LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
HB7
|
2013-09-23,21:30,
|
|||
|
|||
RE: HB7
(2013-09-23,20:14)Schlinus Skrev: #1 Det är varken skönt eller kul att hångla länge på offentlig plats, ger intrycket att du får bekräftelse genom att strula med en snygg brud. På offentlig plats används kyssar osv för att kåta upp tjejer, för att ta det till nästa steg hemma/privat plats. Hur tyckte du själv det var att hångla så länge ? Härligt, grymt bra post. Det med att vi strula, ett X-antal timmar är VÄLDIGT överdrivet. Vi pratade, samtidigt som några kyssar slängdes in här och var. + att jag aldrig riktigt blev kall mot henne när hon sa att hon inte kunde ligga. Det med åldern kunde jag hantera på ett bättre sätt, kanske var ett sorts shit-test? Men där kunde jag verkligen ha skött det sämre än jag gjorde, men betydligt mycket bättre. (Detta är inget post där jag förvarar mig själv, förklarar bara lite mer utförligt) Sånna här posts jag uppskattar, keep it going mate!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
|
|||
2013-09-23,22:00,
|
|||
|
|||
(2013-09-23,21:30)Flumrider Skrev: Härligt, grymt bra post. Allting kan ses som ett shit-test om du reagerar på det på ett emotionellt plan, det är bara vissa saker som är vanligare att folk reagerar på emotionellt. Så keep your shit together, och låt dem inte påverka din frame så äru alltid fine med "shit-testen" |
|||
2013-09-23,22:22,
|
|||
|
|||
(2013-09-23,22:00)Schlinus Skrev: Allting kan ses som ett shit-test om du reagerar på det på ett emotionellt plan, det är bara vissa saker som är vanligare att folk reagerar på emotionellt. Så keep your shit together, och låt dem inte påverka din frame så äru alltid fine med "shit-testen" Sounds solid! Tackar. När jag är ute måste jag försöka vara mer som jag är när jag är i skolan. I skolan med brudarna snackar jag enormt avslappnat, investerar en del i dem då jag som person brukar investera mycket i folk (killar som tjejer) och detta medför att de investerar i mig. Jag är även VÄLDIGT cocky-funny med brudarna i skolan och mer "i dont give a fuck". Ska bli kul att experimentera med allt möjligt shit när jag är ute och se vad som funkar bäst för mig!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
|
|||
2013-09-24,02:50,
|
|||
|
|||
Bra skrivet schilnus, stämmer så väl!
Goodluck nu flumrider, nu har du lite översikt, uppdatera oss
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
2013-09-24,21:03,
|
|||
|
|||
(2013-09-24,02:50)russel Skrev: Bra skrivet schilnus, stämmer så väl! I Will! Om det finns något att uppdatera om! Vi smsade lite igår, inget idag. Men det är värsta eventet här jag bor på fredag då en känd dj ska komma. Ska jag slänga iväg ett mess o fråga om hon ska dit? Typ "tjena skåning, dj bla bla på fredag, are you in?" Eller något liknande?
|
|||
2013-09-24,21:42,
|
|||
|
|||
(2013-09-24,21:15)Toledo Skrev: Låter grymt! Aah okey! Tack så mycket! När är det relevant att skriva det, typ dagen innan? Kanske dum fråga, men så kan jag ha detta som en ungefärlig mall i framtiden med andra girls!
|
|||
2013-09-24,22:44,
|
|||
|
|||
Om du vill ha ytterligare guide så tycker jag såhär.
Onsdag, då hinner hon planera. Oavsett vad hon svarar, Positivt/negativt, så svarar du bara med ett Ok (hakar hon, nice, hakar hon inte är det fortf Nice mindsett) Sen låter du det vara där. Hör hon av sig så hör hon av sig. Troligtvis dimper det ner ett mess på fredagen.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
2013-09-24,22:52,
|
|||
|
|||
(2013-09-24,22:44)russel Skrev: Om du vill ha ytterligare guide så tycker jag såhär. Det låter perfekt! Jag kör på det. Tack! Blir det en diss, så fine. Kommer va fett med folk ute på fredag så det finns gott om brudar!
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}