LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
2012-07-10,15:18,
Inlägg: #1
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Oh yeah, nu när dmaa förbjuds lite överallt så har dom kommit på en ny PWO. Craze heter den tydligen, jag har ännu inte testat denna själv men jag tänkte ta och beställa en burk snart.

Citat:Produktegenskaper:

Ökad fokus - inte bara fokus, utan du fullkomligt slås in i "zonen" alla strävar efter.
En känsla av eufori och gränslös energi
En frånvaro av ångest - Inga panik alls!
En stigande våg av energi - Denna toppas efter ca en timme efter konsumering.
Ingen krasch

Låter som det perfekta game knarket för dig som byggt upp en satana tolerans mot dmaa.

[Image: CrazeReveal1.png]

Random recensioner:

Citat:Efter att ha läst alla kommentarer så skrattade jag för mig själv och tänkte att placebo kan göra så mycket... Men efter att ha fått en dos av en kompis så förstår jag nog vart alla liknelser kommer ifrån, Man får ett SJUKT fokus på träningen och energin flödar! Frågan är om det är produkten som gör dig starkare eller om den bara släpper den mentala spärren, för du KOMMER lyfta tyngre!

Citat:Dom glömde en punkt i beskrivningen. *Kan ge en känsla av att vara ''halvgud'' Personligen har jag kört med den 1v. Påväg till gymmet var jag skeptisk. Men väl där... Man drog ju åt sig en och annan blick haha )

Citat:Tog den här idag för första gången. Blev direkt inte mer taggad på att träna. Men när jag väl började träna kände jag att jag hade mer ork, klarade fler reps, och nu sitter jag här med typ ett sjukt nice välbefinnande, aldrig varit med om något liknande. Den är sjukt äcklig men fyfan det här är den sjukaste PWOn jag någonsin testat! Man börjar undra vad det är i den ^^

Citat:Kanon bra , man får en euforisk känsla och finns inget man inte fixar , samtidigt som du har ett lugn i hela kroppen. Har beställt en till =)

Går att köpa här!

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artikl...andy-grape
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-10,15:26,
Inlägg: #2
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
sounds good!!!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-07-10,15:33,
Inlägg: #3
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
tack! fan vad bra!
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-07-10,16:23,
Inlägg: #4
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
KUL ATT HÖRA NÄR MAN KÖPT EN FUCKING LÅDA MED JACKED OCH CRACK SOM HÅLLER TILL TYP 2014
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-07-10,19:03,
Inlägg: #5
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Nuså har jag beställt en burk, borde vara här inom 2 dagar. Kommer med recension sen.

Kanske detta kan vara our saviour?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-10,19:11,
Inlägg: #6
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Vad händer om man blir tagen med DMAA i kroppen? Jag kör på det hela tiden och tänkte beställa in flera burkar då det är rea.
2012-07-10,21:01,
Inlägg: #7
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Nån som kan förklara simpelt och kort varför man inte skulle få crash av den? Låter underbart. Kan inte ta crack eller jack3d längre för sover skitdåligt och därmed mår dåligt följande dag.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-07-10,21:02,
Inlägg: #8
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Får mig att tänka på filmen Limitless.

Asdålig på sådant här men inte provat särskilt mycket mer än proteinshakes och kreatin. Är det här dopingklassat, anabola i eller liknande?
2012-07-10,21:06,
Inlägg: #9
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Nej, det är inte anabola steroider.

Man får inte ha det på tävling, men att bruka det på hobbynivå är inga problem.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-10,21:23,
Inlägg: #10
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
om det inte är någon krasch på den här kommer jag gråta av lycka, för på crack kunde jag må nästan lika illa som på avtändning efter koksa för fan
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-07-10,22:50,
Inlägg: #11
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
najs, lita dock inte på gymgrossisten omdömen. Tidigare så har dem själva skrivit o ett flertal negativa omdömen har blivit borttagna =)
find it, fuck it, forget it.
2012-07-10,22:54,
Inlägg: #12
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
TobiasK Skrev:najs, lita dock inte på gymgrossisten omdömen. Tidigare så har dem själva skrivit o ett flertal negativa omdömen har blivit borttagna =)

Yeah chill, har letat igenom halva nätet om produkten, bra reviews everywhere!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-11,00:19,
Inlägg: #13
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Evilvalle Skrev:Yeah chill, har letat igenom halva nätet om produkten, bra reviews everywhere!

dåså! kanske slänger in en beställning, gillar noexplode o superpump. får väl hoppas den slår dem =)
find it, fuck it, forget it.
2012-07-11,13:28,
Inlägg: #14
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Crack finns fortfarande peeps!... tror receptet dock kan vara ändrat men ja skaffade en burk crack för 3 veckor sen

fortfarande bra skit!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-07-11,13:48,
Inlägg: #15
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Några som fått några negativa effekter av för och efterprodukter till träning? Testar för första gången nu (assault pre workout före, star nutrion gainer pro efter).
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-07-16,10:34,
Inlägg: #16
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Någon som har hunnit testa den än?
What you gain in trying are mountains compared to the nothing you gain in not trying at all
2012-07-18,21:48,
Inlägg: #17
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
devil Skrev:Crack finns fortfarande peeps!... tror receptet dock kan vara ändrat men ja skaffade en burk crack för 3 veckor sen

fortfarande bra skit!

Vart hittar du crack?

Polaren köpte craze häromdagen, han sa att den gav en jävla effekt och han hade 2 grymma träningspass. Blir nog att inhandla själv när min pwo är slut.
2012-07-19,14:57,
Inlägg: #18
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Kanske OT men; Går det att köpa Jack3d någonstans? Fick ju säljförbud för ett tag sen, men går ju ibland att köpa "lagligt" för det.
2012-07-19,15:52,
Inlägg: #19
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Lelo Skrev:Kanske OT men; Går det att köpa Jack3d någonstans? Fick ju säljförbud för ett tag sen, men går ju ibland att köpa "lagligt" för det.
Jag köpte en burk för två veckor sen på sportgymbutiken
2012-07-19,18:15,
Inlägg: #20
Svårt att få tag i Crack? NY PWO MED LYSANDE RECENSIONER
Lelo Skrev:Kanske OT men; Går det att köpa Jack3d någonstans? Fick ju säljförbud för ett tag sen, men går ju ibland att köpa "lagligt" för det.
http://www.sportgymbutiken.se/sv/artikla...plabs.html
Vodka and hoes.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}