LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Stickingpoint: Sittande grupper
2012-06-18,01:10,
Inlägg: #1
Stickingpoint: Sittande grupper
Har problem med detta (av någon anledning)
Så, hur gör ni detta, öppnar ni ståendes, pratar ett slag och sätter er. Eller sätter ni er direkt?
2012-06-20,00:15,
Inlägg: #2
Stickingpoint: Sittande grupper
På vilket sett har du problem med det?

Beror helt på situationen. Allt behöver inte vara speciellt komplicerat! "Tja, är det ledigt här?" Etc, funkar bra. Sen är det bara att köra. Brukar oftast respektera att dom som sitter vid ett bord har bordet och det blir lätt dryg stämning om man slänger sig och tar plats utan någon respekt.
2012-11-05,07:39,
Inlägg: #3
Stickingpoint: Sittande grupper
Hade samma problem tidigare jag med, körde min opener tackade för åsikterna och gick. Tror absolut att det där grundar i att du tycker det är jobbigt att ta plats och få uppmärksamheten riktad mot dig. Lite mr niceguy kan man säga. Det enda som gäller är att försöka pusha sig själv utanför sin bekvämlighetszon.
Så det är bara att nöta och ta små små steg. Och sen ska du inte fråga om du får slå dig ner, utan du gör det bara. Jag brukar säga jag joinar er ett litet tag jag ska dra vidare strax. Och sen innan dom har hunnit svara så sitter jag redan. Skit i vad dom säger helt enkelt.
2012-11-05,15:23,
Inlägg: #4
Stickingpoint: Sittande grupper
Det är precis som med allt, det som är nytt och främmande känns som "jobbigt" att göra, och svårt "onaturligt" osv. I början antar jag att du tyckte det va svårt,jobbigt att öppna stående sets sen när du gjort det så mycket så blir det lätt. Precis samma sak med sittande set, i början kommer det va svårt jobbigt, och hjärnan kommer säga ifrån, det är bara att fortsätta pusha utanför dina comfortzoner.
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-11-05,16:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-05,16:48 av {2} devil.)
Inlägg: #5
Stickingpoint: Sittande grupper
de ja har för sittande grupper e : "Hey!" (får alla blickar på mig) "E de cool om ja slår mig ner här?"

om dom blir instantly starstruck kommer dom låta dig sitta, tycker dom du e okej kommer dom låta dig sitta, bryr dom sig inte kommer dom låta dig sitta..
Du kan slå dig ner hur det än går, om de inte e upptaget på alla platser.

Sen e de bara börja babbla

alternativt, sätt dig på bordskanten o börja babbla.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-01-12,21:35,
Inlägg: #6
Stickingpoint: Sittande grupper
Mindes denna tråden när jag var ute igår, så här i efterhand fattar jag inte hur jag kunde ha göra de så krångligt för mig själv, är ju typ ingen skillnad mot om de skulle vara ett "stående set", man går fram och hälsar står och pratar, sätter sig ifall setet "hookar" iannat fall önskar man dom en trevlg kväll och går.
Jaja skönt att man kommer frammåt ialla fall.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}