LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Friendzone turn into relationship?
2012-06-14,12:34,
Inlägg: #1
Friendzone turn into relationship?
Jag sitter här nu och är helt seriöst förvirrad. Jag har en tjejpolare eller aa bekant hon är en HB9 enligt de flesta, (enligt mig är hon typ en 3:a men jag har konstig smak ibland) anyways nu till själva grejjen. Den hör tjejen får panik om man går för snabbt utan hon vill ta det långsamt och då menar jag rejält långsamt. Hennes senaste pojkvänner har varit kompisar med henne i några månader först och sedan har dom skaffat ett förhållande. Då menar jag att första kyssen typ kom efter några månader..... Det kan tilläggas att hon är 21 och när hon var 15-19 så hade hon pojkvänner som både tryckte ner henne psykiskt och fysiskt. Någon slog henne någon annan bedrog henne. Byt still att hon vill vara kompisar innan hon går mot förhållande wtf? Detta kan ju inte vara normalt. (och nej hon ligger inte med nån snubbe såvida hon inte e tillsammans med han) hon går aldrig ut och festar heller utan sitter hemma och spelar data, umgås med vänner eller tränar...
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-06-14,13:14,
Inlägg: #2
Friendzone turn into relationship?
Insecureboy Skrev:Jag sitter här nu och är helt seriöst förvirrad. Jag har en tjejpolare eller aa bekant hon är en HB9 enligt de flesta, (enligt mig är hon typ en 3:a men jag har konstig smak ibland) anyways nu till själva grejjen. Den hör tjejen får panik om man går för snabbt utan hon vill ta det långsamt och då menar jag rejält långsamt. Hennes senaste pojkvänner har varit kompisar med henne i några månader först och sedan har dom skaffat ett förhållande. Då menar jag att första kyssen typ kom efter några månader..... Det kan tilläggas att hon är 21 och när hon var 15-19 så hade hon pojkvänner som både tryckte ner henne psykiskt och fysiskt. Någon slog henne någon annan bedrog henne. Byt still att hon vill vara kompisar innan hon går mot förhållande wtf? Detta kan ju inte vara normalt. (och nej hon ligger inte med nån snubbe såvida hon inte e tillsammans med han) hon går aldrig ut och festar heller utan sitter hemma och spelar data, umgås med vänner eller tränar...

Sounds like a fun gall.
2012-06-14,13:35,
Inlägg: #3
Friendzone turn into relationship?
Skadat gods. Vad var frågan?
2012-06-14,13:37,
Inlägg: #4
Friendzone turn into relationship?
Frågan är om hon har blivit sån här pga att hon är skadat gods? Eller om någon mer har stött på tjejer som henne? För jag har aldrig hört talas om detta tidigare. Att en tjej vill bli kompis innan hon går vidare.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-06-14,14:02,
Inlägg: #5
Friendzone turn into relationship?
Insecureboy Skrev:Frågan är om hon har blivit sån här pga att hon är skadat gods? Eller om någon mer har stött på tjejer som henne? För jag har aldrig hört talas om detta tidigare. Att en tjej vill bli kompis innan hon går vidare.

Fullt normalt, inte alls ovanligt.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-06-14,14:11,
Inlägg: #6
Friendzone turn into relationship?
Insecureboy Skrev:Frågan är om hon har blivit sån här pga att hon är skadat gods? Eller om någon mer har stött på tjejer som henne? För jag har aldrig hört talas om detta tidigare. Att en tjej vill bli kompis innan hon går vidare.

Ja det är nog rimligt att hon behöver en jävla massa comfort för att hon varit med om massa skit med tidigare killar. Har upplevt det i mycket mindre grad då förmodat slampiga tjejer vill vänta med att ligga några fler dejter iom att dom varit med om massa skit och behöver mer comfort, även om attraktionen funnits där hela tiden. Men aldrig på det sättet du snackar om.
2012-06-14,14:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-14,14:16 av {2} slyngel.)
Inlägg: #7
Friendzone turn into relationship?
Eller ja, skadat gods kanske är ett lite starkt ord i sammanhanget, Är rätt gott om tjejer som dras till killar som behandlar dom illa så det hör ju inte direkt till ovanligheterna. Dom flesta träffar sin partner via sin sociala krets så det är ju inte skitmärkligt direkt. Kvinnliga chodes i mina ögon Smile

Alla tjejer som säger "jag är trött på svin/killar som bara vill ha mig för sex/osv" har som en stor neonskylt blinkande i pannan som säger att dom är naiva, lättmanipulerade och ett lätt byte om man vill pumpa och dumpa.
2012-06-14,14:33,
Inlägg: #8
Friendzone turn into relationship?
Hur "väl" känner du denna tjej insecure? Hur mycket kan du lita på henne?

Undra hur många ggr ja hört om tjejer som "blivit jäääätteedååååligt behandlade för något år sedan" som bara är rent skitsnack/spel för gallerian för att få folk att tycka synd om dom och för att få deras liv att verka lite extra dramatiskt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-14,14:35,
Inlägg: #9
Friendzone turn into relationship?
En annan sak som är värt att notera: Om tjejen under flera ggr dragits till "svin som varit dum mot henne", vad för slags kille borde DU framställa dig själv som för att öka chanserna till så höga som möjligt för att få doppa henne? ... ( Wink )
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-14,16:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-14,16:19 av {2} Insecureboy.)
Inlägg: #10
Friendzone turn into relationship?
Jag drar hela historian. Jag tog nummret av henne via badoo, styrde en träff relativt enkelt. När jag träffade henne vi skulle på upptäcksfärd i gbg fick jag direkt en konstig vibb från henne typ att något är fel med den här bruden. Men iaf jag tyckte att hon såg ut som en 3:a i verkligheten klart mkt fräschare på bild men märkte att hon fick en del blickar från killar så jag tänkte why not kan lika väl testa. Så jag började eskalera - hon gav bra respons men sen kom det till K- Close tror jag tappade räkningen hur många ggr jag fick kinden but I kept on trying with no success. Dock var det väl trevligt att snacka men när jag försökte flika in på sex blev hon iskall. Pratade jag dock om nåt annat blev hon engagerad. Sen nästa "dejt" så försökte jag K-Close igen utan lyckat försök, samtidigt som den vibben jag fick i början blev starkare och starkare för varje minut typ.

Efter dessa 2 "dejter" så friendzonade jag mig själv orkade inte köra mer med henne, den psykovibben räckte samtidigt som jag hade andra och bättre alternativ så vi blev kompisar började snacka sms:a vänskapliga träffar etc. Sen så kom jag in på hennes blogg och där räckte det ju för att fatta att det är nåt fel i skallen på bruden. Efter vår andra träff skrev hon en roman om mig typ, att jag är underbar, charmig, snygg etc. Men att jag går för fort fram och att hon får panik. (FFS VI HAR INTE ENS KYSST?!) Sen drog hon upp hela sitt förflutna, en massa fucked up skit. Sedan fick jag höra från hennes kompis (kompisen var full ofcoz) att hennes senaste pojkvänner har varit väldigt goda vänner med henne först innan det har blivit nåt mellan dom. Hon skaffade kille nu igen för nån dag sen. han har varit hennes bff sen i vintras typ. och första kyssen kom enligt henne för typ 2 veckor sen. Så det verkar ju som om den här bruden behöver ett enormt comfort innan hon vågar göra nåt.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-06-14,16:35,
Inlägg: #11
Friendzone turn into relationship?
Låter som en Helgon.se brud. Du tycker inte hon är speciellt snygg och verkar ha feta issues. Gissar att det bara är stoltheten som driver dig?
2012-06-14,16:58,
Inlägg: #12
Friendzone turn into relationship?
Oh shiet, ja hon e uppenbarligen mongo. En "3a" (OUUCHH) + super psyko, RUN
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-14,17:35,
Inlägg: #13
Friendzone turn into relationship?
slyngel Skrev:Låter som en Helgon.se brud. Du tycker inte hon är speciellt snygg och verkar ha feta issues. Gissar att det bara är stoltheten som driver dig?

Probably. Stolthet kan vara farligt ibland... Tongue
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-06-14,17:55,
Inlägg: #14
Friendzone turn into relationship?
Jag förstår inte varför du skulle vilja träffa en brud som du själv bedömer som en 3:a och dessutom har issues.
2012-06-14,18:51,
Inlägg: #15
Friendzone turn into relationship?
Utmaningen, hon nekade mig kyss på kyss. Om det är något jag älskar så är det en utmaning, dock kom förståndet ikapp senare och jag ditchade henne.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-06-15,11:38,
Inlägg: #16
Friendzone turn into relationship?
Har gjort det där många gånger. Handlar som sagt bara om att du vill få ditt pick-up ego bekräftat, men samtidigt så ångrar jag inte i efterhand många situationer då jag pushat för pushandet skull eftersom det gett mig grymma referenserfarenheter. Fin balansgång det där.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Är jag i friendzone eller inte, hur fan ska man veta? ChuckNorris 3 2,855 2014-07-30,20:04
Senaste inlägg:: Nicki
  How to get out of the friendzone (heartiste) Judas 1 778 2012-06-16,18:43
Senaste inlägg:: Judas
  "How to get out of the friendzone" Stake 2 1,232 2012-06-11,12:29
Senaste inlägg:: Sux
  Passa er för friendzone noname2blame 5 2,195 2012-03-17,22:34
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}