nu uppstå. Därför funderar jag på att utnyttja henne för min egen winnings skull. Jag kan bara bli bättre i sängen om jag ligger mer.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-30,13:24,
Inlägg: #13
utnyttja tje
Jag känner igen mig i situationen att de ganska snabbt börjar tycka om en liten för mkt. Jag behandlade tjejerna som jag träffade i princip som flickvänner vilket gjorde att de blev lite för investerade i mig och började tycka om mig. Jag gjorde det dock medvetet för att jag tycker att jag får ut mer av en sån relation än en där man bara träffas och ligger. De var från början helt klara med att jag också låg med andra och att jag inte var ute efter något förhållande med dem. När den tiden kom och jag förstod att det blev lite för mkt såg jag till att avsluta det för tjejens skull, om hon inte redan innan insett var detta var på väg och gjort det själv.

När jag la ner en relation gick jag bara ut och skaffade en ny vilket du också borde göra istället för att utnyttja damen. Du måste väl ända kunna behålla tjejerna i 1-2 månader innan de tycker om dig lite för mkt? Om inte så kanske du borde träffa lite tjejer som inte är så unga/desperata/etc. Särskilt unga har en större benägenhet för sånt här. Eller satsa på flera, istället för bara en, så du ändå får ligga 5-6 ggr i veckan. Att utnyttja tjejen på det sätt du skriver är ju bara riktigt svinigt och idiotiskt och som Fatbill skriver borde du inte behöva göra det om du är så bra som du ger intrycket av.
2012-05-30,13:56,
Inlägg: #14
utnyttja tje
Sålänge du är mindre investerad än hon så löser de sig. Skaffa 2-3 kk´s då en brud inte gör än till en sexgud =)


btw, har du läst daniel rose, david shade, wtt osv? Har en hel del material på datorn, good stuff ! let me know if u need it
find it, fuck it, forget it.
2012-05-30,14:15,
Inlägg: #15
utnyttja tje
Insecureboy Skrev:Har du läst min "bor hemma tråd?" situationen har inte ändrats. Detta plus att jag sänder ut pojkvänssignaler samt att jag inte är jättebra i sängen resulterar i att ett KK för mig inte är så lätt att skaffa. Och detta scenariot behöver inte vara denna bruden bara nästa jag träffar kmr med 99% sannolikhet samma sak som nu uppstå. Därför funderar jag på att utnyttja henne för min egen winnings skull. Jag kan bara bli bättre i sängen om jag ligger mer.

Så du måste ingå i ett förhållande med henne och utnyttja henne p.g.a sitsen dina föräldrar sätter dig i? Eller va? Har du läst det jag skrivit alls? Igen, du kan ha massa sex med henne och utvecklas utan att manipulera henne. Du fattar det va?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-30,14:24,
Inlägg: #16
utnyttja tje
@vettorazzi. Jag missade det du skrev. Verkar som det bästa att göra. Ska vara helt ärlig mot henne nästa gång.

@Sticky, sant. Men jag lever med 2 päron där min pappa är beta och mamma är härskarinnan. Jag får inte ta hem en enda tjej såvida hon inte är flickvän. Mkt väl att det är psykologiskt men jag upplever det som svårare att fixa på bortamatch än hemmamatch.

@TobbeK yes plz det vore schysst. I kind of need that...
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-30,15:28,
Inlägg: #17
utnyttja tje
Då får du väl se det som att du helt enkelt kommer att bli grymmast i världen på att fixa bortamatcher och aldrig någonsin behöver boka hotell i framtiden Wink
2012-05-30,20:59,
Inlägg: #18
utnyttja tje
Insecureboy Skrev:@vettorazzi. Jag missade det du skrev. Verkar som det bästa att göra. Ska vara helt ärlig mot henne nästa gång.

Kung är du, all respekt till dig då. Lycka till med det mannen!
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-01,16:54,
Inlägg: #19
utnyttja tje
Ett hett tips är att redan från början förklara att du inte är intresserad av förhållande och bara vill leka. FÖRKLARA tydligt. Är hon fortfarande on, då anser jag att hon leken får tåla.

Sen, om du nu väl ligger skiten ur henne och sen dissar henne på snällt sätt har du förmodligen nästa gång nu ses. Vilket är bra, om hon nu är gf-material.
Ligga? Why so serious?
2012-06-02,19:10,
Inlägg: #20
utnyttja tje
Bump: Kort historia lång, dramatik x 100000 jag är tydligen en väldigt underbar, charmig, snygg och trevlig kille. Om man inte kan ha mig exklusivt så klarar man inte av att umgås med mig....för det tar tydligen för mycket på ens hjärta....
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}