LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Läsning till complete newbie
2012-07-10,21:23,
Inlägg: #1
Läsning till complete newbie
Har en nära vän som har sjukt svårt med tjejer. Han är en bitter nice guy som sätter tjejer på piedestal. Vill gärna ge honom en chans att få ordning på det här och tänkte ge honom nåt att läsa för att se om han överhuvudtaget är intresserad. Vad tycker ni är lämpligt att ge honom? Nåt som är både informativt och motiverande. Bra om det finns gratis på nätet också.
2012-07-10,21:24,
Inlägg: #2
Läsning till complete newbie
DOUBLE YOUR DATING
FOUR ELEMENTS OF GAME
NATURAL INSTINCTS METHOD (youtube)

=)
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-07-10,23:00,
Inlägg: #3
Läsning till complete newbie
The attraction code - Vin DiCarlo

Attraction is not a choice - David DeAngelo

Läs på om dark triad theory

The red queen

Sperm wars

Och lite på best-off sektionen av evilvalle


men det viktigaste, gå ut!!!!!
2012-07-10,23:30,
Inlägg: #4
Läsning till complete newbie
Skulle nog ge honom the game eller möjligtvis dennis danielssons nya bok (som jag inte läst). Tror det blir lättare att relatera om han får reda på vad en "transformation" kan innebära och sedan gå på de tyngre grejerna. Annars visa honom lite klipp från youtube för att möjligtvis få upp intresset.
2012-07-11,00:00,
Inlägg: #5
Läsning till complete newbie
The Game
Infieldvideos från youtube.
My secret Garden
Random stuff från deangelo, mystery o andra mpua
find it, fuck it, forget it.
2012-07-11,01:53,
Inlägg: #6
Läsning till complete newbie
Less is more, överös honom inte med massa skit som kommer få honom att överanalysera, han kommer inte ha nytta av det överhuvudtaget, om han läser massa olika saker från olika gurus på en gång, och inte hinner sätta sig in i allt han läser irl. Magic Bullets vill jag minnas var bra, får lite basic metod att lära sig, lär sig alla grundläggande saker på ett enkelt sätt utan att komplicera saker och ting. Är bra för att få lite struktur, så att man kan prata, och inte fastnar efter några minuter för man vet inte hur man ska fortsätta. David Deangelo kan nog vara bra för framen, hur man ska se på tjejer och behandla dom. Sen även någon evolutionspsykologi kanske för att sätta sig in i hur attraktion, och allt med alfahannar fungerar, The red queen har jag för mig är väldigt bra. Dessa 3 är de enda böcker jag tycker han ska läsa överhuvudtaget, han behöver helt enkelt inte mer teori, resten kommer han lära sig allt eftersom han utvecklas. Och när han har gjort det kanske han kan fördjupa sig i något, eller ta till sig något som kan hjälpa honom just då, kanske något om mindset eller liknande.
2012-07-11,12:15,
Inlägg: #7
Läsning till complete newbie
Beror på om han är socialt retard eller redan har social kompetens.

har han social kompetens så är väll lite mer "be a man" typ av böcker att föredra.

MM är dock nice för nån som inte är lika bra på sociala signaler etc
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-07-11,12:20,
Inlägg: #8
Läsning till complete newbie
devil Skrev:Beror på om han är socialt retard eller redan har social kompetens.

har han social kompetens så är väll lite mer "be a man" typ av böcker att föredra.

MM är dock nice för nån som inte är lika bra på sociala signaler etc

+1. Be a man och typ mangla honom med "Wake up calls" att kvinnor inte är änglar så han förändrar sin kvinnosyn
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-07-11,13:26,
Inlägg: #9
Läsning till complete newbie
russel Skrev:+1. Be a man och typ mangla honom med "Wake up calls" att kvinnor inte är änglar så han förändrar sin kvinnosyn

klart dom e vackra änglar... men änglar kan väll också gilla att bli rövknullade o spankade av en lite djävul som mig?
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-07-11,15:39,
Inlägg: #10
Läsning till complete newbie
Mm be a man böcker är nog bra för att se saker som en riktig man och ändra inställning. Vilka bra sådana finns det då?
2012-07-12,00:22,
Inlägg: #11
Läsning till complete newbie
Tack för tipsen, men han verkade inte intresserad. I mitt huvud är det helt sjukt att man inte vill förbättra sig men har märkt samma sak med alla som har jag försökt få in på detta. Motivationen måste trots allt komma innifrån, men har sagt att om han en dag vill få ordning på det så ska jag hjälpa honom att komma igång.
2012-07-21,00:10,
Inlägg: #12
Läsning till complete newbie
Du gör fel om du slänger en massa böcker i ansiktet på honom, prova youtube istället. Visa han att detta är kul! Han måste få upp ögonen för detta innan han tycker det är tillräckligt intressant för att läsa böcker, visa honom att det funkar, för nybörjare kan det här som vi sysslar med vara sjuka och tycker vi har helt fel syn på tjejer, visa honom motsatsen! Fuck bitches get money!
2012-07-21,00:26,
Inlägg: #13
Läsning till complete newbie
Sinney Skrev:Du gör fel om du slänger en massa böcker i ansiktet på honom, prova youtube istället. Visa han att detta är kul! Han måste få upp ögonen för detta innan han tycker det är tillräckligt intressant för att läsa böcker, visa honom att det funkar, för nybörjare kan det här som vi sysslar med vara sjuka och tycker vi har helt fel syn på tjejer, visa honom motsatsen! Fuck bitches get money!

Tror att bästa sättet att motivera är att jag blir riktigt jävla grym själv. Enda anledningen att han lyssnar på mina råd är att han sett vilken skillnad det blivit på mig. Han vet dock inte vilket enormt arbete som ligger bakom. För övrigt pushar jag inte folk som inte har viljan själva längre. Det är förvånansvärt få som har viljan och styrkan att förändras. Det är lätt att glömma bort på ett sånt här forum där dom flesta är högmotiverade.
2012-07-21,00:32,
Inlägg: #14
Läsning till complete newbie
Då har han ju fått upp ögonen för de om han lyssnar på dig, låt han INTE veta vilket jobb det ligger bakom, då blir det bara svårare! Visa honom lite små knep och låt honom testa själv! Funkar det så funkar det annars är det bara att låta det vara, lycka till!
Fuck bitches, get money!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Newbie but oldie Tomas Gabriel 10 3,171 2017-11-30,05:46
Senaste inlägg:: Neironvps
  Mark Manson (Entropy) - Newbie Guide to PUA Development godsgift 8 11,813 2016-11-23,15:58
Senaste inlägg:: JulianHastings
  Gå till väga med tjej dman 2 2,293 2014-01-03,04:37
Senaste inlägg:: dman
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 1,825 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  State övergår till personlighet simba 7 2,878 2012-11-08,23:14
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Mall från början till slut vilken ordning går det i? Anonymous 5 1,958 2012-05-25,00:19
Senaste inlägg:: Anonymous
  Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms? Dowgeni 9 3,390 2012-04-22,20:41
Senaste inlägg:: Dowgeni
  Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta! illusionisten 5 1,968 2012-04-02,00:57
Senaste inlägg:: TheD

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}