LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Strippor etc
2012-06-17,13:27,
Inlägg: #1
Strippor etc
Var på strippklubb igår här i Kiev (fett kul fotbolls EM vi åkte till förresten) och jag höll på att dö av hur snygga brudarna var. En polare sa skämt-seriöst "om du lyckas ragga upp en av dom att ha sex med dig gratis så får du 1000 kr av mig och är min gud för evigt!". Yeah, sure.

Jag tänkte, hur fan gör man med såna brudar egentligen? Liksom, yeah, att inte visa sig påverkad, att vara alpha, sexuell, bla bla bla, allt det som egentligen ska vara naturligt för en... känns inte riktigt som att det kommer funka på en av Kievs sexigaste brudar. Jag känner ju liksom inte mig rätt liten som 19 åring, smal kille på 70 kg, när jag har en SuperHotBabe1337 framför mig utan BH och sen 5 st biffiga, tatuerade ukrainare.

Vad fan, är det någon som lyckats få med sig en strippa gratis hem som egentligen kostar 3000 för hela natten?
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-06-17,14:27,
Inlägg: #2
Strippor etc
Har personligen inte gjort det (har aldrig försökt heller så), men har en "natural" polare som legat med ett par strippor. Känner också till ett X antal community nissar som ligger med strippor till höger och vänster. Kan höra lite med dom.

Sen har ju Mystery en jävla massa att säga om "hired guns" också så.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-17,15:37,
Inlägg: #3
Strippor etc
Det var någon som viskade till mig att man bara behandla dem som personer och skippa det sexuella helt. Snacka familj, picknick, framtidsplaner dylikt.
2012-06-18,20:51,
Inlägg: #4
Strippor etc
Show boat Skrev:Det var någon som viskade till mig att man bara behandla dem som personer och skippa det sexuella helt. Snacka familj, picknick, framtidsplaner dylikt.

... DavidX?
2012-06-18,21:35,
Inlägg: #5
Strippor etc
TonightIsTheNight Skrev:... DavidX?

Vad är det för David X du pratar om? För om du pratar om den tjocka, gamla gubben (som enligt mig snackat mycket vett f ö) så vet jag inte var du fick ifrån att skippa det sexuella.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-06-18,21:38, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-18,21:41 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #6
Strippor etc
Avager Skrev:Vad är det för David X du pratar om? För om du pratar om den tjocka, gamla gubben (som enligt mig snackat mycket vett f ö) så vet jag inte var du fick ifrån att skippa det sexuella.

DavidX babblar om att "treat the lady like a whore, treat the whore like a lady" och babblar om hur han var ickesexuell mot just strippor och drog med de ut på picknick osv osv
2012-06-18,21:58,
Inlägg: #7
Strippor etc
TonightIsTheNight Skrev:DavidX babblar om att "treat the lady like a whore, treat the whore like a lady" och babblar om hur han var ickesexuell mot just strippor och drog med de ut på picknick osv osv

Cool stuff faktiskt. Tror dock Show boat fick det från ingen mindre än herr Mystery som kör rätt mkt med hired guns.

Däremot har jag ALDRIG gjort det själv och kan därför inte skriva något av substans.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-18,22:43,
Inlägg: #8
Strippor etc
99.99 % av killar som pratar med strippor behandlar de som pieces of meat, så kanske ligger nåt i att keep it casual?

Nej, samma här, intressant äre i vilket fall.
2012-06-18,22:53,
Inlägg: #9
Strippor etc
TonightIsTheNight Skrev:DavidX babblar om att "treat the lady like a whore, treat the whore like a lady" och babblar om hur han var ickesexuell mot just strippor och drog med de ut på picknick osv osv

Det har du rätt i. Var längesen jag lyssnade på David X, så har glömt bort det.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-06-18,23:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-18,23:57 av {2} noob.)
Inlägg: #10
Strippor etc
Google is your friend:
Ten Tips For Picking Up Strippers
http://www.highstatusmale.com/articles/a...ippers.htm
The Definitive Guide to Stripper Game
http://www.rsdnation.com/node/142419?#comment-528555
2012-06-19,23:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-19,23:21 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #11
Strippor etc
Jag har legat med en strippa i Australien gratis.

Mini FR:

En av de snyggare och bättre i sängen jag varit med, enda tjejen jag varit med som har silikontuttar med. Det var i början på kvällen - 11 tiden, jag var ensam och ny i staden, rätt sleten efter att ha rest hela dagen. Gick på en strippklubb, satte mig i baren o kollade på livebandet och påldansarna, en brud kom fram, hon frågade standard frågor som strippor gör. Jag sa att jag inte var så sugen på att betala något. Hon gick iväg o snacka med andra killar. En halvtimme senare kom hon tillbaka, började komma intimt nära. Frågade om jag kunde köpa henne en öl, jag sa nej och sa att hon kunde köpa mig en istället. Hon köpte mig en öl och sen köpte jag henne en. Vi snackade tråksnack, inget sexuellt verbalt (Jag har rätt dålig social kompetens), men lite kino. Sen så blev det ännu högre musik så jag föredrog att vi skulle gå ut istället. Sagt och gjort, satte oss vid bord utomhus. Hon sa att när hon såg snygga killar så blev hon så jävla kåt. Jag skrattade och frågade om hon gillade äldre killar (vanliga kundkretsen menade jag lol). Hon undvek frågan, blev lite generad och verkade skämmas lite el nåt.

Snackade ovettigt skit, inget intressant av värde, typ frågor om varandra och vi skrattade lite åt missfoster/roliga människor som gick på gatan utanför. Sen gick hon in för hångel. Jag gillar inte att hångla så blev kortis. Sen frågade hon vad min plan för kvällen var, jag sa att jag tänkte gå en runda på de olika krogarna. Hon ville hänga med och så gick hon in och sa att hon slutade för dagen och sen visade hon mig lite andra gratis strippklubbar och sen gick vi på ett discotek och sedan hem till mig o knulla. Inget särskilt, inget "game". Inget ASD, haha. FIck sedan reda på att hon tog ca 300 dollar av killar vanligtvis om hon följde med dom hem, men hon ville antagligen bara höja sitt värde i mina ögon så det är nog bullshit. 30 år var hon så jag var kanske ett "kap" för henne då jag enbart är 20.

Jag har varit rätt mycket på strippklubb i förhållande till min ålder, och mina tankar angående strippor är att man vill fan inte ha med dom att göra. Ofta mycket droger med i bilden. Jag litar inte på dom (sov skitådligt när strippan sov över för trodde hon skulle råna mig). Det finns lika snygga tjejer på andra ställen (gym, yogaställen etc) där de brukar vara mycket stabilare i huvudet och inga drama queens. Det känns bara korkat att konkurrera med rika killar som är villiga att betala 4-siffriga belopp för att ha sex med dom. Och dessutom känns det som om man blir katogoriserad i deras huvud som "vandrande plånbok", vilket gör att om man tvunget måste ligga med strippor känns det mycket bättre att träffa dom på dagen när de inte är i jobb-mode och slipper konkurrens från rika män. Var hänger strippor på dagen? Köper toapapper till när de bajsar, gym el annan träning kanske, eller shoppar, hänger med bad ass folk som tar droger.

Lättaste är naturligtvis att erbjuda sig betala för sexet, vilket många här naturligtvis kommer ställa sig emot eftersom ni är så jävla hjärntvättade av svenska samhället. Eftersom jag inte vet om min avsaknad av tillit till strippor är befogad så gäller kanske inte detta men; om man betalar dom så slipper man (om man vill och utan att få dåligt samvete förhoppningsvis) att de sover över och då behöver man inte oroa sig heller för att bli rånad. Har också hört från en natural polare som varit med ett tag att de ibland har sex om man erbjuder dom droger för det.

+med strippor är väl att de tenderar att vara rätt sexuellt avslappande och bryr sig kanske inte så mkt om att de blir kallade horor. Eller kanske tvärtom med vissa som absolut inte vill bli kallade horor ("jag är dansös") haha,.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-06-20,00:31,
Inlägg: #12
Strippor etc
Fan vad Nice ragnarök!!! Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}