LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad fan menar hon egentligen?
2013-08-13,21:27,
Vad fan menar hon egentligen?
Evilvalle Skrev:Hon testar för att se om hon kan påverka dig känslomässigt. Om du freakar ur = not good.

Bästa svaret?

"Japp såklart, ska dra iväg till månen med 90s pamela anderson jue =)"

Sååå, det var en hardcorefail från min sida.
Toledo Skrev:Hon är osäker, jag och min flickvän säger ofta liknande till varann, för inte så längesen sa hon "Nu när du är bartender kommer du ha en massa snygga brudar som kladdar på dig och slänger nummer hit och dit, och så kommer du glömma mig". Detta är endast för bekräftelse, hon känner sig osäker.

Jag har faktiskt funderat under den senaste tiden om jag bekräftar henne för dåligt, och jag har varit dålig rent generellt på att bekräfta andra öht.

golvmopp Skrev:Dunno. Det där med att bara svara "bra" låter sociopatiskt till den grad att jag skulle misstänka otrohet. Annars är det väl som resten säger - bekräftelsehoreri.

Sociopatiskt var då fan rätt ord. Misstänker absolut inte att hon är otrogen dock, men det var pure mindfuck att få tillbaka det svaret.

Willson Skrev:Inget megatest. Hon är väl osäker på framtiden efter gymnasiet och vill kolla hur seriösa ni är.

Förstår dina tankar. Jag tycker att det är lite obehärskat att redan planera in framtiden ett år i förväg. Men det är bara jag.

Meddelanden
Vad fan menar hon egentligen? - av golvmopp - 2013-08-13,18:59
Vad fan menar hon egentligen? - av Willson - 2013-08-13,20:01
Vad fan menar hon egentligen? - av Mr. Sweetheart - 2013-08-13,21:27
Vad fan menar hon egentligen? - av Mindful - 2013-08-14,00:58

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}