LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Alkohol och raggning
2012-07-10,08:15,
Inlägg: #1
Alkohol och raggning
Vårat gäng har alltid festat hårt. Min bästa kompis som är natural har som taktik att få mig sten och sen knuffa iväg mig mot några tjejer, funkar faktiskt oväntat bra. Stenfulla spade är charmig. Men kan man utvecklas i fyllan, egentligen?

Jag har aldrig egentligen använt lines eller negs osv, även om jag läst mycket. Vissa saker har kommit naturligt. Högre röstvolym självsäkrare kroppsråk har börjat komma fram iaf när jag är tillräckligt full. Har märkt nu de senaste månaderna att jag har börjat snacka med betydligt snyggare tjejer och märker attraktion från dom. Känner att jag inte vill binda mig utan bara ha kul, sen lägger jag inte upp dom på någon piedestal numera.

Dateade en tjej ett bra tag och det gjorde mig inte lika motiverad att jaga nytt, men den bron är helt bränd nu.

Jag känner att jag behöver lite taktik hjälp för att komma igång med min utveckling. Bor i en liten skitstad, så finns knappt några tjejer online här. Krogen är enda bra även om det är sämre än på andra ställen, vanlig helg kanske 7 intressanta tjejer ute. Så det är egentligen enda alternativet, men jag verkar onekligen ett problem att hålla mig salongs.
2012-07-10,16:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-10,16:58 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #2
Alkohol och raggning
Spade Skrev:Vårat gäng har alltid festat hårt. Min bästa kompis som är natural har som taktik att få mig sten och sen knuffa iväg mig mot några tjejer, funkar faktiskt oväntat bra. Stenfulla spade är charmig. Men kan man utvecklas i fyllan, egentligen?

Jag har aldrig egentligen använt lines eller negs osv, även om jag läst mycket. Vissa saker har kommit naturligt. Högre röstvolym självsäkrare kroppsråk har börjat komma fram iaf när jag är tillräckligt full. Har märkt nu de senaste månaderna att jag har börjat snacka med betydligt snyggare tjejer och märker attraktion från dom. Känner att jag inte vill binda mig utan bara ha kul, sen lägger jag inte upp dom på någon piedestal numera.

Dateade en tjej ett bra tag och det gjorde mig inte lika motiverad att jaga nytt, men den bron är helt bränd nu.

Jag känner att jag behöver lite taktik hjälp för att komma igång med min utveckling. Bor i en liten skitstad, så finns knappt några tjejer online här. Krogen är enda bra även om det är sämre än på andra ställen, vanlig helg kanske 7 intressanta tjejer ute. Så det är egentligen enda alternativet, men jag verkar onekligen ett problem att hålla mig salongs.
Jo klart man kan utvecklas på fyllan, får man referenserfarenheterna så. Vet flera som var halv-chodes på högstadiet, när de började gymnasiet och började gå på festerna där, förändrades de totalt och blev mer eller mindre naturals. Sen så är väl dom rätt begränsade till situationer dom känner sig helt säkra i. Alltså, går dom ut på krogen nyktra, har dom omöjligt att ha kul och vara avslappnade, är bara stirriga, och kan inte ragga alls, och det skulle nog vara väldigt främmande för dom att ragga upp en tjej på stan, eller någon utanför social circle egentligen. Men det är en genväg som kan ha sina fördelar om man är chode.

Men utvecklingen kan nog vara väldigt begränsad antar jag, om man inte lärt sig att ragga nykter. Låter ju inte direkt positivt alls att du super dig stenfull, vore ju intressant att veta om du är samma självsäkra person nykter? Är själv lite nykterist av mig numera, uppskattar inte alkohol helt enkelt. Men sen lite segt kanske att gå ut nykter i en skitstad, där småstadsmentaliteten råder, och alla är dyngraka, går själv inte ut i min skitstad (åker till en stor). Inte heller så kul om polarna man går ut med super hårt, medan man själv är nykter. Men du bör ju i vilket fall dra ner på alkoholkonsumtionen.
2012-07-12,07:00,
Inlägg: #3
Alkohol och raggning
Jag har blivit självsäkrare nykter, men långt ifrån den jag är full. Känns att det går sakta sen är det inte så lätt att förbättras när man inte kommer ihåg vad man gjorde. Jag ska testa gå ut nykter nu under semestern när jag drar ner till Malmö.

Och ja segt att gå ut där jag bor nykter, alla är rejält berusade. Men sluta förfesta och ta någon öl ute till hösten ska jag testa och se hur det går.
2012-07-12,11:13,
Inlägg: #4
Alkohol och raggning
Håller med dig om att det är fan svårt att komma ihåg vad man gjorde när man väl tänkte köra en liten analys.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2015-11-01,17:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-01,17:34 av {2} Oxtilia.)
Inlägg: #5
RE: Alkohol och raggning
Bump här, hur "farligt" är det att ta några öl för att öka självförtroendet till en början, trappa ned allt eftersom självkänslan ökar för att ta en genväg? Eller är det nono, nykter som rekommenderas från start? Känner att jag ser mig själv med ett bra mycket högre värde direkt, approacha HB9or är inga problem den enda gången jag försökt. (dock väääldigt full, men slutade med 8 nummer dock utan någon k-close eller så)
2015-11-01,17:51,
Inlägg: #6
RE: Alkohol och raggning
Kör på, drick öl om du så vill, inga problem.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2015-11-01,19:14,
Inlägg: #7
RE: Alkohol och raggning
Tror det beror lite på person också faktiskt.

Själv gillar jag alkohol, men det är en svår relation. Det känns nice att få en liten "booze" och komma igång och det gjorde det speciellt i början när jag gick ut "solo", det är typ steroider för raggning. Steget från att dra ut "solo" nykter när man redan varit det några ggr med lite alkohol i kroppen blir mindre liksom.

Men man får bli lite smart kring det också, då det lätt slår över och man cockblockar sig själv och kanske gör nåt dumt.
På längre sikt är det ju inte hållbart att fucka med dopaminreceptorer, levern och göra söndagar mindre produktiva, göra usla prestationer i sängen, bränna pengar och dricka sina kalorier.

Så mitt tips är väl att du bara försöker sikta på att hitta den där optimala "boozen" som ju egentligen oftast bara ligger nån öl bort, sen försöka bestämma på förhand hur mycket du ska dricka under en kväll.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.
2015-11-02,20:35,
Inlägg: #8
RE: Alkohol och raggning
Konstigt nog så funkar varannan vatten snuskigt bra.
2016-06-27,23:37,
Inlägg: #9
RE: Alkohol och raggning
Öl är väl gott?
find it, fuck it, forget it.
2016-06-28,00:03,
Inlägg: #10
RE: Alkohol och raggning
(2016-06-27,23:37)TobiasK Skrev: Öl är väl gott?

om det är bra öl, ja
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2016-07-30,12:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2016-07-30,12:46 av {2} StayHungry.)
Inlägg: #11
RE: Alkohol och raggning
(2015-11-01,17:31)Oxtilia Skrev: Bump här, hur "farligt" är det att ta några öl för att öka självförtroendet till en början, trappa ned allt eftersom självkänslan ökar för att ta en genväg? Eller är det nono, nykter som rekommenderas från start? Känner att jag ser mig själv med ett bra mycket högre värde direkt, approacha HB9or är inga problem den enda gången jag försökt. (dock väääldigt full, men slutade med 8 nummer dock utan någon k-close eller så)

Jag har börjat köpa alkoholfria öl i baren. Det är mycket billigare, man blir inte full, men ser ändå bättre ut att ha något i handen iaf. Är ju vätska också. Annars kan man be om ett glas vatten med citron i så ser det ut som en drink.

Det har hänt att jag varit spiknykter gillar inte att vara full så mycket men LITE buzz är väl trevligt. Jag brukar dricka 2-3 öl hemma sen 2-3 öl på krogen thats it.
2016-07-30,22:42,
Inlägg: #12
RE: Alkohol och raggning
(2016-06-28,00:03)TonightIsTheNight Skrev: om det är bra öl, ja

Öl funkar alltid
find it, fuck it, forget it.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}