LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Återhämta sig från att ha sagt: jag är intresserad av dig.
2012-07-12,08:14,
Inlägg: #1
Återhämta sig från att ha sagt: jag är intresserad av dig.
Jag är lite intresserad av en tjej i min bekantskapskrets. Har träffat henne några gånger på fest i Stockholm, själv bor jag långt därifrån. Hon har sett mig dra hem en pryd tjej istället för henne och i helgen snacka och vara nära söta tjejer. Grejen är att vi hängde i helgen en del och jag blev lite efterhängsen på henne, sa där i ett svagt ögonblick i fyllan att jag var intresserad av henne och hur duktig och driven jag tyckte hon var, inget dock om utseende. Det blev lite väl seriöst, kändes som fråga "gillar du mig"?

Hon har varit mullig men gått ner nu, börjar närma sig en åtta. Egentligen är jag inte mer än lite intresserad, ska dessutom till Magaluf och härja i två veckor i sommar! Så vill dra ner det till mer oseriös flört.

Men hur ska jag återhämta mig från min blödighet? Vi har messat lite, men känns inte någon sexuellspänning.
2012-07-12,22:52,
Inlägg: #2
Återhämta sig från att ha sagt: jag är intresserad av dig.
Alltså.. gör till en vana att tolka allt hon säger sexuellt. Var inte rädd att bryta rapport med henne om så behövs. Har hon inte ett smeknamn fixa asap. Retas du med henne öht?
2012-07-13,07:36,
Inlägg: #3
Återhämta sig från att ha sagt: jag är intresserad av dig.
Nä jag är dålig på att retas, måste börja träna. Bra tips saker jag läst men glömmer att göra lägger in det i helgens mål retas och ge smeknamn.
2012-07-13,20:28,
Inlägg: #4
Återhämta sig från att ha sagt: jag är intresserad av dig.
Okej, retas är a och o för att ha ett flörtigt samtal. Det där med smeknamn är något som jag brukar göra för att det är jävligt kul. Plus att jag ska komma ihåg dem i telefonboken.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur hantera försök till dominans/dominanta skämt från andra sotheysay 6 2,672 2016-08-03,20:36
Senaste inlägg:: Differentiable
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,572 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Intresserad av en tjej, klantat mig. Tenga 3 2,661 2013-12-10,14:32
Senaste inlägg:: Willson

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}