LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Modell som gick åt helvete
2012-06-11,20:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-12,23:45 av {2} Anonymous.)
Inlägg: #1
Modell som gick åt helvete
Sug snoppen, era nyfikna slynor.
2012-06-11,21:19,
Inlägg: #2
Modell som gick åt helvete
Anonymous Skrev:Så en modell la till mig via FB, sa endast åt henne o lägga till mig på fb via en chat hemsida och det gjorde hon, hon verkade vilja prata med folk på fb. Anyway såhär såg convon ut de varade inte länge kände mig bored direkt efter hon skrev så dryga svar men sen vet jag knappt något om internet game men kan va skönt med lite kritik.

Valde att ta bort henne efter de där men hon han precis före mig haha. Känns som man inte har ork för såna tjejer men ändå vet man typ att det man skrivit är åt helvete men kritik på detta tack :S Har hållt på med detta i ca 2 v elr ngt så jag bara skrev något som kom fram i mina tankar.

Anonymous
Sååååå blir det att se ukraina-sverige eller ska du sitta och nörda lite data spel? [Smile]

Modell
men usch fotboll
Anonymous

Inte kollat fotboll på väldigt länge själv men kollade en match igår va faktiskt kul

Så jag ser att någon har hård deffat inför sommaren, bra jobbat vilken diet typ körde du

Modell

ingen?

Anonymous

Fan va dryg du var, du såg faktiskt ut och va en intressant tjej. Godnatt

Modell

det är ju du som kommer och är dryg

Kanske skulle neggat henne istället för att ge beröm? Då det lätt var en HB8-9 om man tänker på kroppen med.

Hon som bestämmer här i konvon. Hon gillar inte fotboll, du backar. Låt henne jobba lite för de positiva =)

Det här va inte hela konvon va? Eller hur såg de ut när du tog hennes face?
find it, fuck it, forget it.
2012-06-11,22:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-21,22:38 av {2} tay.)
Inlägg: #3
Modell som gick åt helvete
...........
2012-06-11,23:01,
Inlägg: #4
Modell som gick åt helvete
Känns som att du kom från framen som ett fan av henne som modell, vilket såklart blir störande. Sen helt fel att kalla henne för dryg och ge upp efter att ni bara utbytt några få meningar, hon kanske tycker att det är jobbigt att få störande frågor av randoms.
2012-06-11,23:01,
Inlägg: #5
Modell som gick åt helvete
Först och främst, yes, det var inte så supersmooth detta men dont worry, du har bara kört i ett par veckor, jag var duktigt mkt värre då. Hade också gärna sett vad som ledde upp till detta. Verkar dock inte som att hon har ett bra intryck av dig från början av denna konversation, och sen ursäktar du dig för att du vill ha hennes bekräftelse. Detta leder till att hon är dissig, vilket känns drygt. Men just nu tycker jag inte ens du skall tänka på det. Du är två veckor in, det absolut viktigaste är att du kör på för körandets skull och bygger upp en bättre grund att stå på den vägen. Sen kan man börja finjustera, just nu kommer det antagligen bli väldigt mycket pill. Har du läst nån teori eller så än?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-12,05:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-12,23:45 av {2} Anonymous.)
Inlägg: #6
Modell som gick åt helvete
Sug snoppen, era nyfikna slynor.
2012-06-12,17:52,
Inlägg: #7
Modell som gick åt helvete
Du ställer för många frågor, dude. Vad ville du få ut genom att kalla henne dryg? Lite som att skrapa kontrollrutan på en trisslott och sabba hela lotten innan du sett om du har någon vinst.

Se så, mängdträna med dig nu!
2012-06-13,17:51,
Inlägg: #8
Modell som gick åt helvete
Varför skulle hon vara speciell för hon va modell? Snacka som om hon vore en HB3 ist för att slicka asss
Ligga? Why so serious?


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}