LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
bra grejer om röst tonalitet
2012-07-23,21:39,
Inlägg: #1
bra grejer om röst tonalitet
[video=youtube;CwVRYJ9K2Dc]http://www.youtube.com/watch?v=CwVRYJ9K2Dc&feature=plcp[/video]
2012-11-14,04:39,
Inlägg: #2
bra grejer om röst tonalitet
Bump diz shit.

Tror det var i början av sommaren jag började öppna tjejer med hårdare ton "Hey HEY, EJ." Pekar på henne "EY kom hit" hon kommer fram, tar armen runt henne och drar henne nära "Fett söt, va heter du?". Utstrålar så sjukt mycket mer självförtroende och man får mycket färre rejections. Sjukt kul när man skriker över halva rummet och 3 tjejer vänder sig om Big Grin
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-11-14,16:10,
Inlägg: #3
bra grejer om röst tonalitet
Var ute och daygameade för en vecka sen, fick många blowouts. Sen var det tydligen för att jag hade för svag röst, när jag kom på detta så testa jag mer commando i rösten, och dem andra 3 setten gick bättre helt plötsligt när jag prova COMMANDO RÖST Smile
2012-11-28,22:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-28,22:19 av {2} selected.)
Inlägg: #4
bra grejer om röst tonalitet
Jag har märkt att jag har problem, vissa dagar har jag nåt liknande "mörkt röst/manlig" då flyter all på sig och rösten låter precis som "commando" men andra dagar då brukar jag låta helt annat rösten blir mer mjukare, oftast hör inte andra vad jag säger och det blir inte nåt djupt röst så att säga. Vad beror det på?
2012-11-28,23:46,
Inlägg: #5
bra grejer om röst tonalitet
Skulle gissa på hur alfa du känner dig i situationen, vet att jag har väldigt mörk röst när jag känner mig självsäker. Medan när jag var på min första amerikansk fotbolls träning lät jag inte lika...alfa.
2012-11-29,00:32,
Inlägg: #6
bra grejer om röst tonalitet
selected Skrev:Jag har märkt att jag har problem, vissa dagar har jag nåt liknande "mörkt röst/manlig" då flyter all på sig och rösten låter precis som "commando" men andra dagar då brukar jag låta helt annat rösten blir mer mjukare, oftast hör inte andra vad jag säger och det blir inte nåt djupt röst så att säga. Vad beror det på?

Beror på dina nuvarande testosteron-nivåer, troligtvis. Vissa dagar är dom lägre, andra dagar högre.

Fokusera på att öka dom så mycket som möjligt - träning, bra kost, mycket sömn etc etc.

Mycket sex ökar också teston.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-11-29,15:23,
Inlägg: #7
bra grejer om röst tonalitet
Evilvalle Skrev:Beror på dina nuvarande testosteron-nivåer, troligtvis. Vissa dagar är dom lägre, andra dagar högre.

Fokusera på att öka dom så mycket som möjligt - träning, bra kost, mycket sömn etc etc.

Mycket sex ökar också teston.

Hörde runka skulle också öka stämmer det?
2012-11-29,23:23,
Inlägg: #8
bra grejer om röst tonalitet
selected Skrev:Hörde runka skulle också öka stämmer det?

Vart har du hört det? Är väl snarare tvärtom.
2012-12-02,22:25,
Inlägg: #9
bra grejer om röst tonalitet
selected Skrev:Jag har märkt att jag har problem, vissa dagar har jag nåt liknande "mörkt röst/manlig" då flyter all på sig och rösten låter precis som "commando" men andra dagar då brukar jag låta helt annat rösten blir mer mjukare, oftast hör inte andra vad jag säger och det blir inte nåt djupt röst så att säga. Vad beror det på?

Kan bero på att du känner dig självsäker en dag - å mindre självsäker en annan. Sånt går ju upp å ner.

Annars, bra skit. Kul att se. Lite väl kort och inte jätteinformativt. Men bra tips.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}