LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Säger ni ö.h.t. någonting på dansgolvet och i så fall, vad säger ni?
2012-08-13,20:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-13,20:25 av {2} Donjohan.)
Inlägg: #1
Säger ni ö.h.t. någonting på dansgolvet och i så fall, vad säger ni?
Tja!
[SIZE="4"]-->Ni behöver givetvis inte läsa hela min livshistoria på dansgolvet, utan det går förstås lika bra att gå direkt till frågeställningen. <--[/SIZE]

Kör som rubriken antyder en del dansgolv just nu då jag gillar hur snabbt man kan eskalera och jag får bäst resultat där. I vanliga fall så ser jag bara nån tjej jag skulle kunna tänka mig att ligga med och rycker tag i hennes hand och drar in och börjar dansa med henne, dom flesta är med på det på en gång och börjar köra ''dirty'' i princip direkt och att eskalera till kissclose går på knappt 10min och då har jag som högst bara frågat vad bruden heter och sagt att hon är het.

MEN ibland har jag dragit in tjejer som - jag vet inte vad ? - tycks vara nervösa på grund av oerfarenhet eller nåt eller så är det jag själv som creepar skiten ur dom, för dom fortsätter dansa med mig men jag ser i ögonen och i kroppspråket att dom tar liksom situationen på ett mkt större allvar än jag själv gör. Senast var det ex en som konstant lutade kroppen och örat mot mig som att hon förväntade att jag skulle börja säga någonting till henne där på dansgolvet bland dånande musik.
Slutade med att jag släppte taget och började söka nån ny brud även om man nu lätt hade velat ta hem henne och ta henne i tvåan och göra alla möjliga saker.Rolleyes

Så frågan är:
Om du dragit in och isolerat en brud på dansgolvet och märker att hon tycks vara något obekväm och eventuellt förväntar sig att du ska börja säga någonting? Vad gör/säger du då?

Hur ska jag få henne att bli mer bekväm och börja öppna sig liksom...?
2012-08-13,20:34,
Inlägg: #2
Säger ni ö.h.t. någonting på dansgolvet och i så fall, vad säger ni?
Led, ta na åt sidan och snacka lite med na, dra och köp en drink, dra med na till ett par soffor or whatever, sen dra hem.

Många flickor är onekligen väldigt passiva ja, se det som öppet mål, eskalera eskalera eskalera enda tills det tar stop, när det tar stopp tar du det lugnt en liten stund för att sedan försöka igen, och igen och igen och igen enda tills ni är hemma i sänghalmen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-13,21:04,
Inlägg: #3
Säger ni ö.h.t. någonting på dansgolvet och i så fall, vad säger ni?
Måste seriöst fråga va ö.h.t står för?

@Donjohan, dansgame e det jag kört mest av, jag har haft lite problem efter jag kclosat brudarna vafan jag ska ta mig till det e för lätt nästan på dansgolvet med kclose när man har grym energi och syns mycket samt inte tvekar på öppna och visa andra tjejer att man dansar med många brudar. Men vad jag märkt e att jag knappt får något utav dig, yeeah massa kcloses här o där o numbercloses men slutar ofta med att jag sj inte minns vem som är vem och kan ej koppla skit.

En gång tog jag en tjej åt sidan och snacka massa me henne, sluta med att vi låg och prata i typ 1-2 timmar på klubben typ, slutade med att hon ville dra hem till henne men jag ville hem till mig vilket hon inte kunde, sen försökte en kompis cockblocka men det gjorde henne inget typ, orkade bara inte åka ända hem till henne den kvällen. Slutade med att hon fått sjukt mkt intresse för mig och hon tjatar om att träffas, sjuk som man e så känner jag mig rädd för att träffas på "date" fuck sake.

Edit: ops kom bort från din fråga lite, de enda gånger jag märkt av när tjejer är obekväma med mig är när jag själv börjat blivit obekväm o analysera och tänka massa skit, alltid när jag ej tänker något så brukar de flyta på bra som fan utan att någon blir obekväm, well isolera och connecta mer med henne precis som valle skrev.
2012-08-13,23:36,
Inlägg: #4
Säger ni ö.h.t. någonting på dansgolvet och i så fall, vad säger ni?
öht = överhuvudtaget.

Citat:de enda gånger jag märkt av när tjejer är obekväma med mig är när jag själv börjat blivit obekväm o analysera och tänka massa skit, alltid när jag ej tänker något så brukar de flyta på bra som fan utan att någon blir obekväm

Korrekt, "she feels what you feel" - Du är ledaren, är du nervös blir dom nervös, känner du dig grym kommer dom "känna" denna energi och bli mer öppna. Fokusera aldrig på att få andra människor att ge dig en viss respons så att du kan bli mer komfortabel, fokusera på att istället hitta den känslan inifrån vilket kommer resultera att dom blir mer komfortabel med dig per automatik.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  När hon säger kanske? kball 12 6,393 2014-07-10,21:47
Senaste inlägg:: ångest101
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,129 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Tjejer som puttar ens på dansgolvet premium 3 1,357 2012-05-02,15:02
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}