LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tips/frågetråd om sex
2012-06-01,00:31,
Inlägg: #1
Tips/frågetråd om sex
whaddup, startar en randomtråd där tips o frågor kan skriva.


http://www.redtube.com/15878


Grym video när han spindelmannar en brud till 7e himlen.
find it, fuck it, forget it.
2012-06-01,00:34,
Inlägg: #2
Tips/frågetråd om sex
http://xhamster.com/movies/100790/learn_...t_way.html


How to eat pussy like a champ!
find it, fuck it, forget it.
2012-06-01,01:31,
Inlägg: #3
Tips/frågetråd om sex
doooh bra initiativ!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-03,21:59,
Inlägg: #4
Tips/frågetråd om sex
Spindelmannen är definitivt the shit, njuter fan mer av att ge tjejerna sjuka orgasmer med hjälp av fingrarna och dirtytalk än att knulla dom. Definitivt något som är värt att testa.
2012-06-06,22:37,
Inlägg: #5
Tips/frågetråd om sex
credz till sjom på cr. Hans "sammanfattning" av david shade.

Allt detta har jag lärt mig genom att läsa på själv, inte onödigt att be om hjälp här, men det har inte varit speciellt givande. För andra gången FIXA BÖCKER. Ingen klychig "orgasmboken", David Shade is TEhhh Shit!

Enligt David Shade angående att ge tjejer deras [b]första(!!!)[b] orgasm:
* Prata inte med en tjejen om orgasmer - Detta triggar hennes spärrar i huvudet och lägger fokus i sexet på orgasm, du gör det jävligt svårt för dig om du väljer denna vägen från början. Med andra ord, låt henne inte veta att du ska få henne att komma.
* Fråga henne inte ifall hon kom eller ifall hon är nära att komma - Det är din uppgift att veta ifall hon kommit. Ifall hon är nära att komma är orelevant då du inte vill ha henne liggandes och försöka ådstakomma något hon aldrig gjort förut.

Enbart 30% av alla tjejer får orgasm vid penetration. 30 procent...

And now!
The How To!

Lär dig basic anatomi.
Vad du ska kunna:
* Klitoris, duh.
* G-punkten, några centimeter in på slidans översida.
* Omvända G-punkten, längre in i slidan än G-punkten, på slidans nedansida.
* Deepspot, (kallas för A-punkten på svenska har jag för mig), långt in i slidan, i princip vid livmodern, på slidans översida.
* Livmodern, Längst in i slidan, rakt in, känns som en liten kula som sticker ut, ungefär.

Kolla upp med bilder och allt, så du fattar vart det sitter. Skumma inte heller igenom och tänk att du redan vet allt det här för jag lovar att du missat detaljer.

I fortsättningen kommer du inte pulla en tjej in och ut, mmkej. Här ska kittlas och stimuleras.

När ni har sex, ta god tid på dig. Börja med att massera henne, naffsas, småretas, få igång henne rejält innan du börjar smeka vid intimare delar. Hon ska vara ordentligt våt innan du är där nere, det kommer göra henne mycket känsligare och hon kommer reagera starkare när du tar på henne.

Okej, klitoris. Hon kommer så småningom få orgasmer av att du smeker henne på klitoris, men då krävs det att hon fått sin första. Har hon inte haft någon tidigare kan jag lova dig att det inte kommer hända mycket av att du är där och går lös, det har redan någon annan provat.
Det finns en hel del ingående tekniker för klitoris som du SKA kolla upp, du kan ha hur kul som helst med den lilla rackaren.

G-Punkten. Åtminstonde ett par killar har redan hittat dit och försökt få henne komma på så sätt. Detta är toppen för att få igång henne innan du plockar fram ditt hemliga vapen. G-Punkten kan vara lite svår att hitta, och vara kvar vid, eftersom hon inte kommer ligga helt stilla. Jag kör inte speciellt ingående på G-punkten utan brukar stimulera genom att stryka långfingret längs med ovankanten på slidan, inte något fokuserat på G-punkten, men det är smaksak.

Omvända G-Punkten. Vissa tjejer blir helt galna av stimulans där, andra lite småskraja och undrar vad man håller på med. När stimulans sker här triggas samma nerver som vid analsex. Det har hänt många gånger att tjejer frågat mig ifall jag vart i nummer två och pillat. Orgasmer av omvända G-Punkten blir likgiltliga vid anal orgasm, så detta är key ifall du vill få en tjej som inte velat tidigare, att ha analsex med dig.

Livmodern ska du inte pilla på. Anledningen till att du ska veta vart den sitter är att det är utgångspunkten för att hitta deepspot.

Okej, nu, forma handen som när du gör "hårdrockstecknet", devil sign, whatever. Håll ring- och långfingret 90grader i jämförelse med resten av handen (rätt ut dvs).
Titta på handen, så kommer du att ha den när du stimulerar deepspot, ska du göra det mjukt vickar du lite på Pek och långfingret, när du väl kommit igång så lägger du andra handen på benet över klitoris (håller emot) och vickar på hela handleden samtidig som fingrarna.

Använd glidmedel.
Nej, inte "jag testar ändå"
ANVÄND GLIDMEDEL!

Känn längs hela hennes ovansida av slidan, du kommer märka att det finns en kan som går uppåt, där är deepspot. Deepspot ska stimuleras ordentligt, hon kommer inte att gå i sönder. Visst, du är långt inne i henne och det kommer ta i tills din handled är halvt bortdomnad, men det är därifrån bebisar kommer, hon kan ta det.

Du märker lätt om du hittat rätt iom att hon börjar flåsa intensivt och stöna inom 2 sekunder. Hon kommer inte vara beredd på det.

Deepspot is the shit för att ge henne orgasmer, hon kommer få helkroppsorgasmer så hon ligger och sprattlar, stackarn...

När hon kommer, så drar slidan ihop sig rejält. Dra ut fingrarna då, annars kommer du få en överraskning dagen efter med en rejäl värk i de. Lägg tummen mot hennes klitoris när hon kommer, det förlänger orgasmen och kan göra den multipel.

Jag hade kunnat hålla på ett bra tag till, men nu får det räcka.
Utforska hennes kropp, pilla lite här och lite där
- "Känns det här bra?"
- "Neee"
- " Blir det skönare om jag gör såhär?"
find it, fuck it, forget it.
2012-06-06,22:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-06,23:00 av {2} Insecureboy.)
Inlägg: #6
Tips/frågetråd om sex
om man har korta fingrar, kan man nå Deep spot då? Tongue mitt långfinger är 7,5 centimeter om nån bryr sig...
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-06-06,23:38,
Inlägg: #7
Tips/frågetråd om sex
Insecureboy Skrev:om man har korta fingrar, kan man nå Deep spot då? Tongue mitt långfinger är 7,5 centimeter om nån bryr sig...

Ja och nej, beror på bruden. Vissa kommer jag åt på, vissa inte Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-07-09,23:42,
Inlägg: #8
Tips/frågetråd om sex
Kvinnans erogena zoner

Hårbotten
Har du någonsin funderat varför kvinnor älskar att få håret tvättat och tillbringar timmar hos frisören? Massera hennes hårbotten och riv lätt med fingertopparna. Det frigör endorfiner som är lustframkallande hormoner.

Örsnibbarna
Bit försiktigt i örsnibben. De flesta kvinnor tycker det är obehagligt med en tungkyss djupt in i örat om de inte är ordentligt uppvärmda. Det kan dock fungera bra senare.

Halsen
Här gäller det också att gå försiktigt fram, framförallt på halsen, eftersom beröring där lätt gränsar till strypgrepp. Omvänt är dessa smekningar mycket intima. Låt fingrarna röra sig från undersidan av hennes käke ner till nyckelbenet. Kyss sedan långsamt och omsorgsfullt överallt på halsen.


Underarmarna
Underarmarna är proppade med nervändar. Dessutom har de den fördelen att du kan påbörja förspelet redan i bussen, när ni är på väg hem utan risk att bli arresterad. Gör små cirkelrörelser med fingertopparna från handflatan ända upp till armbågen. Se upp så att du inte kittlas.

Naveln
I gamla filmer var naveln alltid täckt eftersom den ansågs vara en pendang till slidan och därmed alltför vulgär att visa. Att det faktiskt ligger något i det kan du förvissa dig om med fingrarna eller tungan.

Ryggraden
Ryggraden är en av kroppens sexuella motorvägar.
Använd tungan och arbeta dig hela vägen från nacken ner till skinkorna. Stanna upp och andas på ett område du tidigare fuktat. Kontrasten mellan den varma tungan och den kalla utandningen skapar en sexuell dynamik. Extra effektfullt blir det om du precis druckit lite vin eftersom alkohol avdunstar snabbare varvid kontrasten blir större.

Knävecken
Knävecken är kanske det mest förbisedda sexuella området. Knävecken består av tunn, fuktig och mjuk hud som nästan ber om att bli smekt. Se till att hennes ben är helt utsträckta när du gör det.

Hälsenorna
Ett mycket känsligt ställe som är aktuellt först lite senare under förspelet. Smek henne från hälen och på båda sidor av hälsenan upp till vaderna.
find it, fuck it, forget it.
2012-07-28,20:56,
Inlägg: #9
Tips/frågetråd om sex
David shade -

There are 3 important components of being a Masterful Lover,regardless
of your skill level or experience. And if you overlook even one of these, it
can cause youproblems, but you won't know why. First you must CHOOSE

WISELY Second you must lead your woman to be HIGHLY RESPONSIVE to
you Third you must engage in continual MENTAL FOREPLAY becausethe
seduction never stops! Now before I get into these, I will tell you straight up you
won't find these important elements in the run-of-the-millbooks or websites
about sexuality. In fact, I doubt you'll hear this anywhere else, so payattention!
Today I'll cover the first one... CHOOSE YOUR WOMAN WISELY! While it is true
that all women are capable of experiencingincredible pleasure, there are
women who will not allowthemselves to do so. If you start with such a woman,
you'll struggle to give herorgasms and the whole experience will be frustrating.
And you do NOT want to be her therapist and try to 'fix' her.Leave this to
professionals. Besides... life is too short to take on such a project. Especially
when there are so many women who are just dying tofind a Masterful Lover to
give them pleasure. So it is extremely important to screen for such a woman
BEFORE you get into a relationship. Now, I used to hammer on this point on
a regular basis. Infact in the now out-of-print Manual, there was a full chapteron
this. And I'll be covering how to find the truly worthy women atthe Super
Conference in Vegas. Are you getting the idea this is important? Good! Here is
what you need to look for in a woman if you want anexciting sexual relationship:
1. Intelligence - indicates suggestibility, plus you'll enjoystimulating conversation.

2. Imagination - sexuality for a woman is mostly mental, thusthe better her imagination...

3. Deservedness - she must feel she deserves sexual pleasure

4. Sexuality - you can find the first 3 and it's possible sheshe won't be as
adventurous in the bedroom as another. Rare, but it does happen. Now,
it's important that you add to these what YOU want in awoman. Some guys
want a sense of humor, or a woman who lovesthe outdoors etc. If you don't
know what you're looking for, you probably won't find it. So, now you know
what to look for... the next obviousquestion is how do you know when you
have these things? Glad you asked! Here are some very simple 'tests' you
can use in everydayconversation. (I don't have time to explain why these work,
I recommend you 'test' them for yourself)

SIMPLE TEST FOR SELF ESTEEM
Self esteem is an indicator of deservedness. As a generalrule of thumb, a
woman with low self esteem will haveproblems having orgasms with you.
And there is also a highprobability of drama in the relationship. (Yes, this is
ageneralization. It works for me.) A very simple test is to pay her a sincere
compliment whileyou are chatting with her. Make it a REAL compliment, not
something generic. If she rejects the compliment or downplays what you said,
shehas self esteem issues. Politely excuse yourself and move on. You just
saved yourself a ton of headache.

SIMPLE TEST FOR INTELLIGENCE
This one requires you to lead the conversation ontonon-boring topics, then see
how she responds. Does shecontribute to the conversation? Does she get
animated? Isthere something she is passionate about? These are all good
signs she is an intelligent woman with alot to offer.

SIMPLE TEST FOR IMAGINATION A fun one is to play a visualization game.
There are manysuch games. One famous one in the pickup community is called
The Cube. (There is a book that tells all about the cube youcan get on Amazon.)
You will learn much about her ability to use imagination byplaying such a game.
And it's also fun. FUN TEST FOR SEXUALITY Probably the best way to test for
sexuality is withHandwriting Analysis (also known as Graphology). This method
has been scientifically proven and is used by bothcorporations and the justice
system for determiningpersonality traits. (Note: I'm going to have an expert on
Handwriting Analysisat the Super Conference to teach you how to use this method
to Choose Wisely) The thing you want to look for is large loops in the lowerletters
like Y, P, & G. I've only met one woman in all my years who didn't want her
handwriting analyzed. It's fun, it makes you very differentfrom other guys, and
it can bring you closer together as itallows you to get to know each other. Plus,
you can learn more about her in 10 minutes than even her BEST FRIENDS know!


Another method you can use is to frankly bring up the topicof sexuality and how
it's different from being promiscuous. See how she responds. If she's very sexual,
she will jump onthe topic. Her eyes will light up. If she just stares atyou... time to
move on.

CHOOSING WISELY = HAPPINESs
If I had a nickel for every guy who wrote me about how to'change' his current girlfriend or wife
into a high sexual high self esteem woman... I'd be a rich man. Instead, I have to give them 'tough love' and tell them todump her. It's not something I enjoy, but it's what these
guys need because it's obvious in their letters they are nothappy in their relationship
. The SECRET is to choose wisely. Do this FIRST and you willhave a happy and
wildly sexual relationship. It makeseverything I have taught you much easier.
find it, fuck it, forget it.
2012-07-28,21:19,
Inlägg: #10
Tips/frågetråd om sex
TobiasK Skrev:SIMPLE TEST FOR SELF ESTEEM
Self esteem is an indicator of deservedness. As a generalrule of thumb, a
woman with low self esteem will haveproblems having orgasms with you.
And there is also a highprobability of drama in the relationship. (Yes, this is
ageneralization. It works for me.) A very simple test is to pay her a sincere
compliment whileyou are chatting with her. Make it a REAL compliment, not
something generic. If she rejects the compliment or downplays what you said,
shehas self esteem issues. Politely excuse yourself and move on. You just
saved yourself a ton of headache.

SIMPLE TEST FOR INTELLIGENCE
This one requires you to lead the conversation ontonon-boring topics, then see
how she responds. Does shecontribute to the conversation? Does she get
animated? Isthere something she is passionate about? These are all good
signs she is an intelligent woman with alot to offer.

SIMPLE TEST FOR IMAGINATION A fun one is to play a visualization game.
There are manysuch games. One famous one in the pickup community is called
The Cube. (There is a book that tells all about the cube youcan get on Amazon.)
You will learn much about her ability to use imagination byplaying such a game.
And it's also fun. FUN TEST FOR SEXUALITY Probably the best way to test for
sexuality is withHandwriting Analysis (also known as Graphology). This method
has been scientifically proven and is used by bothcorporations and the justice
system for determiningpersonality traits. (Note: I'm going to have an expert on
Handwriting Analysisat the Super Conference to teach you how to use this method
to Choose Wisely) The thing you want to look for is large loops in the lowerletters
like Y, P, & G. I've only met one woman in all my years who didn't want her
handwriting analyzed. It's fun, it makes you very differentfrom other guys, and
it can bring you closer together as itallows you to get to know each other. Plus,
you can learn more about her in 10 minutes than even her BEST FRIENDS know!


Another method you can use is to frankly bring up the topicof sexuality and how
it's different from being promiscuous. See how she responds. If she's very sexual,
she will jump onthe topic. Her eyes will light up. If she just stares atyou... time to
move on.

Så jävla bra. Inte bara vad gäller sex, väldigt väldigt bra inspiration vad gäller kvalificering också.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-03-05,00:30,
Inlägg: #11
Tips/frågetråd om sex
http://masterful-lover.com/blog/deep-spo...pot-video/
find it, fuck it, forget it.
2013-03-07,03:56,
Inlägg: #12
Tips/frågetråd om sex
TobiasK Skrev:whaddup, startar en randomtråd där tips o frågor kan skriva.


http://www.redtube.com/15878

Grym video när han spindelmannar en brud till 7e himlen.


btw, fick tag i alla hans produkter från 06-08. Däribland hela denna videon. 36 min & verkar riktigt najs & grymt förklarat vad jag har märkt av hittils.

http://thepiratebay.se/torrent/5395050/i...06_to_2008

Kassa seeders så tar någon dag o tanka ner.
find it, fuck it, forget it.
2013-03-07,14:01,
Inlägg: #13
Tips/frågetråd om sex
Jag tycker han bara verkar ha snott White Tiger Tantra rakt av. Jag har kollat på nån eller några av hans produkter. Har du sett WTT Tobias?
2013-03-07,14:24,
Inlägg: #14
Tips/frågetråd om sex
Grymma tips och länkar!

<3 videotutorials
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-03-08,01:10,
Inlägg: #15
Tips/frågetråd om sex
Whynot Skrev:Jag tycker han bara verkar ha snott White Tiger Tantra rakt av. Jag har kollat på nån eller några av hans produkter. Har du sett WTT Tobias?

Stephane & bruden är med i WTT så är väl inte så konstigt men tyckte att han sammanfattade de jag såg rätt bra. Men bara skummat igenom både WTT & Stephane film så.
find it, fuck it, forget it.
2013-03-11,14:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-11,15:08 av {2} Jesus Resurrected.)
Inlägg: #16
Tips/frågetråd om sex
Någon som har tips om vart man bäst köper stor mängd glidmedel och/eller tips på sort?

Edit: hittade lite info här om lika sorter osv http://www.alltomglidmedel.se/
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-03-11,15:23,
Inlägg: #17
Tips/frågetråd om sex
Kondomkungen.se! Gratis frakt och billigt. Pjurs silikonbaserade är grymt. Räcker i evigheter och du kan knulla LÄNGE utan att det torkar ut. Astroglide rekommenderas mycket, men det tror jag kan bero lika mycket på marknadsföring som att det är bra.

Pjur finns i upp till en halv liter, om du inte enbart har analsex borde det räcka hela ditt liv: http://www.kondomkungen.se/glidmedel-20112/
2013-03-13,21:37,
Inlägg: #18
Tips/frågetråd om sex
Whynot Skrev:Kondomkungen.se! Gratis frakt och billigt. Pjurs silikonbaserade är grymt. Räcker i evigheter och du kan knulla LÄNGE utan att det torkar ut. Astroglide rekommenderas mycket, men det tror jag kan bero lika mycket på marknadsföring som att det är bra.

Pjur finns i upp till en halv liter, om du inte enbart har analsex borde det räcka hela ditt liv: http://www.kondomkungen.se/glidmedel-20112/

Använde just pjurs silikonbaserade när jag va i magaluf. Den funkade riktigt bra! Hade samm tub under 4-5 månader.
find it, fuck it, forget it.
2013-03-13,23:24,
Inlägg: #19
Tips/frågetråd om sex
100ml Pjur silikonbaserat beställt, tack för tipset grabbar. Ska testas på grannen som gladeligen berättade idag att hon gillar att bli tagen i röven.
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-03-13,23:50,
Inlägg: #20
Tips/frågetråd om sex
Jesus Resurrected Skrev:100ml Pjur silikonbaserat beställt, tack för tipset grabbar. Ska testas på grannen som gladeligen berättade idag att hon gillar att bli tagen i röven.

haha beställde också den nyss. Den funkar perfekt som massageolja med =)
find it, fuck it, forget it.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Glidmedel - Era bästa tips! saffran 3 2,420 2017-03-21,02:45
Senaste inlägg:: JOBO-85

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}