LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brudarna ger nummer för att bli av med dig
2014-01-17,13:42,
RE: Brudarna ger nummer för att bli av med dig
Citat:illdan: Tjejerna som inte är intresserad och inte vill såra en är också
nice. Man måste bara vara veta varför de inte svarar på sms. Visst
är det så du menar?

Jag menar att de tjejer som inte svarar på SMS är uppenbarligen inte intresserade. Varför är egentligen oväsentligt, det bästa alternativet är ju bara att skita i dom och ta bort deras nummer.

Om du inte vill ta bort deras nummer, skapa en grupp i telefonen "Tjejer som inte svarat" och göm dom där..
Nån gång när du är uttråkad kan du skriva ett MASS-SMS till denna grupp för att se om du kan fånga upp någon förlorad jävel.

Detta smset bör vara väldigt random och/eller roligt. Eller så kan du bara låtsas att du skickat fel...

Om du drar detta till 10styck så lär väl någon svara iaf Big Grin... Detta har jag gjort, och fått tjejer som inte svarade först, att svara efter 2månader.. Dock har jag aldrig "löst tjejerna" som dissade mig från början.

Påtal om tjejer som ögonknullar er.. Det är dessa tjejer ni ska ragga på!!! Dom tycker ni är snygga.. Allt som återstår är att visa att ni har lite balls, humor och är hyffsat vettig så är det as lätt att lösa dom, dom är ju redan intresserade lixom. Det är killens ansvar att ta kontakt, tjejen underlättar för oss med sitt ögonknullande, det är ju deras sätt att "approacha".
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi

Meddelanden
RE: Brudarna ger nummer för att bli av med dig - av illdan - 2014-01-17,13:42

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Nummer Dynamo 6 3,654 2013-08-13,00:13
Senaste inlägg:: russel
  Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer" slyngel 6 4,506 2012-05-11,00:01
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}