LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tips för att öka testo i kroppen
2012-08-02,13:47,
Inlägg: #1
Tips för att öka testo i kroppen
Hittade ingen tråd men kollade iofs inte allt för noga. Men jag vill ha tips på hur man ökar testo i kroppen naturlig väg.

No runk vet jag redan.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-08-02,14:09,
Inlägg: #2
Tips för att öka testo i kroppen
Träna stora muskelgrupper, t.ex. ben och rygg. Käka mycket kööttt ala stenåldersmannen Smile
Sen finns det väl diverse "testoboosters" osv, googla på det!
2012-08-02,14:34,
Inlägg: #3
Tips för att öka testo i kroppen
Tänk på kosten, som Badboll halvt är inne på. ZINK förhindrar omvandlingen av testosteron till östrogen. Bara att käka knäckebröd istället för mjukt bröd till frukost m.m. gör skillnad. Finns även andra livsmedel som innehåller zink - googla! Käka havregrynsgröt istället för fil Smile Vetekli, nötkött.

Kvinnor har högre behov av järn än män har eftersom de tappar järn med menstraution, män drar o andra sidan ofta nytta av att käka mer zink-rik föda. En rejäl fylla sänker för övrigt testosteronhalterna ganska fint en rätt lång period efteråt med, lol. Så undvik alkohol i hög utsträkning. Ägg är bra att äta med. Och sov inte för lite.

I övrigt ökar ju vissa personliga egenskaper & beteenden testosteron så som handlingskraftig, tävlingsinriktad, inträda ledarskapsroller etc.
2012-08-02,15:07,
Inlägg: #4
Tips för att öka testo i kroppen
Är hundra procent säker på att Evilvalle har postat en bild som har med typ tusen olika faktorer som höjer eller sänker testo, samt vilka egenskaper i dig som höjs/sänks av testo. Men den orkar jag inte leta fram åt dig =)
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-08-02,15:49,
Inlägg: #5
Tips för att öka testo i kroppen
Finns hur mycket som helst som ökar testot på dig, men ska du ha några snabbt verkliga förändringar så är det bara roider vad jag vet. Men visst, ris, lite med fett och protein ökar ju SHBG som i sin tur släpper loss testo i blodet. Men somsagt jag personligen har svårt att tänka mig nån märkbar skillnad av detta.
Life is a game.
2012-08-02,17:39,
Inlägg: #6
Tips för att öka testo i kroppen
postade nyligen i tråden om kallduschar en kille som hade testat sitt testo innan- och efter han gjorde olika testoboostande grejer. kallduschar, kale shakes, no runk, etc.

kolla i den tråden =)
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-08-03,15:17,
Inlägg: #7
Tips för att öka testo i kroppen
De 2 första dagarna jag tog zinktillskott blev askåt, så visst märker man skillnad. Fattade inte att det var zinket som gjort det förä
rän några dagar senare så kan inte vatt placebo. Testat med lång uppehåll o sen zink igen - återigen blir jag kåtare några dagar efter start. Kåthet = testo i detta fall btw
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-03,15:21,
Inlägg: #8
Tips för att öka testo i kroppen
En annan grej: var ute mkt i solljus. Många faktorer där som hjälper till. Du blir gladare och mår allmänt bättre, vilket ger mer testo. Men finns undersökningar som visar att det ger testo direkt också, inte bara indirekt. Jag upptäckte detta empiriskt när jag jobbade ute hela sommaren för några år sen och märkte att jag blev ectremt kåt. Kollade upp det och hittade undersöknigar som stödde det jag kände Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-03,15:23,
Inlägg: #9
Tips för att öka testo i kroppen
Skriver på mobil, därför jag skriver som enkratta btw
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-03,16:55,
Inlägg: #10
Tips för att öka testo i kroppen
Ragnarök Skrev:De 2 första dagarna jag tog zinktillskott blev askåt, så visst märker man skillnad. Fattade inte att det var zinket som gjort det förä
rän några dagar senare så kan inte vatt placebo. Testat med lång uppehåll o sen zink igen - återigen blir jag kåtare några dagar efter start. Kåthet = testo i detta fall btw

käkar du piller med zink då eller? som man kan köpa på apoteket? eller nåt pulver?

- eller sesamfrön? Big Grin
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-08-03,18:22,
Inlägg: #11
Tips för att öka testo i kroppen
Ragnarök Skrev:En annan grej: var ute mkt i solljus. Många faktorer där som hjälper till. Du blir gladare och mår allmänt bättre, vilket ger mer testo. Men finns undersökningar som visar att det ger testo direkt också, inte bara indirekt. Jag upptäckte detta empiriskt när jag jobbade ute hela sommaren för några år sen och märkte att jag blev ectremt kåt. Kollade upp det och hittade undersöknigar som stödde det jag kände Smile

Källa på det är du snäll för jag har aldrig hört det.
Life is a game.
2012-08-03,20:47,
Inlägg: #12
Tips för att öka testo i kroppen
Spider Skrev:käkar du piller med zink då eller? som man kan köpa på apoteket? eller nåt pulver?

- eller sesamfrön? Big Grin

Piller, 30 mg per piller är starkaste och den jag kör på. Rätt billigt. tror det är 100 spänn för en burk med 100 piller el nåt. Life hälsokost, eller diversee kostillskottbutiker på internet säljer. Det handlar heller inte om att höja sina testonivåer över ens normala värden, utan snarare höjer man dom till naturliga nivåer om man innan hade brist på zink (vilket många som tränar har).
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-03,20:53,
Inlägg: #13
Tips för att öka testo i kroppen
Bubblan Skrev:Källa på det är du snäll för jag har aldrig hört det.

Sorry orkar inte leta upp, du får ta mig på mitt ord. Om du läser på om D-vitamin hittar du lite vettigt iaf. Eller ännu bättre. Testa själv, var ute mkt i solen och märk att du mår bättre och blir kåtare Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-06,19:47,
Inlägg: #14
Tips för att öka testo i kroppen
Bubblan Skrev:Källa på det är du snäll för jag har aldrig hört det.

ah, det har ja också läst någonstans, det är väl så att när man solar så ökar man melatonin som sen ökar testo...
2012-08-06,22:45,
Inlägg: #15
Tips för att öka testo i kroppen
Ragnarök Skrev:Piller, 30 mg per piller är starkaste och den jag kör på. Rätt billigt. tror det är 100 spänn för en burk med 100 piller el nåt. Life hälsokost, eller diversee kostillskottbutiker på internet säljer. Det handlar heller inte om att höja sina testonivåer över ens normala värden, utan snarare höjer man dom till naturliga nivåer om man innan hade brist på zink (vilket många som tränar har).

var på apoteket och fick brustabletter med vitamin c + zink, det ska tydligen behövas vitamin c för att zinken ska fungera...typ tas upp av kroppen eller nåt. låter som bullshit tycker jag, ska kolla upp det. hon sa att tabletter ska man ha recept för....wtf hahahah
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-08-06,22:49,
Inlägg: #16
Tips för att öka testo i kroppen
Tja, jag vet inte alla mekanismer bakom. Även om man skulle behöva vitamin c med det tror jag inte man behöcver ta det i tillskott. När jag började med zink så fick jag dessutom bättre hy, ingen jävla c-vitamin Smile Äter mkt frukt dock. Jag fick tipset av Renato Somenzi (google it, en body builder från förr) och han tar själv 30 mg om dagen.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-07,00:44,
Inlägg: #17
Tips för att öka testo i kroppen
ok thx

......
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-08-07,18:49,
Inlägg: #18
Tips för att öka testo i kroppen
http://www.nowloss.com/ways-to-increase-...eroids.htm


Ingen aning om det är pålitlig källa dock
2012-08-08,18:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-08,18:31 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #19
Tips för att öka testo i kroppen
Har för mig att äta mycket protein höjer Testosteronet. Har läst gamla studier som postats på träningsforum som sagt motsatsen, men den senaste studien jag läste minns jag bestämt sa att äta väldigt mycket protein höjer Testosteronet. Så kan inte säga så helt säkert, men kan vara värt att kolla lite aktuella studier och så. Känns logiskt i vilket fall.

Funderade häromdagen hur stor inverkan det rent mentala har. Har för mig att det är så bland djur, att ifall en hanne lyckas ta över alfapositionen får han högre Testo. Och det är ju egentligen helt mentalt, att han vet att han är i kontroll, därför får han högre Testo. Är man deprimerad tex. får man lägre Testo. Så livstilen spelar kanske in lite.

Saker som äta mer Zink, ät vitlök, ät inte lakrits, tror jag påverkar väldigt marginellt, om ens märkbart alls. Men jag vet inte, säger varken det enda eller andra, men vore intressant att se nån studie, eller höra någons erfarenhet. Är väl alltid positivt att eftersträva bra nivåer av zink och c-vitamin i kroppen i vilket fall.
2012-08-08,19:12,
Inlägg: #20
Tips för att öka testo i kroppen
Stridskuken Skrev:Saker som äta mer Zink, ät vitlök, ät inte lakrits, tror jag påverkar väldigt marginellt, om ens märkbart alls. Men jag vet inte, säger varken det enda eller andra, men vore intressant att se nån studie, eller höra någons erfarenhet. Är väl alltid positivt att eftersträva bra nivåer av zink och c-vitamin i kroppen i vilket fall.

Tror väl ifs zink har större inverkan än lakrits/vitlök har, särskilt om man nu får brist på det om man styrketränar ofta.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fight club kroppen @ 189 cm Lasttear 31 17,224 2014-03-08,18:04
Senaste inlägg:: Lasttear
  ÖKA TESTO med 97,9 %! Jupp, ni läste rätt! ;) Commander 13 6,614 2013-05-20,14:42
Senaste inlägg:: Carnivore
  Tips på gym/träning/bodybuilding filmer Sylvester 6 3,164 2013-03-30,20:52
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Ökad testo ger tydligen inte mer sexlust, wtf! Nystart 4 2,056 2012-12-21,16:34
Senaste inlägg:: Jayson1
  Ännu en anledning för att öka ditt testo! Commander 4 1,937 2012-10-03,15:29
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Commanders träningsschema och träningsdagbok - kritik, tips och idéer mottages gärna! Commander 18 6,889 2012-04-30,04:40
Senaste inlägg:: Commander
  ÖKA TESTO >>> TRÄNA BEN FFS!! russel 15 6,725 2012-03-23,01:02
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}