LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Standards
2012-06-25,01:14,
Inlägg: #1
Standards
Började kolla på Californication igen och Hank delade med sig av sin livsfilosofi;

"A morning of awkwardness is far better than a morning of loneliness"

Så, hur höga är era standards, vad betyder mest, prima kvalitet eller kvantitet?
Life is a game.
2012-06-25,22:29,
Inlägg: #2
Standards
Beror på hur kåt man är, hihi.

Nej men jag har börjat höja mina krav rejält den senaste tiden, helt enkelt därför att fula tjejer (under 7 på skalan) inte ger mig någonting. Eller rättare sagt: de ger mig minus, och det vill jag sannerligen inte ha. Hellre då ensam, och sikta på bättre jaktlycka nästa gång.

Sen ska jag inte hyckla. Ju kåtare jag är desto lägre sjunker standarden, det är klart. Men iom att jag har satt fula tjejer och känt den ångest det medför och nästan obefintligt välbefinnande av det vet jag ensamheten är att föredra. Sen är det olika från kille till kille. Vissa kan knulla träskmonster utan att det bekommer dem medan andra får seriösa psykbryt och måste gå i terapi. Jag lutar åt det senare. 7: or funkar alla dar i veckan, men hellre snygg än smart.

Ju snyggare en tjej är desto mer benägen är jag att visa upp henne för andra. Är hon inte speciellt snygg och jag är fortfarande kåt föredrar jag att knulla henne i diskretion. Jag skiter i hur ytligt och elakt det må låta; jag tänker inte ljuga om hur jag tänker och känner.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}