LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gama helt solo
2012-08-12,15:09,
Inlägg: #1
Gama helt solo
Undrar hur fan man klarar av detta, seriöst all respekt till er som gått ut själv till klubb/krog och kört daygame helt själv. Jag fattar inte hur fan man klarar av detta som helt nykter tex eller inte druckit speciellt mycket (syftar på klubb/krog)

Körde själv nästan hel nykter med några polare, när de hade napp så fröz jag som fan och kände mig så liten, även fast jag innan dess haft en jääävla succés med brudar på stället. Kände att alla stirrade på mig och jag va en looser som gick solo utan brud WTF får alltid såna jävla tankar vafan kommer de ifrån?

I vissa fall då jag varit rätt full eller druckit rätt bra så har jag inga prob alls nästan att dra vidare runt själv och röjja, känner mig knappt weird eller så bara i vissa tillfällen men inte ens nära samma skala som jag känner när jag e nykter.

Finner bara massa anledningar varför jag är weird när jag går solo och det slutar bara med att jag känner mig sjuuuuuukt kass. Samma med daygame har faktiskt aldrig dragit ut själv och kört, har mer varit igenom jobb jag öppnar med lite random grejer som en början eller när jag drar med polare ut på stan så brukar jag köra lite diskret utan att de fattar vad jag håller på med.

Men så fort jag tänker på att göra detta själv så kommer tankar upp som: fan tänk om man träffar någon man känner så frågar de va man gör, visst kan man hitta på osv men ändå haha e typ lite "rädd" att träffa någon man känner. Och massa sjuka tankar heeeela tiden.

Fuck hur får man bort skiten, har börjat köra mer på tänkandet att I don't give a fuck och det börjar komma mer och mer men just detta har jag ett stort problem med hur löste ni det?

Edit: Kom precis på att jag knappt får stå brevid när polare har fixat brud utan det har nästan alltid varit tvärtom att han fått stått brevid och vänta, då har de flesta polare alltid velat dra hem och jag har alltid undrat varför nu börjar jag förstå deras känsla, vill få bort skiten och börja köra själv om någon polare fasnar med någon brud.

E hyffsat ny med detta, ca 3-4 månader.
2012-08-12,15:25,
Inlägg: #2
Gama helt solo
Man vänjer sig.. Det där med att träffa folk man känner håller jag med om. Brukar säga att jag tappat bort polarna eller att dom redan dragit hem med nån brud. Sen känner man sig sjukt liten när man har en dålig kväll och är själv. Fördelen är att man verkligen får pressa sig själv och bara snacka med nytt folk hela kvällen. Sen är man inte beroende av nån annan för att gå ut. Fanns en bra tråd om solo game på RSD nation. Sitter på iphonen nu men ska försöka komma ihåg att skicka länken till dig. In där och sök själv annars!

Ge aldrig upp förrän du gjort något väldigt många gånger. Och när du gjort det kommer du troligen vilja fortsätta.
2012-08-12,15:32,
Inlägg: #3
Gama helt solo
yeeeh, hade grym succés innan som sagt och kände mig all pumped up o dra vidare själv men efter varje steg kände jag mig sämre och mindre då jagbörja tänka maaaaaaaassa shiiiit, sen pusha jag mig sj ändå gick så sjukt stelt till slut vilket jag typ aldrig gör och försökte trycka in mig på dansgolvet men de va för mkt folk och ville ej pressa in mig totalt det var tvärstopp så det gjorde saken ännu värre så jag valde att skita i.

Ska försöka hitta den tråden! uppskattar ditt svar.
2012-08-12,18:22,
Inlägg: #4
Gama helt solo
ah, ja börja gejma själv och när du inte är i state, för då utvecklas du mycket snabbare
2012-08-12,21:02,
Inlägg: #5
Gama helt solo
Yeah man känner igen allt det du säger. Allt och Jag har lyckats pressa mig några gånger och sen har det varit många gånger som jag har varit på väg men sedan vikit ner mig, dragit och käkat för att sedan dra hem.

Som tay säger: dessa kvällar är de som har störst effekt till din personliga utveckling. Tänk dig när du väl kan bemästra det där, hur jävla stark i sig själv man kommer att vara. Dock så har allting SITT pris.

Bor du i Stockholm btw?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-08-12,21:24,
Inlägg: #6
Gama helt solo
Innan jag fick kontakt med folk via denna typ av forum så gick jag nästan bara ut själv och nykter (mina "ordinare kompisar" går väl ut ca: 1 gång i halvåret). Dock blev de knappt av att jag öppnade någonsin. Stod väl typ och "gömde mig" på dansgolvet hela kvällen och liknande. Hände väl att jag öppnde när jag på något magiskt set lyckades komma ur mitt huvud Wink, sen hände de att jag blev öppnat också (folk tyckte väl jag såg ensam ut). Sa alltid som de var, att jag var ute själv pga att ingen hade lust att följa med ut. Fick bara positiva reaktioner, folk tyckte typ de var coolt som fan.
2012-08-12,21:53,
Inlägg: #7
Gama helt solo
@Dayize hur har det utvecklas nu då, inge problem med att dra ut själv och öppna folk nu? Hur länge ar du hållit på? Jag har typ alltid polare att dra ut med, men brukar vara den som är med brudarna mestadels och haft polare som whinat, undrat vafan då för men nu fattar jag deras känsla när jag stod där med brudarna o strula och hade kul medans de stod helt frysta brevid. It dosent feel good men det e fan bara stå ut med skiten och utvecklas.

Saken e den att om man e grym o bekväm i sig själv går man ba o plöjer igenom själv, har gjort detta ett par ggr men då med alkohol inblandat rätt mycket desssutom men också känt mig lite nere då o då typ "ja e solo, fuck va mobbad man e, alla märker detta o kollar på mig"

@Russel yee klarar jag mig helt solo så skulle min succés gå till taket fan. Sen har jag lite problem med att dra hem efter kclose, lämnar ofta targets då jag känner mig klar me de efter kclose lol, haft riktigt bra chicks men har valt att lämna de för jag blivit nervös o fucka upp det efterkclose och numberclose, måste våga eskalera mer och köra på.

Yeeah dude! Det gör jag.
2012-08-12,22:24,
Inlägg: #8
Gama helt solo
Vet inte riktigt, nu har jag alltid folk att dra ut med och de är sjukt mycket lättare särskilt öppningsdelen eftersom man redan är i ett litet annat "mode", man kan gå och skämta, snacka osv, har utvecklats väldigt väldigt mycket mer sen jag började gå ut med andra. Skulle väl dock vara intressant att dra ut nu ensam en kväll och se hur de fungerar nu. Däremot dom gångerna på senaste mina kompisar har "closat" så har jag aldrig känt de som något problem, utan bara gått därifrån en sväng, Kanske öppnat något annat set, funderat om de var något särskilt min polare gjorde som jag kan ta lärdom av osv.
2012-08-12,23:35,
Inlägg: #9
Gama helt solo
Anonymous Skrev:@Dayize hur har det utvecklas nu då, inge problem med att dra ut själv och öppna folk nu? Hur länge ar du hållit på? Jag har typ alltid polare att dra ut med, men brukar vara den som är med brudarna mestadels och haft polare som whinat, undrat vafan då för men nu fattar jag deras känsla när jag stod där med brudarna o strula och hade kul medans de stod helt frysta brevid. It dosent feel good men det e fan bara stå ut med skiten och utvecklas.

Saken e den att om man e grym o bekväm i sig själv går man ba o plöjer igenom själv, har gjort detta ett par ggr men då med alkohol inblandat rätt mycket desssutom men också känt mig lite nere då o då typ "ja e solo, fuck va mobbad man e, alla märker detta o kollar på mig"

@Russel yee klarar jag mig helt solo så skulle min succés gå till taket fan. Sen har jag lite problem med att dra hem efter kclose, lämnar ofta targets då jag känner mig klar me de efter kclose lol, haft riktigt bra chicks men har valt att lämna de för jag blivit nervös o fucka upp det efterkclose och numberclose, måste våga eskalera mer och köra på.

Yeeah dude! Det gör jag.


Grymt pma facebook så kan vi dra ut nån dagSmile
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-08-12,23:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-23,23:51 av {2} tay.)
Inlägg: #10
Gama helt solo
.............


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Gå ut helt nykter Parafras 15 7,316 2015-06-09,23:22
Senaste inlägg:: confused...
  Första utgången solo n1ce 2 1,359 2014-12-04,23:11
Senaste inlägg:: Dowgeni
  Känna sexuellt för en tjej men sen helt off... selected 6 3,045 2014-07-14,15:35
Senaste inlägg:: selected
  Hur fungerar egentligen sambandet prata/pusha och state? Det är helt sjukt! russel 6 2,189 2012-11-18,18:54
Senaste inlägg:: russel
  Finns det några som kör HELT nyktra hära? Anonymous 17 6,924 2012-08-02,20:42
Senaste inlägg:: Bollgrodan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}