LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Spruta. Mycket.
|
2013-05-15,02:25,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-15,02:30 av {2} golvmopp.)
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket.
Jag erkänner. Jag har en redigt fetisch för att dränka tjejer i sperma - älskar deras reaktion när man släpper loss värsta tsunamin av säd på/i dom. Frågan jag har till er är som följer: har ni några trix och/eller tillskott som ni VET hjälper med volymen? Zink-överdosa? Tribulus?
Notera att jag inte är ute efter hörsägen, utan endast efter beprövade tillskott. Mitt strå till stacken: - Drick mycket vätska under hela dagen, nästintill överdrift. Ditt piss ska vara klart som kranvatten! - Håll soldaten i givakt så pass länge som möjligt innan kannonaden kommer till skott. Detta underskattas! - Då en av ingridienserna i sädesvätskan är fruktos hjälper apelsinjuice och annat gott med fruktos i sig också till med volymen. - Mig personligen: dom kraftigaste orgasmerna har jag haft när jag försökt "tvinga" fram dom med ståfräset till 90% efter att ha knullat länge. Detta har också resulterat i vulkaner förr. Detta till skillnad från att ha ståfräset till 100% och inte ha kunnat stå emot. I eagerly await.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
|
|||
2013-05-15,02:32,
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket.
Haha crazyhourse! Hört talas om Peter North ?
|
|||
2013-05-15,02:33,
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket.
Intressant, trodde bara juice hjälpte till med smaken. En klassiker sägs ju vara att dricka ananasjuice för det ändamålet... Nåt att pröva med kk:n nästa gång.
Annars har du inte det mest uppenbara tipset på din lista: att inte komma på länge, minst en vecka. |
|||
2013-05-15,02:33,
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket.
zink ökade min volym
![]()
Extreme Living
Never complain - never explain |
|||
2013-05-15,02:37,
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket.
Selleri, selleri, selleri, selleri, selleri. Manliga porrstjärnors bästa vän.
|
|||
2013-05-15,03:20,
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket.
Zink and brazil nuts baby!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2013-05-15,11:05,
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket.
Clomid (clomiphene citrate) sägs ge rediga satser.
|
|||
2013-05-15,19:29,
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket.
Egna erfarenheter:
-Obviously vänta länge med att komma. -Tung styrketräning + bulk! Ger riktigt mycket imo. Sölade ned en brud rejält tre veckor in på no fap, två tjocka strålar från bakhuvud ner över röven. Chock! -Dra ut på det rejält, ligga på gränsen till att komma så länge som möjligt. Gärna, som du säger, att man får kämpa för det. |
|||
2013-05-15,20:01,
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket.
Hahaha har last att man ska ata MUSSLOR for att dom innehaller mycket zink !
|
|||
2013-05-15,20:27,
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket.
Har hört att tomater ska öka produktionen av sperma också, vet inte hur pålitligt det är och ingen säker källa!
|
|||
2013-05-16,17:57,
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket.
Lecithin, dubblar mängden utan att överdriva. Get that shit, det är #1 boost till volymen.
|
|||
2013-05-16,19:54,
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket.
Danger Skrev:Lecithin, dubblar mängden utan att överdriva. Get that shit, det är #1 boost till volymen. Konkreta råd! Det gillas!
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
|
|||
2013-05-16,22:50,
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket. | |||
2013-06-13,20:05,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-13,20:05 av {2} Whynot.)
![]() |
|||
|
|||
Spruta. Mycket. | |||
2013-12-16,21:12,
![]() |
|||
|
|||
RE: Spruta. Mycket.
![]() Ska testas.
|
|||
2014-01-03,21:50,
![]() |
|||
|
|||
Resultat?
|
|||
2014-01-03,21:58,
![]() |
|||
|
|||
p.g.a att jag är en bitch-ass nigga har jag inte testat än. Sorry :/
|
|||
2014-01-03,23:54,
![]() |
|||
|
|||
![]() Hittade denna bilden, ingen aning vad pygeum är för något. Allt jag vet är att lecithin är the motherfucking bomb. Drick mycket vatten också. Citat:-12 lecithin gel tabs (semen quality/volume) Någon sjuk killes stack, vet inte vad hälften av skiten är för något eller var man hittar det. |
|||
2014-01-04,19:38,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-01-04,20:24 av {2} Kinezz.)
![]() |
|||
|
|||
Äta mycket Selleri - större volym när du kommer
Dricka ananas juice - sötare sperma Testat båda, drack ett glas ananas juice varje morgon, 3 dagar senare sa mitt ex att det smakade sötare och bättre. Käkade två stjälkar selleri om dagen, och plötsligt kunde jag dränka hela hennes ansikte i min sperma.. It was awesome! Hoppas det funkar för dig också ![]() Dock hatar jag selleri smaken.. Så det varade bara ett fåtal veckor x)
Guys will be nice the day nice guys get laid.
|
|||
2014-05-19,22:02,
![]() |
|||
|
|||
Maca pulver är något som verkligen ökar spermin
fanns en tråd om det här innan |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}