LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Logistik
2012-06-13,02:04,
Inlägg: #1
Logistik
Hur fan överkommer man logistikproblem? Syftar på ett särskilt just nu:

Om man bor långt ifrån varandra.
Jag bor i Stockholm och min största fiende när det gäller att dra hem brudar, om det är från krogen, day2, kolla på film eller vad fan som helst är att jag inte bor centralt precis och bor inte brudarna nära så tar ett bra tag. Får alltid "du bor så långt bort" (från innerstan tar det cirka en halvtimme med ett tåg) och att komma hem på natten är inte världens enklaste.

Jag har testat att inte göra en big deal av att dra hem, eller efter frågan var jag bor sagt "äh det är lugnt, tar bara 20 min från slussen med buss", så har det i de flesta fall gått åt helvete.

Tips ?
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-06-13,02:19,
Inlägg: #2
Logistik
"äh, de tar bara ngn kvart" fortsätt o prata med henne, få henne kåtare u name it så känns de 30min som 5 min i slutändan. Hur e de med taxi? Jag brukar köra på de, främst svarttaxi.
find it, fuck it, forget it.
2012-06-13,13:15,
Inlägg: #3
Logistik
Inga lines kommer hjälpa dig. Precis som Tobias säger så är taxi kung om du bor i orten och det handlar om hemsläp.

Om du bor fett långt bort så är det ju bäst att köra en avslappnad ses i stan andra gången ni ses. Att de bangar att dra ut dit andra gången ni ska ses är för att hon inte känner att hon känner dig så väl än. Om du är en skön snubbe så borde det ju inte vara ett problem för dem att åka ut till dig efter det.
2012-06-13,18:19,
Inlägg: #4
Logistik
Sitter i samma sits som du och taxi gör det jävligt mycket lättare ja. Bortamatcher är också ett bra alternativ samt toaletter etc om du inte har några större knussler med hygienen. Skall bli intressant att läsa andra svar, har fortfarande inte löst det så bra ännu. Sen har det gått hur smooth som helst ett par gånger med, så det är ju långt ifrån omöjligt.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-16,15:24,
Inlägg: #5
Logistik
Om man bor i förorten och inte kan tänka sig att sumpa några potentiella hemsläp är det bara taxi som gäller, tyvärr. Svårt att tänka sig en större erotikdödare än en hårt upplyst tunnelbaneperrong och "Fruängen 27 min" på informationstavlan.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}