LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur hanterar ni såna här situationer?
2012-07-23,18:42,
Inlägg: #1
Hur hanterar ni såna här situationer?
Träffa tjej i Lördags inget hände men vi connecta bra hon var på tjatade om att jag skulle lägga till henne på facebook dagen efter börjar hon likea mina bilder.. Tog hennes nr den där kvällen idag sms:a jag om att vi borde hooka och upp träffas på nån bar men inget svar från henne..

I det här fallet finns det en liten osäkerhet om jag har rätt nr annars hade jag såklart lagt ner om jag inte får nåt svar.

Så: Dra iväg kommentar på fb senare ikväll typ "Hey sms:a dig tidigare fel nr eller diss? Wink" alt nexta eller höra av mig om några dagar igen? Grejen är att jag reser snart bort i 2 veckor så det känns som om jag bör göra nåt relativt snart annars rinner det ut i sanden..
2012-07-23,18:48,
Inlägg: #2
Hur hanterar ni såna här situationer?
illusionisten Skrev:Träffa tjej i Lördags inget hände men vi connecta bra hon var på tjatade om att jag skulle lägga till henne på facebook dagen efter börjar hon likea mina bilder.. Tog hennes nr den där kvällen idag sms:a jag om att vi borde hooka och upp träffas på nån bar men inget svar från henne..

I det här fallet finns det en liten osäkerhet om jag har rätt nr annars hade jag såklart lagt ner om jag inte får nåt svar.

Så: Dra iväg kommentar på fb senare ikväll typ "Hey sms:a dig tidigare fel nr eller diss? Wink" alt nexta eller höra av mig om några dagar igen? Grejen är att jag reser snart bort i 2 veckor så det känns som om jag bör göra nåt relativt snart annars rinner det ut i sanden..

Överanalysera icke, hon kanske inte har sett smset? Glömt av o svara? Jag hade aldrig skickat de fbmeddelandet, to bad for her ifall hon inte hör av sig. Finns fler brudar. Hör av dig när du kommer hem, om du ska höra av dig överhuvudtaget
find it, fuck it, forget it.
2012-07-23,19:45,
Inlägg: #3
Hur hanterar ni såna här situationer?
illusionisten Skrev:Så: Dra iväg kommentar på fb senare ikväll typ "Hey sms:a dig tidigare fel nr eller diss? Wink"

Vad du än gör så skicka absolut inte det där meddelandet. Bara skriker despo-neediness om det. I synnerhet nu, bara några timmar efter SMS:et. Jag skulle avvakta minst en dag till.
2012-07-23,19:53,
Inlägg: #4
Hur hanterar ni såna här situationer?
Ok skickar inge meddelande Smile och låter det vara tills hon ev visar intresse. Tack för snabba svar!
2012-07-23,23:46,
Inlägg: #5
Hur hanterar ni såna här situationer?
Det du också kan göra om hon inte svarade är att bara höra av dig några dagar senare som om inget hade hänt. Om hon inte svarar då igen (förutsatt att du fått rätt nummer såklart, eller att du skrivit på facebook), så hör du aldrig mer av dig.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Osäker i "hotfulla" situationer Parafras 13 3,485 2016-01-25,01:34
Senaste inlägg:: Nalirot
  Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers SvaMp_ 5 2,100 2015-11-02,13:26
Senaste inlägg:: godsgift
  ''Genererande'' situationer, hjälp ZeroGame 12 4,430 2013-05-21,19:47
Senaste inlägg:: ZeroGame
  Morgontankar angående imaginära situationer Stake 2 830 2012-07-07,11:25
Senaste inlägg:: noname2blame

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}