LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Game/personlighets utveckling även om man har tjej!
|
2014-06-09,11:09,
![]() |
|||
|
|||
RE: Game/personlighets utveckling även om man har tjej!
(2014-06-09,10:56)TheD Skrev: The way of the superior man kanske kan vara vettig läsning. Eventuellt Models av Mark Manson också, där beskriver han iaf vad som brukar hända i ett förhållande. Grymt svar, Försöker faktiskt hålla uppe den jag var innan vi blev ihop förutom att jag inte håller på med flera andra tjejer samtidigt. Models lyssnade jag på två gånger innan jag och tjejen träffades, tycker det är en av dem bättre böckerna som alla skall läsa/lyssna på. Skall kolla om jag kan få tag på superior man och lyssna igenom. Ja jag har ju svårt att pusha mig själv riktigt, då för var det liksom med brudar jag pushade det på olika sätt att vara sexuell, använda kino och allt annat. Men känns ju lite fel nu när man har tjejen att pusha sig på sådana punkter typ, försöker ju vara lite flörtig så men till en lagom gräns. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Game/personlighets utveckling även om man har tjej! - av Milky - 2014-06-05,09:33
RE: Game/personlighets utveckling även om man har tjej! - av Bruno - 2014-06-06,00:14
RE: Game/personlighets utveckling även om man har tjej! - av Milky - 2014-06-09,08:53
RE: Game/personlighets utveckling även om man har tjej! - av TheD - 2014-06-09,10:56
RE: Game/personlighets utveckling även om man har tjej! - av Milky - 2014-06-09,11:09
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}