LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att få nummer. Betyder det någonting egentligen?
|
2015-02-03,20:56,
![]() |
|||
|
|||
RE: Att få nummer. Betyder det någonting egentligen?
Jag skulle vilja säga att det alltid betyder något, men hur mycket beror på person och situation. Jag personligen gör ingen skillnad på om någon ger mig nummer, facebook, kik eller skype. Jag värderar allting precis lika mycket, vilket är i princip inte alls. Om hon är intresserad eller inte avgör man ju på andra signaler.
T.ex. så fick jag nyligen numret från en brud via badoo som var sjukt loj, hon svarade på vad jag skrev men utan några direkta egna frågor och visade noll intresse. Istället för att slösa tid så gick jag direkt på att föreslå att ses nån gång och sa åt henne att ge mig sitt nummer. Vilket hon gjorde, men omständigheterna sa mig att det inte betyder något. Samtidigt snackade jag med en brud igår där jag aldrig ens frågade efter numret, vi snackade lite fram och tillbaka, jag avslutade med att bara skriva "Ska gå och hångla upp kudden nu och hoppas att snön är borta imorrn." Varpå hon svarade med att ge mig sin kik och sitt telefonnummer och önska god natt utan att jag ens bad om det. I det första fallet betyder numret piss och ingenting, i det andra är det en rätt stark signal. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Hur går man vidare efter nummer... | Steel | 7 | 8,146 |
2016-01-05,11:51 Senaste inlägg:: Steel |
|
Komplimanter på sms från nummer man just tagit. | Spade | 2 | 2,482 |
2012-07-21,12:33 Senaste inlägg:: Poiuert |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}