Spruta. Mycket. - Utskrivbar version +- Casanova Lounge (http://www.casanovalounge.se) +-- Forum: Allmän diskussion (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Sex (http://www.casanovalounge.se/forumdisplay.php?fid=17) +--- Tråd: Spruta. Mycket. (/showthread.php?tid=1872) Sidor:
1
2
|
Spruta. Mycket. - golvmopp - 2013-05-15 Jag erkänner. Jag har en redigt fetisch för att dränka tjejer i sperma - älskar deras reaktion när man släpper loss värsta tsunamin av säd på/i dom. Frågan jag har till er är som följer: har ni några trix och/eller tillskott som ni VET hjälper med volymen? Zink-överdosa? Tribulus? Notera att jag inte är ute efter hörsägen, utan endast efter beprövade tillskott. Mitt strå till stacken: - Drick mycket vätska under hela dagen, nästintill överdrift. Ditt piss ska vara klart som kranvatten! - Håll soldaten i givakt så pass länge som möjligt innan kannonaden kommer till skott. Detta underskattas! - Då en av ingridienserna i sädesvätskan är fruktos hjälper apelsinjuice och annat gott med fruktos i sig också till med volymen. - Mig personligen: dom kraftigaste orgasmerna har jag haft när jag försökt "tvinga" fram dom med ståfräset till 90% efter att ha knullat länge. Detta har också resulterat i vulkaner förr. Detta till skillnad från att ha ståfräset till 100% och inte ha kunnat stå emot. I eagerly await. Spruta. Mycket. - Sex Intelligence - 2013-05-15 Haha crazyhourse! Hört talas om Peter North ? Spruta. Mycket. - slyngel - 2013-05-15 Intressant, trodde bara juice hjälpte till med smaken. En klassiker sägs ju vara att dricka ananasjuice för det ändamålet... Nåt att pröva med kk:n nästa gång. Annars har du inte det mest uppenbara tipset på din lista: att inte komma på länge, minst en vecka. Spruta. Mycket. - Ragnarök - 2013-05-15 zink ökade min volym Blir även sjukt kåt efter löppass eller mark/knä-pass. SPrutar alltid mer om jag inom ett par timmar efter ett träningspass. Spruta. Mycket. - Donjohan - 2013-05-15 Selleri, selleri, selleri, selleri, selleri. Manliga porrstjärnors bästa vän. Spruta. Mycket. - Evilvalle - 2013-05-15 Zink and brazil nuts baby! Spruta. Mycket. - zorro69 - 2013-05-15 Clomid (clomiphene citrate) sägs ge rediga satser. Spruta. Mycket. - Cogo - 2013-05-15 Egna erfarenheter: -Obviously vänta länge med att komma. -Tung styrketräning + bulk! Ger riktigt mycket imo. Sölade ned en brud rejält tre veckor in på no fap, två tjocka strålar från bakhuvud ner över röven. Chock! -Dra ut på det rejält, ligga på gränsen till att komma så länge som möjligt. Gärna, som du säger, att man får kämpa för det. Spruta. Mycket. - Arclight - 2013-05-15 Hahaha har last att man ska ata MUSSLOR for att dom innehaller mycket zink ! Spruta. Mycket. - trollface - 2013-05-15 Har hört att tomater ska öka produktionen av sperma också, vet inte hur pålitligt det är och ingen säker källa! Spruta. Mycket. - Danger - 2013-05-16 Lecithin, dubblar mängden utan att överdriva. Get that shit, det är #1 boost till volymen. Spruta. Mycket. - golvmopp - 2013-05-16 Danger Skrev:Lecithin, dubblar mängden utan att överdriva. Get that shit, det är #1 boost till volymen. Konkreta råd! Det gillas! Spruta. Mycket. - confused... - 2013-05-16 "The Better Cum Thread" http://www.mattersofsize.com/forum/showthread.php?5104-The-Better-Cum-Thread& Spruta. Mycket. - Whynot - 2013-06-13 Träna pc-muskeln. Goodlooking Loser gick ifrån att knappt spruta till att spruta rejält varje gång. Här och här kan du läsa om det. Det kräver ett brutalt jävla tålamod dock. RE: Spruta. Mycket. - golvmopp - 2013-12-16 Ska testas. RE: Spruta. Mycket. - Arlin - 2014-01-03 Resultat? RE: Spruta. Mycket. - golvmopp - 2014-01-03 p.g.a att jag är en bitch-ass nigga har jag inte testat än. Sorry :/ RE: Spruta. Mycket. - Danger - 2014-01-03 Hittade denna bilden, ingen aning vad pygeum är för något. Allt jag vet är att lecithin är the motherfucking bomb. Drick mycket vatten också. Citat:-12 lecithin gel tabs (semen quality/volume) Någon sjuk killes stack, vet inte vad hälften av skiten är för något eller var man hittar det. RE: Spruta. Mycket. - Kinezz - 2014-01-04 Äta mycket Selleri - större volym när du kommer Dricka ananas juice - sötare sperma Testat båda, drack ett glas ananas juice varje morgon, 3 dagar senare sa mitt ex att det smakade sötare och bättre. Käkade två stjälkar selleri om dagen, och plötsligt kunde jag dränka hela hennes ansikte i min sperma.. It was awesome! Hoppas det funkar för dig också Dock hatar jag selleri smaken.. Så det varade bara ett fåtal veckor x) RE: Spruta. Mycket. - tay - 2014-05-19 Maca pulver är något som verkligen ökar spermin fanns en tråd om det här innan |