LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Några snabba frågor svar uppskattas!
2012-06-12,19:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-12,23:45 av {2} Anonymous.)
Inlägg: #1
Några snabba frågor svar uppskattas!
Sug snoppen, era nyfikna slynor.
2012-06-12,19:31,
Inlägg: #2
Några snabba frågor svar uppskattas!
"Attraktion" i modellen är egentligen inte riktigt attraktion, det är oftast intresse, attraktion skapas sedan genom compliance/investment som sker i kvalificering.

Anyway, comfort är en blandning av connection, rapport och sharing similarities/showing vulnerability. Det kommer oftast efter det att tjejen och killen gillar varandra (vilket blir uppenbart i kvalificering).

Hur man får henne att kvalificera sig kan bero på många olika saker: Hon blir intresserad pga det du gör i "attraktions fasen", hon gillar ditt utseende, hon gillar din vibe, du har social proof/preselection etc etc.

Kort och gott: För att ni ska kunna bygga comfort krävs det att hon känner sig kvalificerad att göra det, en "anledning" (tex hon har försökt imponerat på dig och lyckats, vilket gjort att du nu gillar henne) -> För att hon ens ska VILJA kvalificera sig from start så måste någon form av intresse finnas, därav attraktionsfasen.

Därför faller det sig naturligt att: Attraktion först, kvalificering second, comfort third, seduction at last.


Jag rekommenderar att du laddar ner och läser igenom "venusian arts handbook" av mystery, du kommer förstå grunderna och alla koncept så mycket bättre då.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-12,19:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-12,23:45 av {2} Anonymous.)
Inlägg: #3
Några snabba frågor svar uppskattas!
Sug snoppen, era nyfikna slynor.
2012-06-12,19:59,
Inlägg: #4
Några snabba frågor svar uppskattas!
Anonymous Skrev:Fan jag börjar bli lite kär i dig Valle tack så oerhört MYCKET! Detta gör att allt faller på plats gör min egen mall för tillfället med egna fraser osv som jag ska börja köra, inte copypaste fraser.

Börjar fatta allt mycket mer hela tiden efter endast ngn månad och har gått bra kör även övningar som approacha mer tjejer och börjar få bort mitt adrenalin mer o mer o allt känns naturligt, de ända jag måste jobba på nu e detta + bli mer social och våga approacha de snyggaste tjejerna o våga ta nobben! Känns sjukt kul nu när jag fått en mkt klarare bild.

Aa har haft den nån vecka nu hemma på datan men har inte tagit mig tiden och läst den, läser utmaningen för tillfället och har beställt flera böcker. Men ska komma igång och läsa den!

Fan va saker börjar falla på plats blir sjukt glad nu!

Tack åter igen =)

Ey man, japp its fun!

Rekommenderar att göra upp en liten plan över hur du ska träna, tex:

Första 2veckor, träna enbart öppnare, nöt in 2-3öppnare i din skalle så du ALDRIG har en ursäkt likt "vet inte vad jag ska säga" när du ser ett par tjejer du vill prata med. Nöt in öppnarna så dom sitter dom sten.

Nästkommande veckor, börja trycka in lite "attraktionsmaterial" i skallen, dvs teasing, push/pull, gå ut med målet att öppna och börja reta tjejerna, att skapa en bra vibe helt enkelt, thats it, lyckas du med detta är det mission complete. Gör detta i någon vecka.

När det sitter som sten, gå vidare till kvalificering, dvs du kan nu öppna vem du vill när du vill, du kan slå igång en rolig vibe med teasing, nästa mål är att få dom att arbeta lite för dig, bevisa sig själv för dig så du kan visa intresse i dom och få lite av en "its on" -känsla. Gör detta någon vecka.

Därefter äre dags för comfort, du kan nu öppna när du vill, du kan bygga en bra vibe, du kan få tjejen att kämpa lite för dig så det är nu dags att skapa en situation där du och tjejen lär känna varandra lite djupare. Lägg in diverse sexuella anspelningar så kommer du snart börja hooka upp med rätt mycket chix, samtidigt som du nu har ett "system" utvecklat för att öppna vem som helst och troligtvis få igång en flirtig, retsam rolig vibe vilket resulterar i att ni lär känna varandra bättre.

Spendera tiden mellan 22-01 genom att bygga upp detta system (träna öppnare, teasing etc), resterande timmen gör du exakt vad du vill, springer runt och sexuellt eskalerar from start om du så behagar, hoppar runt på dansgolvet, förlöjligar dig själv, öppnar brudar med as-töntiga openers bara för att skratta åt hela situationen. Detta tränar dig till att bli mer "unreactive".

Återigen, rekommenderar att du tittar igenom Venusian Arts Handbook.

Good luck!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-12,20:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-12,23:45 av {2} Anonymous.)
Inlägg: #5
Några snabba frågor svar uppskattas!
Sug snoppen, era nyfikna slynor.
2012-06-12,20:11,
Inlägg: #6
Några snabba frågor svar uppskattas!
Ye dude, baby-steps. Försöker man göra allt på en gång så blir man bara mindfucked.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-12,22:26,
Inlägg: #7
Några snabba frågor svar uppskattas!
Valle vad säger du till honom? Man blir bra genom att kolla på blueprint och det vet du.
That's it.
Efter månad tre på dvd 130 så börjar saker och ting verkligen falla på plats och glöm inte heller att man måste kolla in den flera gånger eftersom man förstår den mer och mer för varje livstid man lägger ned på den.
2012-06-12,23:01,
Inlägg: #8
Några snabba frågor svar uppskattas!
Sux Skrev:Valle vad säger du till honom? Man blir bra genom att kolla på blueprint och det vet du.
That's it.
Efter månad tre på dvd 130 så börjar saker och ting verkligen falla på plats och glöm inte heller att man måste kolla in den flera gånger eftersom man förstår den mer och mer för varje livstid man lägger ned på den.

Just beast bro
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-12,23:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-12,23:37 av {2} Sux.)
Inlägg: #9
Några snabba frågor svar uppskattas!
Jag som är seducer kör mest beastmode på badhus/bastubadgame.
Det viktiga är att dra i ballen så den får ett skönt rabarbersvaj.

Verkar vara en del fellow seducers från swesed här så någon kan säkert ordna en live infield demo om du frågar.
2012-06-14,14:53, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-14,16:01 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #10
Några snabba frågor svar uppskattas!
Great, nu har jag ett system utlagt. "The path is all layed out" som den narcissistiska kanadensaren säger. Gillar tanken på att "bygga ett system" under en viss tid som även leder till ett bättre självförtroende, sen köra typ numbersgame och directness och randomness övrig tid.

Grejen med mig är att jag dels är en dude som drar energi från att va social men även är satans analytisk och har lätt att se övergripande strukturer. Så är övertygad att det hjälper att ha en struktur att utgå från som min analytiska brain kan fokusera på vid sidan av att freeflowa och som även bygger ett starkare självförtroende. Analyserande hjärna är ett two-edged sword som har sina plus o minus.

Denna info ska sparas ner, danke. Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Behöver hjälp med några punkter som vääldigt ofta fuckar upp för mig :P Drönare 6 3,524 2012-09-15,16:24
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}