LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
svensk infield footage #-close
2012-09-08,15:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-09-08,15:28 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #1
svensk infield footage #-close
[video=youtube;WnLv_DhdCWU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WnLv_DhdCWU#[/video]

hitta (äntligen!) en svensk infield footage där en #-close skedde på mindre än 2 minuter, vad tycker ni?
2012-09-08,15:34,
Inlägg: #2
svensk infield footage #-close
Såg den.

Här, kära medlemmar har ni ett praktexemplar på hur man INTE, INTE ska vara.

Jesus christ I feel sad for those guys.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-08,16:05,
Inlägg: #3
svensk infield footage #-close
creepy guy
find it, fuck it, forget it.
2012-09-08,16:08,
Inlägg: #4
svensk infield footage #-close
jag tror hon skrev in fel nummer! aldrig sett en brud springa iväg så snabbt någonsin innan.. hahaha!
2012-09-08,16:10,
Inlägg: #5
svensk infield footage #-close
Ärligt talat, han börjar spotta mystery-rutinen "devil worshipper" för att ha något att säga. Man ser att han är väldigt nervös (Vilket han försöker skylla över på henne: "är du nervös??" GAH) - Hon märker incongruence och börjar testa han med "nå du då, får DU många som kommer fram å raggar?" till vilket han failar och kvalificerar sig med "det är faktiskt många som gett positiv respons!" - man ser hennes ansiktsuttryck blir mer och mer "get me out of here", till slut slänger hon ur sig att hon måste dra å handla skor, ger nummer till vilket han efter mumlar "det där var bra!".

Serri denna guy behöver lite tough love, get yourself out of the trance, jesus christ lol
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-08,17:27,
Inlägg: #6
svensk infield footage #-close
Vad kunde han ha gjort bättre Valle?
2012-09-08,18:59,
Inlägg: #7
svensk infield footage #-close
Hmm, "SecretSocietiTV", haha, va fan skall man säga...
2012-09-08,19:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-09-08,19:09 av {2} Jayson1.)
Inlägg: #8
svensk infield footage #-close
Fumba Skrev:Vad kunde han ha gjort bättre Valle?

Är man lika lost som han så kan man börja med att lämna polarna tjugo meter bak och inte trycka en kamera upp i ansiktet på henne. Förutom att han är allmänt nervös och rädd så säger han nästan rakt ut att han är osäker. Att börja förklara sig för hur han klär och målar sig innan hon knappt har sagt något om det tyder ju på att han varken är bekväm i situationen, med tjejer eller i grejerna han har på sig.

De står dessutom två meter från varandra. Det närmsta de kom varandra under filmen var när de tog i hand och den känslan hon förknippar med honom är panik.

En FR på deras blogg också. Flake av en transvestit Big Grin
2012-09-08,19:09,
Inlägg: #9
svensk infield footage #-close
Om jag får gissa då...
1. Rösten. Han har ganska så ljus och mesig röst. Mer djup och auktoritär hade inte skadat.
2. Känns aningen lame att fråga vad hon tycker om hans naglar. Jag menar, kunde han inte ha kommit på någonting annat att säga? Och om han ska fråga det så kan han väl göra det med någon form av energi åtminstone, som om det vore kul istället för att verka så dödsallvarlig som han gör, var är glimten i ögat liksom?
3. Som sagt, försöker kvalificera sig med ''men jag har faktiskt fått mycket positiv respons för mina...''. Kunde ha klippt innan och gått på något roligare ämne hans egna naglar.
4. Sen en utläggning om hur han absolut inte har det för att imponera på folk utan har det för att han gillar det. Vilket är typ det sämsta som han kunde säga just då, för även om det nu vore sant så förstår man nog att det är ett värdelöst svar som bara talar för det motsatta.
5. ''Känner inte dig som vanligt men skulle vilja ta ditt nummer'', inget riktigt fel men man skulle kunna formulera den meningen bättre om man ska vara petig tycker jag. Ens ''frame'' bör vara att det är världens naturligaste sak att stanna en tjej på stan och ta hennes nummer.
6. Avslutar sen detta med att säga att hon ser nervös av allt. What? Blir lite awkward när hon nu faktiskt inte alls ser ut att vara det utan bara vill bli klar och kunna gå därifrån. Tvärtom ser han nervös ut och verkar vilja projicera det på henne istället.
7. ''Jaså du är förkyld? Nämen jag hade också en såndära nässprej, hur många gånger tog du?'' Känns som han bara säger det ''bara för att'' liksom, för att hon ska tycka att han är trevlig och till slut blir hon den som avslutar konversationen och eftersom han glömt hennes namn så frågar han det i all hast medan hon springer därifrån och han står kvar och ser ut som en överlycklig chode som fått hans första nummer.

Summasummarum: Noll energi, lyckades aldrig få över nån slags känsla på tjejen och en ganska mesig vibe där han verkade bry sig väldigt mycket om vad hon tyckte om honom. Vilket också verkar vara det som man oftast failar på - man blir för ''outcome-dependent'' helt enkelt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är vad han kunde ha gjort bättre. Fast jag antar att han bara är en newbie, är väl en helt annan sak om han hade sina egna workshops och hade hållt på något år.
Han tog numret och in the end of the day så är det resultaten som räknas. Fast nu kanske han inte kommer ligga med just den här skitsöta bruden men på säg - 15, värdelösa raggningar så lär han väl kunna ta det vidare med åtminstone en av brudarna.
Och fortsätter han hålla i och stiger ur sin ''comfort zone'' och ''takes action'' så kommer han över tid ändå bli mer framgångsrik än de allra flesta andra svenska killar som inte ens skulle komma på tanken att gå fram till en brud på stan. Han kommer dessutom hela tiden utvecklas.

Så om det är en bra eller dålig pickup beror nog lite på vad man jämför med, andra chodes eller killar som mer eller mindre har A-game? Man får vara nyanserad hehe. Wink
2012-09-08,19:17,
Inlägg: #10
svensk infield footage #-close
Mm johan summerade det rätt bra.

Alltså en GRUNDSTEN är ju att man är "cool" or whatever, med andra ord inte känner behovet av att kvalificera sig, någorlunda säker i sig själv, stabil, har sina egna värderingar vilket resulterar i att man inte försöker leva upp till andras etc. Den här snubben har ingenting av något.

Nu kanske han är n00b och det är därmed rätt fuckat att tracka ner på honom allt för mycket, however om han hållt på ett tag så är det nog dags att ta en titt på vad fan man sysslar med. Och är han ny så skulle jag rekommendera att han börjar med att lära sig föra en någorlunda normal konversation så han har någon grund att stå på, innan han börjar måla naglarna svart, ta på sig hattar och köra "devil worshipper" - rutinen direkt från mystery method.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-08,20:06,
Inlägg: #11
svensk infield footage #-close
Haha tills hans försvar är det en av hans första approach på DG
SSSC - Represent~ Prince
2012-09-08,20:19,
Inlägg: #12
svensk infield footage #-close
Evilvalle Skrev:Mm johan summerade det rätt bra.

Alltså en GRUNDSTEN är ju att man är "cool" or whatever, med andra ord inte känner behovet av att kvalificera sig, någorlunda säker i sig själv, stabil, har sina egna värderingar vilket resulterar i att man inte försöker leva upp till andras etc. Den här snubben har ingenting av något.

Nu kanske han är n00b och det är därmed rätt fuckat att tracka ner på honom allt för mycket, however om han hållt på ett tag så är det nog dags att ta en titt på vad fan man sysslar med. Och är han ny så skulle jag rekommendera att han börjar med att lära sig föra en någorlunda normal konversation så han har någon grund att stå på, innan han börjar måla naglarna svart, ta på sig hattar och köra "devil worshipper" - rutinen direkt från mystery method.

Såg samma lirare i kön till en klubb i sthlm i våras, i februari, mars någon gång (samma utstyrsel). Sen om han varit ute mycket sen dess har jag naturligtvis ingen anning om Smile
2012-09-10,03:32,
Inlägg: #13
svensk infield footage #-close
Haha träffade den här snubben på en fest förut Big Grin
Väldigt mycket Mystery och det är sjukt hur påklistrat allt han säger låter.

Var kan man hitta FR om transan?
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-09-10,06:43,
Inlägg: #14
svensk infield footage #-close
Avager Skrev:Var kan man hitta FR om transan?

Här är killens blogg http://scandal.blogg.se/
2012-09-10,11:22,
Inlägg: #15
svensk infield footage #-close
Vad i hela helvete...

Tur att ni redan sågat klippet så slipper jag börja min dag med att klanka ner på någon Big Grin

Kul iaf att mer o mer chodes börjar läsa om seduction, helt klart!
2012-09-10,11:24,
Inlägg: #16
svensk infield footage #-close
Carl Skrev:Här är killens blogg http://scandal.blogg.se/

http://scandal.blogg.se/2012/september/f...-tjej.html

HAHAHAHA
2012-09-10,15:36,
Inlägg: #17
svensk infield footage #-close
Boys. Man måste ha hatt och svarta naglar när man raggar tjejer. Annars går det inte.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-09-10,15:45,
Inlägg: #18
svensk infield footage #-close
Lelo Skrev:http://scandal.blogg.se/2012/september/f...-tjej.html

HAHAHAHA

Haha japp och då kan jag säga att den där FRen är väldigt påkryddad, det var nämligen den festen jag träffade honom på. Och jag såg inget als av att h*n raggade på honom utan det var nog bland de mest avskräckta brudar jag sett Big Grin
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-09-10,16:21,
Inlägg: #19
svensk infield footage #-close
Avager Skrev:Haha japp och då kan jag säga att den där FRen är väldigt påkryddad, det var nämligen den festen jag träffade honom på. Och jag såg inget als av att h*n raggade på honom utan det var nog bland de mest avskräckta brudar jag sett Big Grin

Detta blir ju bara bättre och bättre
2012-09-10,18:44,
Inlägg: #20
svensk infield footage #-close
Lol communityskvaller, snart reggar väl sig killen här å börjar gorma =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  How to go from open - close ridiculousbeast 0 801 2016-06-24,03:25
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Infield klipp-tråden! Bruno 34 20,180 2015-01-08,23:40
Senaste inlägg:: SvaMp_
  svensk kille får lyckat resultat med rsd jeffs nya program krokodilen 7 4,055 2014-11-10,19:56
Senaste inlägg:: sjoggaa
  "Hidden Cam Reveals How Women Judge Men! Women's Double Standard EXPOSED! (+Infield)" slyngel 8 3,698 2014-05-29,15:13
Senaste inlägg:: Nicki
  Sjukaste infield-videon jag sett i mitt liv Set Theory 3 2,258 2013-10-03,13:24
Senaste inlägg:: Set Theory
  Good looking loser infield Evilvalle 5 3,101 2013-08-27,17:51
Senaste inlägg:: Tenga
  Belysning av en subtil händelse av tjejer när du är INFIELD och i ett SET Eriksson 3 1,466 2013-05-22,00:38
Senaste inlägg:: Nystart
  Infield Approaches Galore Arclight 7 2,717 2013-04-26,15:59
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Hot seat 2 tyler infield video TobiasK 3 1,403 2012-09-25,07:54
Senaste inlägg:: Carl
  Jeffy å hans fula crew INFIELD Evilvalle 1 800 2012-06-22,00:31
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}