LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
2012-06-20,17:01,
Inlägg: #1
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Träffade en ashet brunett för nån månad sen. Långt lockigt hår, stora fina silikontuttar, platt mage med smal midja och sinnesjukt vältränad booty. Riktig jävla pingla. Jag var väldigt fysisk, mouthrapeade henne osv men hon var lite avvaktande. Vi har inte setts sen dess. Däremot har vi smsat en hel del, rollspelat att vi ska gifta oss osv. Två gånger har hon smsat mig när hon varit ute på helgen och sagt "kom till xx!" och då har jag försökt få henne komma till mig utan framgång istället. Mitt senaste sms var nåt om bröllopsklänningen för 10 dar sen utan svar. Ser det som typ kört men kan vara värt att testa nån skit ändå. Några förslag?
2012-06-20,18:48,
Inlägg: #2
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Säkert skitdåligt men det första kom upp var.

"Du, Jag kollar smekmånad, Bali eller israel?"
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-20,19:33,
Inlägg: #3
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Såg att du kört "Drama-stilen" i en annan tråd. Om du nu ser det som kört och verkligen inte bryr dig om hur det går så kanske du kan pröva igen?

Kanske bara skriva något enkelt som "Jag vill skiljas" och ta det därifrån.
2012-06-20,20:13,
Inlägg: #4
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Skriv:
"WTF? Sjukaste saken hände mig imorse, skulle krama en extremt sexig man, men krocka in i spegeln"
2012-06-20,22:14,
Inlägg: #5
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Tack för input boys. När jag läste era förslag kände jag att rollspel var lite tamt och fick ett infall att skriva "alltså, det här låter kanske sjukt men jag tänkte på dig i morse när min flickvän sög av mig... :$" vilket förmodligen var skitkorkat såhär i efterhand... Men fuck it
2012-06-20,22:25,
Inlägg: #6
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Hahaha bära eller brista så e de Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-20,22:31,
Inlägg: #7
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
slyngel Skrev:Tack för input boys. När jag läste era förslag kände jag att rollspel var lite tamt och fick ett infall att skriva "alltså, det här låter kanske sjukt men jag tänkte på dig i morse när min flickvän sög av mig... :$" vilket förmodligen var skitkorkat såhär i efterhand... Men fuck it

HAHAHAHAHAHAH fyfan vad skön du är.... Om bruden har minsta humor så kommer hon svara hahahahah
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-06-20,23:49,
Inlägg: #8
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
slyngel Skrev:Tack för input boys. När jag läste era förslag kände jag att rollspel var lite tamt och fick ett infall att skriva "alltså, det här låter kanske sjukt men jag tänkte på dig i morse när min flickvän sög av mig... :$" vilket förmodligen var skitkorkat såhär i efterhand... Men fuck it

HELT RÄTT!
2012-06-22,11:16,
Inlägg: #9
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Hon har inte svarat. Förmodligen har hon insett att jag är mannen i hennes liv efter mitt romantiska sms och legat sömnlös i två nätter utan att veta vad hon ska skriva tillbaka, nervös att hon ska fucka upp sina chanser Smile
2012-06-22,13:57,
Inlägg: #10
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Haha det är väl bara att smsa igen: "Attans, nu hände det igen =("
2012-07-04,19:16,
Inlägg: #11
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Eller så letar du reda på dina kulor och ringer du henne
2012-07-05,22:57,
Inlägg: #12
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
[video=youtube;wPV8IkraVuI]http://www.youtube.com/watch?v=wPV8IkraVuI[/video]

Gillar denna, simple text-game Smile
2012-07-05,23:15,
Inlägg: #13
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Flickväns grejen e ju fucking great! fokusera mer på styra upp nått.

playing around e kul men för mkt playing around o de blir bara weird IME
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-07-07,17:52,
Inlägg: #14
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Jovisst, men jag tycker inte heller det funkar så bra att försöka styra en träff det första man gör om man inte hörts på ett tag. Fortfarande tyst så jag lägger ner detta nu Smile
2012-08-23,00:31,
Inlägg: #15
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
slyngel Skrev:Tack för input boys. När jag läste era förslag kände jag att rollspel var lite tamt och fick ett infall att skriva "alltså, det här låter kanske sjukt men jag tänkte på dig i morse när min flickvän sög av mig... :$" vilket förmodligen var skitkorkat såhär i efterhand... Men fuck it

Ja, det var "skitkorkat".

Anledning:
Med denna line visar du henne svart på vitt att du är den som är mer investerad i eran "relation", och jag tror knappast att jag behöver förklara varför det är dåligt.

Det bästa du kunde gjort var att antingen strunta i henne till hon hör av sig, eller styrt upp en stor ett evenemang med några sköna polare som du bjudit in henne till, typ "Hej tönt, vi ska styra fest på xxxxx, ta med lite skönt folk och kom förbi...."
2012-08-28,10:13,
Inlägg: #16
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Låter vettigt!
2012-08-28,13:03,
Inlägg: #17
Några roliga sms-idéer för att få liv i den här silikonbruden?
Text funny shit, såg detta igår på 9gag "they say you are what u eat, but thats doesnt make sense... I don't remember eating sexy beast for breakfast.."


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}