LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur ska man "ragga" på festival?
2012-06-12,23:45,
Inlägg: #1
Hur ska man "ragga" på festival?
okej boys!
Nu i sommar ska jag iväg på mina första festivaler ever...Och av en händelse sa en polare vitsigt nog " se till att ligga"..och en festival är ju inte direkt som på dansgolvet/klubben..sp hur beter ni er på en festival? hur raggar ni?
" Get rich or die trying"
Curtis "50Cent" Jackson
2012-06-13,00:12,
Inlägg: #2
Hur ska man "ragga" på festival?
Direkt, sexuellt och ESKALERA Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-06-13,17:04,
Inlägg: #3
Hur ska man "ragga" på festival?
Festivaler är easy mode. Kör direkt
2012-06-13,18:03,
Inlägg: #4
Hur ska man "ragga" på festival?
Hahah termen "festivalknull" hört den? Om du behöver game på festival så behöver du hjälp utöver vad folk här kan ge dig.
2012-06-13,23:38,
Inlägg: #5
Hur ska man "ragga" på festival?
Självklart behöver man game även på festival, är man tråkig och mesig får man knappast ligga där heller. Men generellt sett så är brudarna inställda på att få kuk och det som händer på festivalen stannar på festivalen = mindre ASD och i vissa fall obefintlig. Det är en miljö då det är socialt accepterat för tjejerna att gå "hem" med en kille på ett helt annat sätt en krogen. Tjejer är dessutom mycket mer aktiva att söka kontakt själva på festival.

Numero uno: HA KUL. Du ska utstråla kul kul kul. Var festen.

Numero duo: Eskalera sexuellt och LED. Ta för dig. Var fysisk, caveman, kalla det var du vill. Smiska tjejer på rumpan, hångla upp dom, dra dom i håret... You know the drill. Led dom till ditt tält (ha ett eget tält för helvete, det suger att behöva vänta på sin polare som har ragg när du är på väg in med ditt och sen hitta hans spermafläckar all over your sovsäck. Inte najs) eller annan plats för isolering.

Bonustips: glowsticks. INGET drar till sig festivalflickor som att se ut som en julgran täkt av glowsticks i sommarnatten. It works, trust me.
2012-06-15,01:42,
Inlägg: #6
Hur ska man "ragga" på festival?
Det viktigaste, ha fucking roligt. Vad du än gör, se till att DU har kul och jag vet ingen annanstans än på festivaler där det är lättare att ha kul och skita fullständigt i vad andra tycker!
2012-06-19,10:36,
Inlägg: #7
Hur ska man "ragga" på festival?
Ja jag ska förvisso till tomorrowland vilket är ju inte som t.ex. hultsfred...sen så har man sett video på youtube på campingen o påminner om hultsfred..sedan så ska jag bo med två brudar varav den ena tvekar på att haka med..men de kan knappast paja om man ska ligga, särskilt med tanke på att jag tänkte vi skulle bo i en tremannatält med var sin egen "ficka"...eller kan de gå åt helvete att bo me brudar?
Jag tänkte köra med partylinser o glowfärger o stick..less is more eller påfågla mig utav fan? O roligt ja fan jag ska ösa som fan Big Grin
" Get rich or die trying"
Curtis "50Cent" Jackson
2012-06-19,11:18,
Inlägg: #8
Hur ska man "ragga" på festival?
För att få ligga på festival behöver man göra en sak:

Åk på festival
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-06-19,14:57,
Inlägg: #9
Hur ska man "ragga" på festival?
Avager Skrev:För att få ligga på festival behöver man göra en sak:

Åk på festival

Stämmer ej.
2012-06-20,02:52,
Inlägg: #10
Hur ska man "ragga" på festival?
slyngel Skrev:Stämmer ej.

Haha ja detta.

Vad är det för svar han får egentligen? Det är bra mycket lättare att knulla på festival ja men det är ju inte som att det räcker ifall man är nervös etc. Slyngels svar är bra, sen skulle jag säga att du borde påfågla SKITEN ur dig själv Amigo. Detta kommer ge dig uppmärksamhet, nästan all uppmärksamhet på festival är positiv och sen är det bara att leda. Och känn ingen press bara för att det är festival, balla ur, ha kul.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-20,13:43,
Inlägg: #11
Hur ska man "ragga" på festival?
Ja precis, "det är bara att åka dit så löser det av sig själv" är i mitt tycke i klass med "var bara dig själv"-råd. Peacocking är bra dels för att du sticker ut och dels för att det ger tjejerna en anledning att öppna dig.
2012-06-20,17:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-21,01:35 av {2} Avager.)
Inlägg: #12
Hur ska man "ragga" på festival?
Men ni fattar väl själva att jag inte menar "sitt i ditt tält på festival så kommer du få ligga" bara för att man fysiskt är där, men det krävs väl säkert 10 gånger mindre ansträngning för att få sig ett ligg. Dock är det kanske inte av högsta kvalite. Kan tänka mig att snygga tjejer kan vara jävligt petiga av sig med tanke på att det finns så mycket att välja på.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-06-20,22:17,
Inlägg: #13
Hur ska man "ragga" på festival?
Avager Skrev:Men ni fattar väl själva att jag inte menar "sitt i ditt tält på festival så kommer du få ligga" bara för att man fysiskt är där, men det krävs väl säkert 10 gånger mindre ansträngning för att få sig ett ligg. Dock är det kanske av högsta kvalite. Kan tänka mig att snygga tjejer kan vara jävligt petiga av sig med tanke på att det finns så mycket att välja på.

Det var faktiskt en mycket bättre formulering tycker jag Smile
2012-07-15,23:55,
Inlägg: #14
Hur ska man "ragga" på festival?
okej boys! Så tipsen i rangordning blir då:
1.Va aktivt social och sitt inte o uggla i tältetn ochvänta på ligget
2. Ha megafett kul!!
3. Peacocka mig utav helvete!! (redan tänkt ut outfit samt annat kul)
4. skalera och leda / cavemana!

awesome list Big Grin

Så nu har jag klara besked på hur de blir med de brudarna jag ska med..den ena bangar o den andra vill dela tält..Ska man föreslå att bo en tält med två kabiner eller ska man dela på en tvåmanna tält? rätt cp om hon ska ligga o jag blir utan sovplats...sen o andra sidan, får ju leta reda på sovplats?
" Get rich or die trying"
Curtis "50Cent" Jackson
2012-07-16,05:42,
Inlägg: #15
Hur ska man "ragga" på festival?
Jag skulle inte dela tält om man inte har 2 "avdelningar" i de, och troligtvis inte då heller.
What you gain in trying are mountains compared to the nothing you gain in not trying at all
2012-07-16,22:20,
Inlägg: #16
Hur ska man "ragga" på festival?
jag söker efter en tält med två avdelningar...kul om man ska ligga o de e redan upptaget i tältet...
" Get rich or die trying"
Curtis "50Cent" Jackson
2012-07-16,23:50,
Inlägg: #17
Hur ska man "ragga" på festival?
_Amigo_ Skrev:jag söker efter en tält med två avdelningar...kul om man ska ligga o de e redan upptaget i tältet...

Bara o ligga i samma rum som de andra, no biggie
find it, fuck it, forget it.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}