LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Står och trampar -.-
2012-07-21,15:21,
Inlägg: #1
Står och trampar -.-
Hej!

Har läst en hel del men inte skapat någon tråd, men kände att det var dags nu så here we go:

Tycker att det är riktigt svårt att motivera sig till att fortsätta approacha när man bli blown out mest hela tiden.

Man tänker "fuck you chode", Imma get this! Men det är svårt att ändra sina förväntningar från negativa -> positiva när man får pissiga resultat för det mesta. Det känns som att det blir en self-fulfilling prophecy, man tänker ah shit hoppas jag inte bli blown out... så blir man det. I det läget börjar man ju fundera på om man ska ha lite stödhjul ändå, men det lär väl bara bli mer pannkaka då om man kommer från ett needy headspace. Any inputs?
Känns inte kul att gejma för tillfället, mer som något Jag måste göra TBH.

Vet att det är upp till mig, förväntar mig inget magic pill what so ever, men kanske något som kan vara bra att tänka på, blir fan äcklad av mig själv hur desperat jag känner mig för tillfället, inte fått ligga på 2-3 månader typ vilket ärligt stressar mig lite Smile

Peace!
2012-07-21,16:58,
Inlägg: #2
Står och trampar -.-
http://www.youtube.com/watch?v=zro7DHqzvUc

Sen skulle du kunna kika på boken "Stop giving a fuck: the ultimate goal", den har hjälpt mig rätt mycket.
2012-07-21,18:46,
Inlägg: #3
Står och trampar -.-
Thanks man, insåg att det var pussylittlebitchmode on när jag skrev den här tråden, ska kolla på klippet och läsa boken sen. Gillar verkligen Simple Pickup för övrigt.
Tar gärna emot fler tips!
2012-07-23,15:50,
Inlägg: #4
Står och trampar -.-
En möjlighet skulle kunna vara att seten du går på just nu är lite för svåra för att du ska kunna fixa dem. I sådant fall skulle jag råda dig att köra på "fuck ladder"-metoden: att börja med att gå på lite lättare sets för att sedan, vartefter du blir mer skillad, arbeta dig upp till lite svårare nivåer.
2012-07-23,17:13,
Inlägg: #5
Står och trampar -.-
Yeah I guess, that's just a fact eftersom att jag får så många blowouts, approachar väl fortfarande med ett fett ego. Dessutom har jag märkt att jag försöker för mkt när jag är ute. Man får så mkt gratis genom att bara vara normal och chill. Men du har rätt, ska sänka ribban lite o arbeta mig uppåt. Tror mkt av stressen kommer av att jag känner att jag måste visa så mkt på så kort tid på krogen, med tjejerna på jobbet t.ex. är det 1000 ggr lättare. Well, bara att gå ut igen och ge det ett nytt försök... I love this shit
2012-07-23,20:54,
Inlägg: #6
Står och trampar -.-
Poiuert Skrev:En möjlighet skulle kunna vara att seten du går på just nu är lite för svåra för att du ska kunna fixa dem. I sådant fall skulle jag råda dig att köra på "fuck ladder"-metoden: att börja med att gå på lite lättare sets för att sedan, vartefter du blir mer skillad, arbeta dig upp till lite svårare nivåer.

Vad menar du med "för svåra set"? Att de är för många tjejer så han inte vet hur han ska hantera det, eller?
2012-07-23,21:14,
Inlägg: #7
Står och trampar -.-
Jens Skrev:Vad menar du med "för svåra set"? Att de är för många tjejer så han inte vet hur han ska hantera det, eller?

Nä, mest att det är "high value"-brudar som har rätt höga tankar om sig själva och rätt höga krav på hur en kille ska vara för att de ska släppa till. Sådana brudar kräver i allmänhet ett tajtare game.
2012-07-23,21:43,
Inlägg: #8
Står och trampar -.-
Så han ska börja med att anta att de har högre värde än honom? känns inte jätte sunt.

Alexander: Personligen skulle jag reframea blowout skiten som att de är idiotiska som inte vill hänga med den grymmaste snubben på ett äventyr. Istället för att tänka "ah shit hoppas jag inte bli blown out", så tänk "ska se om de är roliga" blir du rejectad liksom jaha vem bryrsig? Her loss anyway.
2012-07-23,21:55,
Inlägg: #9
Står och trampar -.-
Jens Skrev:Så han ska börja med att anta att de har högre värde än honom? känns inte jätte sunt.

Förstår hur du menar, och det där är helt klart ett problem. Jag vidhåller dock att det snyggaste tjejgänget på Café Opera FÖRMODLIGEN kommer att kräva ett tajtare game än ditt average tjejgäng på krogen.
2012-07-23,22:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-23,23:45 av {2} tay.)
Inlägg: #10
Står och trampar -.-
...................
2012-07-24,11:39,
Inlägg: #11
Står och trampar -.-
Tack för svaren, förstår hur ni alla menar. Jens jag är helt och hållet med på hur du menar, men det har varit svårt att framea det så när jag kommer från ett headspace där jag känt mig som en needy little bitch som försöker gå fram o få tjejerna att fylla min kopp. Fel fokus. Men jag ska jobba på att tänka på det sättet du skriver, det är så man måste tänka annars är man en mupp som inte ens förtjänar bra respons.

Och sen ni andra, nej jag tänker inte tänka "den där tjejen är för high-value för att approacha", det kan dock samtidigt vara bra för mig att dra lite randoms också bara så att jag kommer ihåg att jag har en kuk igen! Smile
2012-07-25,00:02,
Inlägg: #12
Står och trampar -.-
Det finns skillnader mellan fat chix och fine ladies. Dock kommer man aldrig få vad man vill om man inte börjar att gå efter det man vill.
2012-08-16,18:38,
Inlägg: #13
Står och trampar -.-
Tycker det är modigt av dig att approacha det absolut snyggaste, känner själv ibland fuck hon e så snygg kommer ej gå o massa shit det är tråkigt för då har man 0 % chans o få henne, medans om man approachar stiger chanserna direkt och man har faktiskt en chans. Tycker personligen du skulle köra på och se allt som utveckling, utvärdera när du kommer hem vad du sa och hur det reagera och analysera varför det kanske gjorde så just då. Du kanske kände dig osäker och de läste igenom dig, och satsa på att gå fram 100 % nästa gång och köra några köra lines och va bekväm med situationen m.m. Kan ju även posta FL här så folk som Evilvalle kan hjälpa dig.

GL dude!
2012-09-15,11:52,
Inlägg: #14
Står och trampar -.-
Alexander Skrev:Första inlägget

Du ska inte känna att det är något du måste göra. Det kommer aldrig bli bra. Samtidigt förstår jag att det känns surt att forsätta nöta när du bara får avslag. Det är som att slå huvudet i en vägg.

Mitt tips till dig är att göra någonting annat. Gå ut och ha kul. Skit i om du bara pratar med dina vänner eller om du gör något icke-game-relaterat. Det är skönt med variation och ibland måste man få roa sig. Hämta ny kraft och sen ut å köra igen.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}