LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur många har ni knullat?
2012-07-29,01:18,
Inlägg: #1
Hur många har ni knullat?
Just for teh lulz.

När förlorade ni oskulden, och hur gamla är ni nu?
find it, fuck it, forget it.
2012-07-29,02:39,
Inlägg: #2
Hur många har ni knullat?
19, nu är jag 21 och jag har spännt på 6,5 damer.
2012-07-29,02:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-29,15:02 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #3
Hur många har ni knullat?
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-29,03:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-29,15:02 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #4
Hur många har ni knullat?
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
tja-jag-lovar-mig-själv-att-aldrig-mer-skita-ner-forum-när-jag-e-full
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-29,03:05,
Inlägg: #5
Hur många har ni knullat?
Med en kille och en tjej eller? SLUTA MYTA NU VALLE! Wink
2012-07-29,03:48,
Inlägg: #6
Hur många har ni knullat?
DEVILS THREESOME LOL.

Förlorade oskulden när jag var TJUGOETT, är TJUGOTRE, har knullat 37 söta damer vid detta lag och helt ärligt tappat suget lite för att jaga ett jättestort antal på bekostnad av kvalite. Sagt nej till rätt många de senaste månaderna eftersom de helt enkelt inte är tillräckligt snygga. Vet inte hur "optimalt" detta är då 37 inte direkt är många ligg men oh well sue my fucking asshole, jag gör som jag vill
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-07-29,12:01,
Inlägg: #7
Hur många har ni knullat?
Bra utveckling Vettorazzi, vad var din fetaste stickingpoint?
2012-07-29,12:21,
Inlägg: #8
Hur många har ni knullat?
Färre än WALL-E, men blev av med oskulden innan honom. Så kanske jämnar ut sig? Tycker Vettorazzi tänker vettigt för övrigt. Fattar inte människor som vill kaninhumpa 5000 st. Dock skulle jag inte bortrationalisera min låga score med att jag "letat efter quality", ha ha, det vore att bedra mig själv. Men ja, är intresserad av game för att finna riktigt nice ones.
2012-07-29,12:37,
Inlägg: #9
Hur många har ni knullat?
Tappade den 3 veckor senare jag hade läst ut the game. Då var jag 18 år och sommar. Haha fyfan vart helt jävla ställd "DEN HÄR BOKEN ÄR JU FÖR FAN GULD såååÅåååJAAAA" .

Nu ett år senare 7 st.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-07-29,13:30,
Inlägg: #10
Hur många har ni knullat?
Vettorazzi Skrev:Sagt nej till rätt många de senaste månaderna eftersom de helt enkelt inte är tillräckligt snygga. Vet inte hur "optimalt" detta är då 37 inte direkt är många ligg men oh well sue my fucking asshole, jag gör som jag vill

Kanon! Varför spänna på brudar som är fula bara för att få många ligg? skulle bara må illa, speciellt efter knullet om bruden inte är attraktiv.

Mina siffror delar jag inte med mig av då jag inte håller så stor koll själv, men har i år knullat 7 nya brudar änsålänge.
2012-07-29,15:05,
Inlägg: #11
Hur många har ni knullat?
Bollgrodan Skrev:Kanon! Varför spänna på brudar som är fula bara för att få många ligg? skulle bara må illa, speciellt efter knullet om bruden inte är attraktiv.

Mina siffror delar jag inte med mig av då jag inte håller så stor koll själv, men har i år knullat 7 nya brudar änsålänge.

agree, palla sätta massa fula chix aka jeffy style gah
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-29,17:44,
Inlägg: #12
Hur många har ni knullat?
Alexander Skrev:Bra utveckling Vettorazzi, vad var din fetaste stickingpoint?

Det vette fan. Är ju inte direkt klar, men många stickingpoints har löst sig själv med tiden, var mycket mer nervös i sängen innan/bitter mot kvinnor/nervös i interaktioner etc, det klarade upp sig med mängdträning. Största stickingpointen jag jobbat aktivt med var att jag länge såg allt detta som arbete, när jag lyckades se det som en hobby och få det att vara KUL (vilket det fortfarande ej är hela tiden) rullade allt in mkt mkt mer än tidigare. Boken Flow hjälpte massvis med just den biten.

Bollgrodan Skrev:Kanon! Varför spänna på brudar som är fula bara för att få många ligg? skulle bara må illa, speciellt efter knullet om bruden inte är attraktiv.

yeh har hänt =) och yeh känns illa =)
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-07-29,18:27,
Inlägg: #13
Hur många har ni knullat?
Vettorazzi Skrev:DEVILS THREESOME LOL.

Förlorade oskulden när jag var TJUGOETT, är TJUGOTRE, har knullat 37 söta damer vid detta lag och helt ärligt tappat suget lite för att jaga ett jättestort antal på bekostnad av kvalite. Sagt nej till rätt många de senaste månaderna eftersom de helt enkelt inte är tillräckligt snygga. Vet inte hur "optimalt" detta är då 37 inte direkt är många ligg men oh well sue my fucking asshole, jag gör som jag vill

Well det är mer än vad 95% av alla forumsmedlemar på typ alla"MpU4" sidor har legat med.
Btw du internet raggar ju en del. Hur många av tjejerna har du träffat där igenom?
2012-07-29,21:10,
Inlägg: #14
Hur många har ni knullat?
Helt ärligt talat har jag *bara* legat med 2st varav båda är två gamla ex. Tappade oskulden när jag var 15 så där hade jag tur.

Jag har varit nära två gånger att få till tredje men då blev jag alldeles för nervös och fuckade upp det både för mig och tjejerna...

Men men tredje gången så ska jag ge henne det bästa sexet nånsin genom att implementera David Shade, David Rose och The Sex Revolution! :-)
2012-07-30,00:34,
Inlägg: #15
Hur många har ni knullat?
Evilvalle Skrev:agree, palla sätta massa fula chix aka jeffy style gah

med ölbrillorna på e alla snygga!


svarade ju inte själv såg jag nu, förlorade oskulden när jag var 19, Juni månad. Nästan exakt 2 år sedan nu o 49 brudar senare. Ska bli kul o se hur de ser ut nu efter två säsonger på Gran canaria respekive magaluf 2012-2013. 100?! Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-07-30,12:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-30,20:55 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #16
Hur många har ni knullat?
har aldrig riktigt räknat, svårt att ibland dra gränsen för vad som ska räknas som sex också. De som betytt nåt för mig (tjejej var speciell, oerhört snygg, gav mig en ny erfarenhet el dyl) är i antalet 7. Sen har jag knullat några horor, knullat nervvrak som jag ångrar direkt, enstaka fetton som gjort att jag fått mkt otrevliga bilder insvettsade i näthinnan. Tjejer som är oehört äckliga i sin personlighet. Tjejer jag knappt minns för jag var för full. Tjejer jag förträngt. BLäää, skulle gärna bytt alla dom, hur många det nu kan vara, mot 1 att addera på de 7 som betydde något.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-07-30,13:42,
Inlägg: #17
Hur många har ni knullat?
TonightIsTheNight Skrev:Färre än WALL-E, men blev av med oskulden innan honom. Så kanske jämnar ut sig? Tycker Vettorazzi tänker vettigt för övrigt. Fattar inte människor som vill kaninhumpa 5000 st. Dock skulle jag inte bortrationalisera min låga score med att jag "letat efter quality", ha ha, det vore att bedra mig själv. Men ja, är intresserad av game för att finna riktigt nice ones.


HAH! Mina slynor har varit some fine piece of ass så jag vinner!
2012-07-30,15:15,
Inlägg: #18
Hur många har ni knullat?
WALL-E Skrev:HAH! Mina slynor har varit some fine piece of ass så jag vinner!

Vi vet båda vad jag skulle kunna dra upp här, men ah, jag gör det icke offentligt - känns taskigt Wink
2012-07-30,15:36,
Inlägg: #19
Hur många har ni knullat?
Sux Skrev:Well det är mer än vad 95% av alla forumsmedlemar på typ alla"MpU4" sidor har legat med.
Btw du internet raggar ju en del. Hur många av tjejerna har du träffat där igenom?

Tror det är 8, orkar inte räkna efter så ordentligt
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-07-30,16:56,
Inlägg: #20
Hur många har ni knullat?
TonightIsTheNight Skrev:Vi vet båda vad jag skulle kunna dra upp här, men ah, jag gör det icke offentligt - känns taskigt Wink

Jag drar inte heller upp min offentligt, det blir så konstig stämning! Wink


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}