LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
trött på skiten
2012-06-16,02:55,
Inlägg: #1
trött på skiten
Allt rullar på som det alltid gjort, senaste åren har mina såkallade "polare" svikit mig så fort tillfälle har givits, första gången var när det tog slut med min dåvarande flickvän. Min kompis knullade med henne 2-3 veckor efter vi gjort slut, detta var medan jag fortfarande var oskuld. Jag blev helt knäckt, och börja ragga på allt som rörde sig, detta gick relativt bra!
Fick ny flickvän några månader senare, vi var tillsammans cirkus halvåret sen gick de åt helvete. Min närmaste vän börja skriva med henne för att "trösta" henne, ganska säker på att de låg med varandra, i slutet av förhållandet ljög hon när hon fick sms av honom och sa att det var hennes tjejpolare. Kändes som denna pojk också svek mig.
Idag hände det igen, den kille jag i nuläget ansåg var min bästa vän ragga på den tjej jag tycker om, och när jag säger till han säger han att han inte alls raggat utan bara gör som man alltid gör, (Juckat på henne på dansgolvet) tidigare har samma "vän raggat på mitt ex, och tjejen jag är på G med. Det jag funderar på är vad fan jag ska göra, orkar inte bli behandlad såhär längre! Ingen som bryr sig, och alla leker med mina känslor och behandlar mig som skit. Vad ska jag göra för att det ska bli ordning på detta?
Vill både bli en bättre människa men samtidigt hämnas på dessa 3 människor som behandlat mig värdelöst!
2012-06-16,03:21,
Inlägg: #2
trött på skiten
Ey dude, dina polare suger balle. Byt umgängeskrets genast!

And straighten up little soldier, använd detta som eld på brasan att utvecklas till någon som är fan så mycket coolare än dessa "polare", då kan du sno deras flickor sen Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-16,03:57,
Inlägg: #3
trött på skiten
Yes, nummer ett: FUCK. THEM. blir förbannad av att läsa sånt här, jävla muppar som behandlar dig så kasst asså, det vet du säkert men kom ihåg det ändå; du förtjänar bättre vänner än så, ty det gör alla. Är alla rötägg från samma gäng, typ folk du är uppväxta med, då skall du säga upp gemenskapen direkt och hitta nya vänner, problem solved på DEN fronten. Frågan är kanske om du drar sådana människor till dig, vart "hittar" du vänner? Om alla tre kommit efter att du brutit upp med föregående retard så har du kanske ett problem med hur du presenterar dig och beter dig etc. Säger dock givetvis inte att det är ditt fel på något vis här. Sen borde inget du säger ens kunna förvandla en normal person till en svikare av dessa mått, men du kanske bara drar assholes till dig på något vis. Om du hittar något mönster i hur du letar vänner kan det vara värt att bryta. Sen, som valle säger, nu har du en fruktansvärd motivation. Detta är bra, de gånger jag utvecklats som mest är de gånger nån snubbe tagit en brud framför näsan på mig eller jag på annat sätt blivit bränd, UTNYTTJA det, use the fucking fire. Och fråga om hjälp om det är nåt.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-16,10:49,
Inlägg: #4
trött på skiten
Been there, done that. Jag har bytt ut min umgängeskrets för snart 10 år sedan av liknande anledningar. Man ser vem ens riktiga vänner är när det händer något, och om dina polare börjar ragga på dina ex när ni just gjort slut så är dom inte speciellt bra polare. Mitt största problem tidigare var att jag alltid var hackkycklingen i nästan alla kompisgäng. Ingenting jag gjorde var bra, även om jag gjorde samma sak som någon av dom andra i gänget. Jag hade alltid fel bil, fel kläder, konstig musiksmak and so on. När jag började läsa om game, alfakoncept och social psykologi så gjorde jag en helomvändning med mitt liv. Aldrig mer skulle jag vara den som folk utnyttjar och hackar på. Det krävdes en massa jobb och diskutioner, och en kille fick jag slå ner innan han gav sig, men nu vet folk var mina gränser går.

Om man blir behandlad på samma sätt i alla sina umgängeskretsar så ligger felet 100% hos dig själv. Ta tag i vad du subkomunicerar, sätt upp gränser och sluta ta skit. Och se alla negativa upplevelser som bränsle för din fortsatta utveckling. Du ska visa att du är en cool och rolig kille som alla vill vara med och om man inte behandlar dig med respekt så får man inte umgås med dig.
2012-06-16,13:30,
Inlägg: #5
trött på skiten
1. Ta ingen skit
2. Ta ingen skit
3. Byt umgänge
4. Träffa coola brudar utanför vänskapskretsen(något dessa faggots inte verkar klara av)
5. Ta ingen skit
6. Våga säga ifrån när du tycker dina polare beter sig som svin
2012-06-16,15:19,
Inlägg: #6
trött på skiten
Låter riktigt illa det där. Kompisars tjejer är totala "no, no" i alla normala kompisgäng. I mitt kompisgäng gäller det t.o.m. ex-ragg. Är inget som vi snackar om direkt, men det är underförstått. Bros before hoes, etc.
2012-06-16,18:47,
Inlägg: #7
trött på skiten
Yeah fuck this, blir så jävla sne. De finns en jävla massa andra flickor de skulle kunna ragga på istället. Så svårt är de inte att hålla sig därifrån. Yeah känner mig motiverad som fan att ta tag i detta. Paybay is da shiet!
2012-06-16,19:54,
Inlägg: #8
trött på skiten
Hänt mig två gånger att kompisar strulat med mina ex, typ månad efter det tog slut. Den ena (då jag var 17) sa jag åt först senare att det inte är ok, var mest passiv aggressiv. Not so good.

Den andre drog jag i kragen då ja råkade sa han tog henne på röven och skrek åt honom och sa åt han att om det händer igen så slår ja ner honom.. Han bad om ursäkt, och det kändes som ett jävla mycket bättre sätt att sköta situationen på ändå.

Ingen av mina nuvarande nära kompisar skulle nånsin komma på nån sån tanke dock. Skaffa bättre kompisar. Smile
"To me, the extraordinary aspect of martial arts lies in its simplicity. The easy way is also the right way, and martial arts is nothing at all special; the closer to the true way of martial arts, the less wastage of expression there is." - Bruce Lee


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  STORYTELLING - Hur bemästrar man skiten? Spider 4 1,357 2012-05-31,07:59
Senaste inlägg:: noname2blame
  Den där underbara känslan när en tjej argumenterar skiten ur en feminist Carragher 7 3,172 2012-02-17,16:02
Senaste inlägg:: Vettorazzi

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}