LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
fuckeyes på gymmet
|
2012-05-31,02:06,
|
|||
|
|||
fuckeyes på gymmet
Evilvalle Skrev:stretchövningar Har kollat igenom boken och såg att det var väldigt många övningar, har du någon/några speciell att rekommendera? |
|||
2012-05-31,02:36,
|
|||
|
|||
fuckeyes på gymmet
vinividivici Skrev:Har kollat igenom boken och såg att det var väldigt många övningar, har du någon/några speciell att rekommendera? Ye dude, jag kör dessa: 1 Tennis Ball 2. Hamstring Flex 3. Hip flex ( every 2 days I also do this hip exercise: Random 4. Abs Matrix 5. Thoracic Flex Matrix 6. Thumb Exercise 7. Alpha Chest matrix 8. TMJ 9. Walk Flex [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2012-05-31,02:37,
|
|||
|
|||
fuckeyes på gymmet
Lite text från en snubbe (han som rekommenderade CON på ett forum förut, varför jag fick iden att kolla upp det öht)
Citat:Just a quick update. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2012-05-31,12:36,
|
|||
|
|||
fuckeyes på gymmet
Evilvalle Skrev:Ye dude, jag kör dessa: Det här verkar vara väldigt intressant, den stora frågan är får du resultat av det? Märker du att du får mer blickar o att du känner dig avslappnad o att tankarna o snacket med brudar flyter på utan att analysera eller tänka efter vad man ska säga eller pinsamma tystnaden uppstår? Verkar som det hjälper att bli av med dessa saker om jag förstått ebooken rätt? |
|||
2012-05-31,17:16,
|
|||
|
|||
fuckeyes på gymmet
selected Skrev:Det här verkar vara väldigt intressant, den stora frågan är får du resultat av det? Märker du att du får mer blickar o att du känner dig avslappnad o att tankarna o snacket med brudar flyter på utan att analysera eller tänka efter vad man ska säga eller pinsamma tystnaden uppstår? Verkar som det hjälper att bli av med dessa saker om jag förstått ebooken rätt? Stretchingen har absolut hjälpt att komma i flow ja. Direkt efter att man gjort övningarna så kommer man känna en rejäl skillnad en stund efteråt. [SIGPIC][/SIGPIC]
|
|||
2012-05-31,19:20,
|
|||
|
|||
fuckeyes på gymmet
Evilvalle Skrev:Stretchingen har absolut hjälpt att komma i flow ja. Direkt efter att man gjort övningarna så kommer man känna en rejäl skillnad en stund efteråt. Hur länge varar den och vilken tid på dagen gör du dem? |
|||
2012-05-31,19:22,
|
|||
|
|||
fuckeyes på gymmet
selected Skrev:Hur länge varar den och vilken tid på dagen gör du dem? I början bara en liten stund, så var det iallafall för mig. När man gjort det till en rutin så brukar det sitta i rätt länge (ungefär ett dygn). Gör det så fort jag vaknar. [SIGPIC][/SIGPIC]
|
|||
2012-05-31,19:46,
|
|||
|
|||
fuckeyes på gymmet
Evilvalle Skrev:I början bara en liten stund, så var det iallafall för mig. När man gjort det till en rutin så brukar det sitta i rätt länge (ungefär ett dygn). Ok. Måste man köra alla övningar på en gång eller hur många räcker det? |
|||
2012-05-31,19:59,
|
|||
|
|||
fuckeyes på gymmet
selected Skrev:Ok. Måste man köra alla övningar på en gång eller hur många räcker det? Ja, kör alla på en gång. [SIGPIC][/SIGPIC]
|
|||
2012-05-31,20:07,
|
|||
|
|||
fuckeyes på gymmet
Var kan jag hitta intruktioner till övningarna då? Måste jag köpa boken?
|
|||
2012-05-31,20:09,
|
|||
|
|||
fuckeyes på gymmet
Cogo Skrev:Var kan jag hitta intruktioner till övningarna då? Måste jag köpa boken? http://www.codeofthenatural.com/book/videos/ [SIGPIC][/SIGPIC]
|
|||
2012-05-31,20:17,
|
|||
|
|||
fuckeyes på gymmet
Tackartackar!
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Bra video på hur man raggar på gymmet | Mössan | 4 | 2,213 |
2013-02-23,17:07 Senaste inlägg:: Tottis |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}