Casanova Lounge
svensk infield footage #-close - Utskrivbar version

+- Casanova Lounge (http://www.casanovalounge.se)
+-- Forum: Allmän diskussion (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Generellt (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Tråd: svensk infield footage #-close (/showthread.php?tid=1050)

Sidor: 1 2 3 4

svensk infield footage #-close - Jesus Resurrected - 2012-09-10

Jag mår ärligt talat dåligt av att se någon göra bort sig på det här sättet, klarade inte av att se hela.

Inte så att jag kan day gamea själv IRL... men vad i helvete sysslar han med...

svensk infield footage #-close - Evilvalle - 2012-09-10

Jesus Resurrected Skrev:Jag mår ärligt talat dåligt av att se någon göra bort sig på det här sättet, klarade inte av att se hela.

Inte så att jag kan day gamea själv IRL... men vad i helvete sysslar han med...

Yeah, jag borde också hålla truten för jag har typ aldrig daygamat, förutom att stoppat brudar på cykel, dragit av mig tröjan och friat å skit, vilket funkat rätt bra. Men anyway, killen måste vakna, desto mer han håller på sådär desto mer internaliserar han framen att han måste impa å ha sig =)

svensk infield footage #-close - Bollgrodan - 2012-09-10

Uuuuuuuuuh mår dåligt av tryhard grabbar med trollkarlshattar etc. Fan är problemet med folk, verkar tro att man behöver vara carl-einar häckner och slita upp kaniner ur bröstfickan för att kunna få numret till en tjej.

Han kunde likagärna sagt "Hej, kan du skriva in ditt nummer här i min telefon tack." och sparat 2 minuter av den stackars tjejens tid..Probably var det inte ens hennes nummer han fick.

svensk infield footage #-close - Evilvalle - 2012-09-10

Hahaha var tvungen å kolla igen, alltså HAHAHAHAHAHAHAHHAA

VARFÖR lägger man upp nåt sånt på nätet!!!!!

svensk infield footage #-close - TobiasK - 2012-09-11

"secret society". kallade inte ni er de johnstealht?

svensk infield footage #-close - Cruz - 2012-09-11

Antar att de hängt för mycket med han Sasha Daygame, jävla tomte.

svensk infield footage #-close - Jens - 2012-09-11

Fattar inte vad ni snackar om? Han fick ju numret av en söt tjej!

svensk infield footage #-close - Avager - 2012-09-11

Jens Skrev:Fattar inte vad ni snackar om? Han fick ju numret av en söt tjej!

Ah juste.... hahhahahahhahaha Big Grin

svensk infield footage #-close - Entreprenören - 2012-09-11

Jens Skrev:Fattar inte vad ni snackar om? Han fick ju numret av en söt tjej!

Jag är ytterst tveksam om det först och främst var äkta # och om det någonsin kommer att leda längre än så. Creds för approach dock behöver han inte alla Mystery-grejjor. =)

svensk infield footage #-close - Jens - 2012-09-11

AplAy Skrev:Jag är ytterst tveksam om det först och främst var äkta # och om det någonsin kommer att leda längre än så. Creds för approach dock behöver han inte alla Mystery-grejjor. =)

Nää sluta nu, klart det var äkta, han hade ju svarta naglar!

svensk infield footage #-close - Vettorazzi - 2012-09-11

Haha, kan verkligen bara se på detta klipp typ 3 sekunder åt gången.. Shit. Det är en sak att vara en noob, en helt annan sak att vara noob och bete sig som man har nåt att komma med. Blind leading the blind, fyfan asså. Dom filmar ju bara killen i hatt med, när de väl vänder till tjejen står hon i världens försvarsställning liksom... märker dom inte det?

svensk infield footage #-close - Evilvalle - 2012-09-11

Stackars tjej, helt plötsligt stormar det in killar från alla håll. Fronten håller en snubbe med hatt å svarta naglar, från ena hållet kommer en blondin-svennebanan och från andra hållet en snubbe som kör upp en kamera i hennes nylle haaaa

svensk infield footage #-close - Evilvalle - 2012-09-11

Vettorazzi Skrev:Haha, kan verkligen bara se på detta klipp typ 3 sekunder åt gången.. Shit. Det är en sak att vara en noob, en helt annan sak att vara noob och bete sig som man har nåt att komma med. Blind leading the blind, fyfan asså. Dom filmar ju bara killen i hatt med, när de väl vänder till tjejen står hon i världens försvarsställning liksom... märker dom inte det?

Hilarious, hon står och kollar på han med en "... jaha och nu?" blick, hahaaaaa

svensk infield footage #-close - Vettorazzi - 2012-09-11

Lol ja, lite synd om henne äre faktiskt. Tycker överlag det verkar som hon tycker "synd" om honom, tror hon ger honom ett fejknummer så att han ska få bekräftelse typ. Väldigt snällt av henne given the circumstances

svensk infield footage #-close - Drönare - 2012-09-11

Ehm... Varför säger han att han ska ragga på henne? Går inte Mystery Method ut på att man ska bygga nån slags grund med personen INNAN man leder det vidare in på raggning? Komma in under radarn?

Cred till approach, starkt gjort. Men vafan... ska man ge guldmedaljer till alla som deltar i OS också?

svensk infield footage #-close - TonightIsTheNight - 2012-09-11

Evilvalle Skrev:Hahaha var tvungen å kolla igen, alltså HAHAHAHAHAHAHAHHAA

VARFÖR lägger man upp nåt sånt på nätet!!!!!

Ja, snacka om att föreviga ett bad moment / blowout.

Folk kan få självmordstankar för mindre än att ett sånt där klipp på en cirkulerar på nätet, HAHA

svensk infield footage #-close - WALL-E - 2012-09-11

TonightIsTheNight Skrev:Ja, snacka om att föreviga ett bad moment / blowout.

Folk kan få självmordstankar för mindre än att ett sånt där klipp på en cirkulerar på nätet, HAHA

Var det inte du som var den blonde killen?

svensk infield footage #-close - TonightIsTheNight - 2012-09-11

WALL-E Skrev:Var det inte du som var den blonde killen?

HAHAHAHAHA, you wish.

svensk infield footage #-close - WALL-E - 2012-09-11

Haha ja, du är ute och lär dig med proffsen liksom.

svensk infield footage #-close - Evilvalle - 2012-09-12

ggfgdfgdfgdfgdf