LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"How to get out of the friendzone"
2012-06-11,02:51,
Inlägg: #1
"How to get out of the friendzone"
http://ragecollection.com/18659


Skriv gärna egna erfarenheter och diskutera hur sant det egentligen är!

Lev väl
2012-06-11,12:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-11,12:46 av {2} Sux.)
Inlägg: #2
"How to get out of the friendzone"
Nej.
Du kommer bort från det genom att ha sex med henne....

Hur du har sex med henne?
Well det borde mer vara en "det råka hända" situation än "låt mig bedyra min kärlek till dig".
Allt handlar om ditt game, om du kan göra brudar kåta med din subkomunikaton eller inte.

Det enda som nog inte kommer gå är om du lekt hennes bästa vän. Då kommer hon till stor del bara tycka du är en äcklig människa som inte varit hennes vän utan bara falsk.
Ja tjejer tror på riktigt att deras "vän" som pojkvännen självfallet hatar (därför att pv vet vad "v" är ute efter) inte alls är ute efter att ha sex med henne.
Måste ändå uppskatta sådan oskuldsfull ovetenskap om såkallade "orbiters".


Edit: subkomunikationen bör du ha igång ett tag så hon börjar se på dig i ett annat sken. Om det är någon du är kär i och vill ha som flickvän så bör du hålla igång subkomunikationen under en längre tid, alla fall några veckor, så steget från kompis till fysiskkontakt inte blir för stor. Går det för fort så kanske hon bara tycker det är jobbigt att träffa dig igen pga"konstig stämning" och det är ju inget du vill.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? ChuckNorris 3 2,851 2014-07-30,20:04
Senaste inlägg:: Nicki
  How to get out of the friendzone (heartiste) Judas 1 775 2012-06-16,18:43
Senaste inlägg:: Judas
  Friendzone turn into relationship? Insecureboy 16 4,961 2012-06-15,11:38
Senaste inlägg:: slyngel
  Passa er för friendzone noname2blame 5 2,195 2012-03-17,22:34
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}