LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
sex med lesbisk?
2012-07-09,20:44,
Inlägg: #1
sex med lesbisk?
ärligt talat, jag har ingen aning, men är det möjligt att man får en lesbisk brud i säng, som kom ut för cirka halv år sedan? Innan så var hon väldigt slapp med att ligga, älskade sex och var rätt skön. Först var hon bi och sedan kom hon ut som helt gay, undrar om det är värt att lägga ner tid på...
Är inte inne i detta så mycket, men kommer en lesbisk tjej känna attraktion för en kille?
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-07-09,21:37,
Inlägg: #2
sex med lesbisk?
Känner du attraktion för en kille? I vilket fall så suger både killar och tjejer lika bra kuk så du skulle inte känna skillnad.

Jag har ingen egen erfarenhet men jag skulle inte tro att hon är attraherad av dig om hon är lesbisk på riktigt men det skulle fortfarande vara skönt för henne och dig.
2012-07-09,22:17,
Inlägg: #3
sex med lesbisk?
Ja varför inte? Jag knullade en tjej förra året som på andra knulldejten sa att hon var oskuld med män och jag var hennes manliga experiment, helt ok egoboost
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-07-09,22:22,
Inlägg: #4
sex med lesbisk?
Vettorazzi Skrev:Ja varför inte? Jag knullade en tjej förra året som på andra knulldejten sa att hon var oskuld med män och jag var hennes manliga experiment, helt ok egoboost

Ja, fast jag skulle vara långt ifrån hennes manliga experiment, med tanke på att hon haft sex med runt 40 killar innan hon "blev" lesbisk. ; p men förstår tanken!
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-07-09,22:27,
Inlägg: #5
sex med lesbisk?
Äsch, hon är ju uppenbart bi. Att hon skulle vara lesbisk är något hittepå hon bestämt sig för av x antal anledningar, kanske vill hon ta en "paus" från män pga bitterhet (killar är skit, dom vill ju bara ligga) osv. Rätt många av dessa "lesbiska" tjejer är nog just bisexuella.
2012-07-09,22:28,
Inlägg: #6
sex med lesbisk?
Jag har en bekant som är lesbisk enligt henne själv, hon har haft ONS med killar mellans sina förhållanden med tjejer. Första gången jag träffade henne hånglade vi, sen fick jag veta via hennes kompis att hon var lesbisk och då trodde jag att det var helt off så jag la helt enkelt ner för att slippa slösa tid på henne... jag antar att jag borde testat =).

Blir hon våt så borde det vara skönt för henne oavsett om hon är attraherad eller ej kan man väl anta? Tongue
2012-07-09,23:47,
Inlägg: #7
sex med lesbisk?
Avager Skrev:Ja, fast jag skulle vara långt ifrån hennes manliga experiment, med tanke på att hon haft sex med runt 40 killar innan hon "blev" lesbisk. ; p men förstår tanken!

Yeaaah, jo, min poäng var att om denna brud som ej aldrig ens HAFT kuk ville ha det, vad säger det om dina chanser med en tjej som har haft det och obviously gillat det? Wink
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-07-10,17:22,
Inlägg: #8
sex med lesbisk?
Bullshit att hon är helt lesbisk om hon nu legat med 40 killar. Du hör själv hur det låter. Det är bara något som hon försöker intala sig själv. Kör på dude!
2012-07-10,19:02,
Inlägg: #9
sex med lesbisk?
d00d alla tjejer är bi!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-11,22:49,
Inlägg: #10
sex med lesbisk?
Evilvalle Skrev:d00d alla tjejer är bi!

Precis har dom inte legat med en annan tjej så har dom då fan legat med en fag!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}