LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fenomenet naturals och OPÅLITLIGHET
2012-06-29,22:51,
Inlägg: #1
Fenomenet naturals och OPÅLITLIGHET
Har funderat länge om detta bara är en slump men det verkar ligga något i det. Många många naturals. eller nej inte bara naturals men personer överlag som är rätt duktiga med tjejer är så himla flakeiga! typ man bestämmer något, sen när dagen väl kommer så har något annat kommit upp för dom.

Eller varför inte bara den sak att det är skitsvårt att få tag i dom ibland, dom svarar inte sina telefoner, dom svarar inte på sms, skriver man på msn så kan dom ibland inte svara även fast dom är online.

är det bara jag som observerat detta?? eller ligger det något i det? vad är era erfarenheter? Tongue
2012-06-29,23:12,
Inlägg: #2
Fenomenet naturals och OPÅLITLIGHET
eller så bryr du dig för mkt och dom orkar inte hänga med dig?

inte menat så drygt som det kommer låta när du läser det Smile
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-06-29,23:15,
Inlägg: #3
Fenomenet naturals och OPÅLITLIGHET
Spider Skrev:eller så bryr du dig för mkt och dom orkar inte hänga med dig?

inte menat så drygt som det kommer låta när du läser det Smile

ja... kanske, men som sagt, bara något jag observerat som jag sällan hittar hos de killar som inte är naturals eller puas...
2012-06-30,00:10,
Inlägg: #4
Fenomenet naturals och OPÅLITLIGHET
Nä har inte märkt av detta faktiskt. Ifall dom totaldissar en så, att dom inte bryr sig/inte ens svarar, får dom nog vara rätt ointresserade av en. Min erfarenhet är att dom är mer raka, men det kanske handlar om vilka jag umgås med. Den typen du snackar om känner jag igen dock, brukar oftast vara rätt lata personer, som inte bryr sig om så mycket annat än fest/droger, brukar göra mig av med såna omedelbart.
2012-07-02,20:20,
Inlägg: #5
Fenomenet naturals och OPÅLITLIGHET
CheddarJocke Skrev:Har funderat länge om detta bara är en slump men det verkar ligga något i det. Många många naturals. eller nej inte bara naturals men personer överlag som är rätt duktiga med tjejer är så himla flakeiga! typ man bestämmer något, sen när dagen väl kommer så har något annat kommit upp för dom.

Eller varför inte bara den sak att det är skitsvårt att få tag i dom ibland, dom svarar inte sina telefoner, dom svarar inte på sms, skriver man på msn så kan dom ibland inte svara även fast dom är online.

är det bara jag som observerat detta?? eller ligger det något i det? vad är era erfarenheter? Tongue

Jo jag har märkt av det, iaf på vissa. Det handlar om att de har många järn i elden och alltid har något på gång, aldrig sitter hemma och bölar eller låter sitt liv styras på andras initiativ och villkor. De går efter det som är kul för tillfället och har mer momentum i sina liv vilket gör dem mer attraktiva. Tycker definitivt att du har en poäng där. Och dessutom, det beteende han nyss hade mot dig har han ju mot de flesta tjejerna med, och får honom i andras tankar så pass att de tänker mer på honom och kanske rent av skriver om honom på nåt forum ang attraktion... Smile
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Den stora tråden om naturals - bidra med dina erfarenheter! slyngel 5 2,841 2013-09-19,18:58
Senaste inlägg:: confused...

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}