Casanova Lounge
Big Brother tråden 2012 - Utskrivbar version

+- Casanova Lounge (http://www.casanovalounge.se)
+-- Forum: Allmän diskussion (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Generellt (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Tråd: Big Brother tråden 2012 (/showthread.php?tid=135)

Sidor: 1 2 3 4 5 6 7

Big Brother tråden 2012 - krokodilen - 2012-03-12

Roddan är kung haha.. efter bara någon timme har han kommit betydligt längre med Annica än vad marcelo gjort på två veckor.. Big Grin

Där ser ni att utseende spelar mindre roll än vad man tror för och fixa brudar!

Kija shittestar, roddan tacklar dom galant!

Big Brother tråden 2012 - Cruz - 2012-03-12

Aa Roddan har koll på grejerna, riktigt snyggt Big Grin Har han hängt på nå seductionforum eller något tidigare? Någon som vet?

Big Brother tråden 2012 - Evilvalle - 2012-03-12

ROdney har inom några timmar i huset hånglat med Annica och har nu den 2a snygga tjejen Kija på sig som en BLODIGEL.

ROdney har grymt bra game, mycket bättre än förra året, jävlar vad han plöjjer igenom shit-tests å dissar vid perfekta lägen. Skulle inte förvåna mig om han sätter på Kija inatt. Hoppas han får stanna kvar i huset.

Rodney har läst game iaf, det erkände han i förra säsongen när han började prata om social alliance/status, alfahannar å allt vafan det var.

Kija till Rodney: Du jag har hört att din falukorv är större än min dildo. Jag sover i den där sängen. Rodney svarar Det skiter jag i.... HAHAHAHAHAHAHaha

Hahaha Marcel trollade tidigare bara.. han är inte bi alltså Big Grin

Big Brother tråden 2012 - premium - 2012-03-12

Jag avråder verkligen från att titta på big Brother öht. Speciellt för er nybörjare som kommit in i seduction världen och vill utvecklas som person. Anledningen är att programmet är PK och du blir mer chode. Killar som Amandus som ursäktar sig för sina handlingar eller Marcelo som inte riktig vågar säga eller vet vad han vill och en riktig chode sådan.

Ni kan titta men jag rekommenderar inte, men låt er inte påverkas av dessa personlighets typer i huset. Jag hade hellre tittat på Jersey Shore där man kan få nåt vettigt ifrån "The situation" eller Pauly D.

Whooot? Varför skulle man vilja erfterapa någon av snubbarna i BB? Be your best self duuude!

Big Brother tråden 2012 - swagger - 2012-03-12

premium Skrev:Jag avråder verkligen från att titta på big Brother öht. Speciellt för er nybörjare som kommit in i seduction världen och vill utvecklas som person. Anledningen är att programmet är PK och du blir mer chode. Killar som Amandus som ursäktar sig för sina handlingar eller Marcelo som inte riktig vågar säga eller vet vad han vill och en riktig chode sådan.

Ni kan titta men jag rekommenderar inte, men låt er inte påverkas av dessa personlighets typer i huset. Jag hade hellre tittat på Jersey Shore där man kan få nåt vettigt ifrån "The situation" eller Pauly D.

eller så tittar du på det för att det är underhållande. Gör ingen big deal av det så att säg Smile

Big Brother tråden 2012 - premium - 2012-03-12

swagger Skrev:eller så tittar du på det för att det är underhållande. Gör ingen big deal av det så att säg Smile

Jag tittar inte på svensk tv öht. Men min poäng var att det sägs personliga karaktärer ifrån vare sig tv eller sin omgivning kan påverka dig omedvetet, man får alltså en omedvetet inspiration av nåt av de personliga typer i tvn.

premium Skrev:Jag avråder verkligen från att titta på big Brother öht. Speciellt för er nybörjare som kommit in i seduction världen och vill utvecklas som person. Anledningen är att programmet är PK och du blir mer chode. Killar som Amandus som ursäktar sig för sina handlingar eller Marcelo som inte riktig vågar säga eller vet vad han vill och en riktig chode sådan.

Uuuh, bara å kolla på rodney så ere lugnt Wink

Big Brother tråden 2012 - swagger - 2012-03-12

premium Skrev:Jag tittar inte på svensk tv öht. Men min poäng var att det sägs personliga karaktärer ifrån vare sig tv eller sin omgivning kan påverka dig omedvetet, man får alltså en omedvetet inspiration av nåt av de personliga typer i tvn.

jag förstår. Men det är också rätt PK att säg "du ska inte titta på det för det gör dig till chode!", so not true.

håller dock med om att majoriteten av mansfolket i huset inte är några direkta role models för vad det innebär "att vara en attraktiv Man". Rodney möjligtvis, ingen annan..

Big Brother tråden 2012 - Carragher - 2012-03-12

http://www.tv4play.se/noje/big_brother?title=du_spelar_ju_inget_bra_spel_rodney&videoid=2169953
Hahah kungen.

HAAHAH så jävla ÄGD. Rodney är jävligt smart haha

Big Brother tråden 2012 - Sticky - 2012-03-12

http://www.tv4play.se/noje/big_brother?title=jag_ar_big_brother&videoid=2169928

"Men jag är ju Big Brother"

Han är så jävla skön Rodney!

Marcel är inte dum han heller.. Wink stöttar hellre Marcel än den där babianen oavsett om han är bra på game eller ej.

Big Brother tråden 2012 - Carragher - 2012-03-12

Marcel = fjant

Big Brother tråden 2012 - TSM - 2012-03-13

Marcelo sne fylla deluxe Shit

Big Brother tråden 2012 - Mössan - 2012-03-14

nice när marcelo flippade. Kul att se lite rage Big Grin

Kan inte annica ba släppa till snart!!!

Big Brother tråden 2012 - krokodilen - 2012-03-15

Haha Joe börjar bli en "casanova" Smile.. han hanterar bråket med Hanna R jävligt bra, no reaction at all!

[video]http://www.tv4play.se/noje/big_brother?title=25_ar_men_5_ar_i_huvudet&videoid=2170997[/video]