LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad säger era erfarenheter om dessa studier?
2012-07-25,03:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-25,03:07 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #1
Vad säger era erfarenheter om dessa studier?
Hej! Jag har alltid älskat vetenskap och jag brukar samla på vetenskapliga studier jag hittar lite här och var.

Några jag har hittat nyligen har med kvinnors ägglossning och val av klädsel att göra med. Flera studier jag hittat visar på att kvinnor klär sig mer lättklätt vid ägglossning än vid andra tillfällen. Såklart är undantagen badstränder där man typ skulle se konstig ut om man inte gick lättklätt.

En studie från Australien år 2004 visade att kvinnor är medvetna om vilka signaler deras kläder signalerar till män och här fann man positivt samband mellan genomskinlig klädsel och motivation för sex.

Källa: The Journal of Sex Research Volume 41, Number 1, February 2004: pp. 6S74

En annan studie från 2007 i USA visade på att kvinnor i ägglossningen valde kläder som "såg mer trendiga ut", "trevligare ut", och som visade mer hud vid axlarna och benen.

Källa: M.G. Haselton et al. / Hormones and Behavior 51 (2007) 40–45

En tredje studie från 2008 också i USA lät kvinnor få komma in och rita hur de skulle klä upp sig för en fest. De fick göra detta både före och vid ägglossningen (se JPG-bilden jag lagt till) och i bilden ser man klart och tydligt att kvinnor väljer att rita en mer lättklädd bild när de är i ägglossningen.

Källa: PSPB, Vol. 34 No. 11, November 2008 1451-1460

En fjärde studie från 2008 i USA som gjordes under vintertid fann också att kvinnor valde sexigare klädsel som visar mer hud när de är i ägglossningen. Detta kanske förklarar varför man under vintertider ser kvinnor med kort klädsel längs benen vilket alltid förbryllat mig, tills jag hittade dessa studier.

Källa: S. Schwarz, M. Hassebrauck / Evolution and Human Behavior 29 (2008) 282–288

En femte studie från England år 2009 visade också på att kvinnor fixade till sig mer vid ägglossning. Denna studie visade dessutom att kvinnor ser sig själv som mer attraktiva under ägglossning samt att de är mer benägna att gå ut och shoppa loss.

Källa: S. Röder et al. / Personality and Individual Differences 47 (2009) 616–619

Jag har bara legat med två tjejer (två ex) så jag har inte lika stor erfarenheter med tjejer som ni kanske har för att kunna uttala mig något om dessa studier.

Men de är riktigt coola och intressanta som fan, så skulle gärna vilja höra något från er om detta!
2012-07-25,15:34,
Inlägg: #2
Vad säger era erfarenheter om dessa studier?
mmmm vafan det var någon tråd "gangbang... något" där de var ngn liknande fakta om deras stadier då de är extra kåta och deras benägenhet till otrohet steg som fan. check that up Wink
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-07-25,22:54,
Inlägg: #3
Vad säger era erfarenheter om dessa studier?
Ye well, de mest lättklädda flickorna på krogen är oftast också de lättaste Wink
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-28,13:53,
Inlägg: #4
Vad säger era erfarenheter om dessa studier?
Not to be a bitch. But, men de lättklädda tjejerna tycker inte jag är det lättaste. Jag tror bara dom har kasst självförtroende och vill visa sig lite. Har nämligen ett ex som går väldigt lättklätt ute på krogarna, och vad jag vet har hon aldrig haft ett ons.

Enligt mig är nästan alla tjejer lätta. Alla är ju ute av en anledning?
Ligga? Why so serious?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vilken av dessa skinnjackor är snyggast? alpha dawg 10 4,632 2012-03-28,02:16
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}