LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
KKn "gör slut"
2012-08-05,18:06,
Inlägg: #1
KKn "gör slut"
Zup boys! Har uppstått en grej o vill se hur ni tolkar situationen!

Det är så att jag haft en KK sen några månader tillbaka. Hon är dock inte den slags tjejen som man bara knullar o sen drar hem fort som fan. Hon vill gärna mysa o att jag ska sova över osv, vilket jag gärna gör eftersom hon är en go brud!

Sexet har varit asbra! Redan sedan första gången har hon hela tiden gett mig komplimanger om hur bra jag är, och jag märker på henne hur hon verkligen njuter!

Hon bor ensam med sin syster så det är enklast att träffas hos henne och det är där vi alltid är. På så sätt får hon lite kontroll över när vi ska träffas. Hon har vid ett fåtal tillfällen gett mig dissen samma dag som vi bestämt att vi ska knulla. (t.ex Hej förlåt men är verkligen inte sugen idag.)

Hon hör av sig nästan varje helg o undrar om jag ska ut då hon gärna vill träffa mig på stan för o strula typ. Hon vill sällan åka hem till henne o ligga när jag föreslår det. Hon vill inte vara för lätt.

Hon är nyinflyttad i min stad och känner inte speciellt många, och jag har stor dhv i hennes mind. Hon tror att jag ligger runt med massa när det i själva verket bara är henne jag knullar även om jag inte avslöjar det.

Nu till det viktiga. I veckan kom ett sms där hon plötsligt från ingenstans skriver nåt i stil med
kk- "hej, jag har tänkt lite o jag tror inte vi borde ses längre." "känns inte rätt"
jag- aha, varför? förklara.
kk- tror jag börjar få känslor för dig o det vill jag inte för då blir allt komplicerat
jag- hmm jag har lite känslor för dig med men jag kan hantera det bra. Vi kanske borde ses mer sällan för o inte väcka starkare känslor!
kk- kanske det bästa är att vi inte ses alls
jag- aa du har rätt, blir nog bäst så!
kk- ja, jag tror det!


30 min senare, runt kl 00.00.


kk- Jobbar du imorn?
jag- yeah, varför
kk- okej då va de inget

(vanligtvis när hon frågar om jag jobbar imorn så vill hon att jag knullar och sover över hos henne, hänt förut)

Hur tolkar ni hennes plötsliga farväl? Jag är nästan helt säker på att hon sitter hemma o tänker på mig o egentligen vill träffa mig. Hon berättar om mig till sina kompisar, tillomed sina föräldrar :S.

Hon har en stark relation till sin storasyster och dom berättar allt till varandra, i detalj! Denna syster har haft många kks o ligger runt mkt. Är ganska säker på att många av våra konvos är med syrrans hjälp och jag tror att kkn frågar om råd från syrran.

Kanske har storasyster med detta att göra?

Vill alltså höra hur ni ser på situationen och hur ni tycker att jag ska göra framöver! Smile
2012-08-05,18:16,
Inlägg: #2
KKn "gör slut"
Ja hon vill väl pressa dig till ett seriöst förhållande. Inget konstigt med det och ofta så KK-förhållanden tar slut. Den ena vill mer helt enkelt.
Visa bara att du inte vill ha nåt seriöst men tycker om att träffa henne. Gjorde så med min KK och sen ville hon ändå fortsätta träffas, vilket denna tjej också verkar vilja.
2012-08-05,19:17,
Inlägg: #3
KKn "gör slut"
Tycker ni gör det hela komplicerat. Känslor är inte en dålig sak. Ni måste inte bli exklusiva för att ni gillar varandra mycket.

varför så rädd för förhållande? Om ni gillar varandra, umgås, njut av varandra, imorgon kan ni vara döda. Kärlek kan man känna för många personer samtidigt, keep on rocking. Think outside the box Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-05,22:20,
Inlägg: #4
KKn "gör slut"
Min gut-reaction: hon träffar någon annan hon vill bli exklusiv med.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-08-05,23:15,
Inlägg: #5
KKn "gör slut"
Vad vill du få ut av situationen, vill du ha förhållande eller bara knulla vidare?
2012-08-05,23:47,
Inlägg: #6
KKn "gör slut"
Jag har inga problem med att vi gillar varandra mer än kk. Men hon har nämnt tidigare att hon inte klarar av förhållanden. Hon blir nog för needy och tror jag kmr playa henne med tanke på min dhv. Det är iaf min tanke.

Angående vad jag vill så spelar det ingen roll, kk förhållandet är skönast men skulle inte neka ett lite mer seriöst förhållande tror jag.
2012-08-06,00:31,
Inlägg: #7
KKn "gör slut"
elias91 Skrev:Jag har inga problem med att vi gillar varandra mer än kk. Men hon har nämnt tidigare att hon inte klarar av förhållanden. Hon blir nog för needy och tror jag kmr playa henne med tanke på min dhv. Det är iaf min tanke.

Angående vad jag vill så spelar det ingen roll, kk förhållandet är skönast men skulle inte neka ett lite mer seriöst förhållande tror jag.
I call bullshit. Tycker det är det väldigt sällan tjejer erkänner öppet att de "inte klarar av förhållanden", för det gör de oftast (och vill ha efter en längre tid), och om de inte skulle göra det är det stort DLV för dem. Motsatsen är isf betydligt vanligare, alltså "Jag måste ha känslor för den jag ligger med". Är inne på golvmopps linje - hon dissar dig och vill göra det "snyggt", dvs skrämma iväg dig med känslor-snacket plus se om du fortfarande hängde kvar efteråt ("jobbar du imorn?").

Är ingen expert så rista inte in det i sten, men det var känslan jag fick.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-08-06,01:00,
Inlägg: #8
KKn "gör slut"
Förresten, hur har snacket gått mellan er tidigare angående att vara KK/seriöst förhållande?

För mig känns det iaf som ett test att få ett förhållande och när du inte visar nåt tecken på att nappa så vill hon ändå att du ska komma och ligga dagen efter. Förstår inte varför hon skulle fråga vad du gör imorgon om hon hittat en annan snubbe..? Nej jag tror hon försöker få hela dig genom ett ultimatum, dvs allt eller inget, som hon inte vågar säga rakt ut då det skulle göra henne väldigt sårbar (om hon tror att du bara är intresserad av att vara KK så ökar definitivt chansen att det är så).

Ingår ju för fan i tjejers DNA att vilja ha förhållande så det är förmodligen skitsnack att hon inte skulle vilja ha det. Nåt tjejer säger för att känna sig mindre misslyckade över att inte vara i förhållande.
2012-08-06,01:06,
Inlägg: #9
KKn "gör slut"
elias91 Skrev:Jag har inga problem med att vi gillar varandra mer än kk. Men hon har nämnt tidigare att hon inte klarar av förhållanden. Hon blir nog för needy och tror jag kmr playa henne med tanke på min dhv. Det är iaf min tanke.

Angående vad jag vill så spelar det ingen roll, kk förhållandet är skönast men skulle inte neka ett lite mer seriöst förhållande tror jag.

Smset kan betyda vad som helst, hon kanske vill träffa dig, hon kanske har träffat någon annan, hon kanske testar dig, bara hon vet. Överanalysera inte.

Finns en chans att ignorera henne kan funka om hon verkligen tycker om dig. Men inte säkert att hon hör av sig även om hon tycker om dig.

Ring henne för att kolla av läget skulle ju annars kunna vara en idé? Var tydlig och lugn med vad du vill och tolerera ingen bullshit el oklara svar från hennes sida om du vill få ett definitivt svar. Finns en risk att det skiter sig helt dock. Känner du att du vill slippa ovissheten däremot så tycker jag det är rätt väg.
2012-08-06,01:34,
Inlägg: #10
KKn "gör slut"
Ja alltså, du har ju egentligen inget att förlora på att höra av dig till henne. Om hon tror att du är värsta playern och har massa tjejer nu så tror hon väl att chansen att du ska binda dig är nära noll. Så om du öppnar för att du kan tänka dig vara exklusiv så får du nog reda på hur det faktiskt ligger till.

Trodde bara du ville vara KK först och i så fall hade jag bara avvaktat och låtit henne höra av sig igen. Men som sagt, kan du tänka dig att vara exklusiv så visa lite intresse så hon förstår att du kan tänka dig mer än att bara knulla henne.
2012-08-06,13:00,
Inlägg: #11
KKn "gör slut"
Så som jag känner nu så kommer jag inte höra av mig till henne. Känns som jag sänker mig rejält om jag gör det nu! Jag både tror och hoppas att hon kommer höra av sig i sinom tid, frågan är hur jag ska bete mig då, om jag ska vara som vanligt lr ifrågasätta hennes break up Tongue

Vi har aldrig snackat om KK/seriöst förhållande, jag har inte velat nämna det då jag inte ville förstöra nåt. Jag var nöjd med att ligga me henne 1-2 ggr i veckan.
2012-08-06,19:52,
Inlägg: #12
KKn "gör slut"
elias91 Skrev:Så som jag känner nu så kommer jag inte höra av mig till henne. Känns som jag sänker mig rejält om jag gör det nu! Jag både tror och hoppas att hon kommer höra av sig i sinom tid, frågan är hur jag ska bete mig då, om jag ska vara som vanligt lr ifrågasätta hennes break up Tongue

Vi har aldrig snackat om KK/seriöst förhållande, jag har inte velat nämna det då jag inte ville förstöra nåt. Jag var nöjd med att ligga me henne 1-2 ggr i veckan.

Ta det som det kommer... Den dagen hon hör av sig, det kan vara om två dagar, veckor, månad. Ofta droppas det ner ett sms från ngt fruntimmer som man senast pratade med för typ 1 månad. Konstiga grejjer. Hursomhelst, agera vad efter du känner när det väl kommer. Om hon vill ses igen, och du inte har något emot det så "yeah sure", du håller framen där, hon vill komma tillbaka, ha en dörr öppen kanske, hon investerar inte du. Smile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-08-06,23:01,
Inlägg: #13
KKn "gör slut"
elias91 Skrev:Så som jag känner nu så kommer jag inte höra av mig till henne. Känns som jag sänker mig rejält om jag gör det nu! Jag både tror och hoppas att hon kommer höra av sig i sinom tid, frågan är hur jag ska bete mig då, om jag ska vara som vanligt lr ifrågasätta hennes break up Tongue

Vi har aldrig snackat om KK/seriöst förhållande, jag har inte velat nämna det då jag inte ville förstöra nåt. Jag var nöjd med att ligga me henne 1-2 ggr i veckan.

Det viktiga tycker jag i så fall är att du lägger detta helt åt sidan så länge och fokuserar på det andra som är viktigt för dig just nu. Det finns en möjlighet att hon inte hör av sig, är du bekväm med ovissheten i det hela så ska det inte vara några problem.

Däremot att du skulle sänka dig bara för att du ringer henne, känns som sjukt puatänk bara.
2012-08-07,08:34,
Inlägg: #14
KKn "gör slut"
Du kan ju alltid friendzona henne. Hon har säkert trevliga kompisar.
2012-08-07,13:11,
Inlägg: #15
KKn "gör slut"
Willson Skrev:Du kan ju alltid friendzona henne. Hon har säkert trevliga kompisar.

+1. SKulle jag ha gjort.

hahah fan vad drama det blir om du knullar någon av hennes polare och hon får reda på't. Men sånt är kul,och hon kommer bara giilla dig mer oavsett hur mycket hon säger att du är keff osv....... DHV.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-08-07,19:52,
Inlägg: #16
KKn "gör slut"
Citat:kk- "hej, jag har tänkt lite o jag tror inte vi borde ses längre." "känns inte rätt"

(Här borde du sagt: "ok", och inget mer)

jag- aha, varför? förklara.


kk- tror jag börjar få känslor för dig o det vill jag inte för då blir allt komplicerat
jag- hmm jag har lite känslor för dig med men jag kan hantera det bra. Vi kanske borde ses mer sällan för o inte väcka starkare känslor!

(Här försöker du övertyga henne med logik, "ses mer sällan blabla", doesnt work) vilket resulterar i:

kk- kanske det bästa är att vi inte ses alls
jag- aa du har rätt, blir nog bäst så!

(Här visar du none needyness vilket resulterar i : )

30 min senare, runt kl 00.00.


kk- Jobbar du imorn?
jag- yeah, varför
kk- okej då va de inget

(Här var hon sugen igen)

Har bara erfarat 2 KKs som "velat göra slut" (bortsett från när det handlat om att dom skaffat sig en pojkvän, då äre flera) - Anledningen har jag ingen aning om, loss of attraction or whatever, mina svar har båda ggrna varit: "ok", vilket resulterat i att dom undrat varför det inte gör mig nåt, eller varför dom inte får nån större reaktion än just "ok", vilket gjort att dom snart kommit tillbaka.

Bry dig alltid mindre än henne så löser det sig nästan alltid.

For now: Gör inget alls, skriv inget, ring inte, prata inte med na what so ever. Försök att fixa nån annan att pippa, min gut känsla är att hon kommer höra av sig sinom tid och då du visat att du inte bryr dig allt för mycket ändå så kommer hon vilja hooka upp igen. Ingen form av försök till "övertygelse" kommer funka.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-26,18:52,
Inlägg: #17
KKn "gör slut"
Grymt svar valle, thnx!

En liten update:

För ca en vecka sedan kommer ett facebookmeddelande från KKn.

"hej du! tänkte att du kanske ville ha tillbaka dina strumpor? hittade de när jag städa i garderoben Tongue" (obvious conversationstarter)
jag:Nejdå, det är lugnt! behåll dom du, du tyckte ju dom var sköna

Följt av vidare kallprat där vi pratar om jobb skola träning.. Hon nämner även att hon är ledig i ett par veckor och att hon ska utomlands i september i en vecka.

I fredags fick jag ett sms från henne:

KK: 23.45: Skit i vad kag sagt innan när jag kommer hem från semestern ska vi ses vad säger du? "glad smile" (fyllekåtsms, standard från hennes sida)
KK: 23:49: Inte de nä "sur smile"
KK: 23:59: "sur smile" <3 (notera att hon aldrig gjort en hjärtsymbol tidigare)
Jag: 0:11: Hör av dig när du kommer hem så får vi se
KK: 0:19: Du är inte sugen alltså? "sur smile"
Jag: 0:38: Vi får se hur det känns när du kommer hem "blink smile"
KK: 3:02: Tar det som ett nej "sur smile"
Jag: 3.20: Som sagt, vi får se hur det blir när du kommer hem
KK: 3:22 : Jaja

Självklart blev jag glad att smset kom tillslut, även ifall jag gärna hade velat ligga INNAN hon åker iväg. Frågan är nu hur jag ska agera när hon efter semestern frågar om vi ska ses igen (om hon nu gör det). Självklart vill jag ligga me henne asap, cant wait!
2012-08-26,19:04,
Inlägg: #18
KKn "gör slut"
Skaffa fler kks?
2012-08-26,19:22,
Inlägg: #19
KKn "gör slut"
Bra gjort, I knew it.

När hon frågar om ni ska ses: "Ok, sure" - Gå med på det men visa inte att du ser det som en big deal. Ligg med na, sen är du neutral bara, upprätthåll alltid en kontext av att hon värderar relationen mer än dig.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-26,19:23,
Inlägg: #20
KKn "gör slut"
hah love this shit, hon e suuuuugen igen, bara o köra på andra brudar medans och inte bry dig specillet mycket. Om hon hör av sig e det väl bara att köra


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej gör slut med killen över telefon medan ger blowjob..... selected 11 5,551 2013-02-02,16:19
Senaste inlägg:: Entreprenören

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}