LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Oskuld
2012-06-20,20:21,
Inlägg: #1
Oskuld
Har sen typ 3 veckor tillbaks träffat en grym flicka, klickar grymt bra. Bara dock ett litet problem hon är oskuld och den här LMR är riktigt jävla jobbig, jag får fan inte ens ta ner handen och pulla henne. Nada sexuellt hon säger att vi ska vänta. Den här flickan är flickvänsmaterial och jag har funderat på ett förhållande med henne men vill veta om hon är min typ i sängen innan förhållandefrågan kommer upp. Så några tips på hur jag ska få till det med henne? Jag har testat "mm nej vi ska inte ha sex och fortsatt eskalera varvid resultatet blev att hon blev iskall" "har testat att själv bli kall och bara vända mig om, då var det lite framgång med hon ville bara mysa och sa typ "asså du är så jävla bra men jag vill inte ha sex än" Så Tips? (har träffat henne typ 5 ggr om någon vill veta)
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-06-20,21:30,
Inlägg: #2
Oskuld
Kanske helt enkelt vänta? Om du vill bli tsm med henne så kanske det är värt det, eller? =)
2012-06-20,22:27,
Inlägg: #3
Oskuld
Om hon är flickvänsmaterial tycker jag att du ska go for it och bli tillsammans med henne. Hon har aldrig haft sex förr så yeah hon kommer suga (yeah, pun intended) så din uppgift blir att lära upp henne. Då får du det precis som du vill ha det. Win/win?
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-06-21,00:48,
Inlägg: #4
Oskuld
Big deal om hon är bra ifall du gillar henne, du kommer göra henne bra i sängen då ni kommer ha sex på en helt annan nivå än med ett ONS där jag personligen bryr mig mer ifall tjejen är bra i sängen eller inte.

Tycker du om henne så kör på!
2012-06-21,02:23,
Inlägg: #5
Oskuld
lägg krav på henne! Ni har sex inom 2 träffar till annars försvinner du. Your way or the highway!

Fast det kanske är jag som tar in mina krav här.
2012-06-21,02:39,
Inlägg: #6
Oskuld
Show boat Skrev:lägg krav på henne! Ni har sex inom 2 träffar till annars försvinner du. Your way or the highway!

Fast det kanske är jag som tar in mina krav här.

Håller med här, visst ge henne lite tid men sätt en deadline rätt tidigt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-28,10:18,
Inlägg: #7
Oskuld
Förklara att du vill ha sex snart, innan du bestämmer dig för att bli tillsammans, för att sex är en stor del till om förhållandet håller i längden. Tjata bara inte, finns inget mer oattraktivt
2012-06-28,20:27,
Inlägg: #8
Oskuld
Stort plus på att du kan lära henne och forma henne precis som du vill.
2012-06-29,02:03,
Inlägg: #9
Oskuld
Inte för o vara sån, men testat alkohol? Nu snackar jag inte "blihemburenfull" utan sådär skön lullig Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-07-05,22:56,
Inlägg: #10
Oskuld
Jag har alltid tänk tjejer som Pokemon, när de är oskulder väljer du vad du lär dom. Teach her well.

Ge oss en update snart!
2012-07-05,23:17,
Inlägg: #11
Oskuld
training monkey Smile

bli tsm då... finns ingen ide me att kolla om ni matchar i sängen innan ni blir tsm om allt annat e perfekt för du VET ju att hon kommer va keff... så go for it then!

hoppas de går bra, love storys e alltid kul.

Om seduction o ligga runt e weed så e dom gångerna man blir kär som att switcha till ladd ett litet tag tills nån blir butthurt o man går tbx till weed!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-07-06,13:11,
Inlägg: #12
Oskuld
devil Skrev:Om seduction o ligga runt e weed så e dom gångerna man blir kär som att switcha till ladd ett litet tag tills nån blir butthurt o man går tbx till weed!

[Image: 3256640.jpg]
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Trekant med kk och oskuld, advice needed Whynot 6 3,701 2013-09-30,12:46
Senaste inlägg:: Whynot
  Oskuld som har ASD & LMR på högsta nivå selected 9 4,836 2013-01-07,14:27
Senaste inlägg:: Nystart

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}