LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2015-03-05,19:20,
|
|||
|
|||
RE: Symptom utav att sluta runka!
Kan du förklara vad som försiggår med testot? Vad beror den kraftiga ökningen och fallet på?
|
|||
2015-03-05,20:31,
|
|||
|
|||
Och ökar den något igen eller ligger den stabilt på samma nivå? Vad beror alla de "superpower"-saker som folk upplever på, annars?
|
|||
2015-03-05,20:33,
|
|||
|
|||
(2015-03-05,20:31)blacksmith Skrev: Och ökar den något igen eller ligger den stabilt på samma nivå? Vad beror alla de "superpower"-saker som folk upplever på, annars? DOPAMINE, bRAAHH
Will To Power.
Winning Beats The Game. |
|||
2015-03-05,20:35,
|
|||
|
|||
Grejen är väl att ingen gjort undersökningar vad som händer med testot under längre tid. Så det är okänt om det blir fler peakaer eller om det lägger sig på en högre eller lägre nivå efteråt permanent.
Extreme Living
Never complain - never explain |
|||
2015-03-05,21:01,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-05,21:02 av {2} selected.)
|
|||
|
|||
(2015-03-05,20:35)Ragnarök Skrev: Grejen är väl att ingen gjort undersökningar vad som händer med testot under längre tid. Så det är okänt om det blir fler peakaer eller om det lägger sig på en högre eller lägre nivå efteråt permanent. Dock tror jag att det går stimulera LH så att den står på samma som dag 7 i den grafen dvs. att den inte dalar ner igen. Porr, HCG steroiden, sen kosttillskott som Horny Goat Weed och Tribulus är något av de sakerna. Frågan är om man kan endast kura på HCG Only så att ens produktion börjar producera ännu mer än vanlig den trots allt stimulerar LH, är det nån som sitter med fakta här inne om man kan köra HCG Only? |
|||
2015-03-05,21:27,
|
|||
|
|||
(2015-03-05,21:01)selected Skrev: Dock tror jag att det går stimulera LH så att den står på samma som dag 7 i den grafen dvs. att den inte dalar ner igen. Ingen expert på området, men aldrig hört talas om någon som gör det. Dock folk som har det som tillägg vid kur. |
|||
2015-03-06,18:04,
|
|||
|
|||
Har kört helt utan porr och lättklädda bilder sedan 23 december nu. Har knappt tittat på tv sedan dess. Jag körde igång nofap tillsammans med att skära ner allt tv/mobil/dator användande med 70-90 % med målet att aldrig börja igen (inte regelbundet).
Hittils har det gått förvånadsvärt lätt! Har inte smårunkat eller smygkollat på porr alls. Kan ha o göra med att jag är lite äldre, fyller 30 snart. Och några som är i samma ålder här har ju vittnat om att det känns lättare. Det jag tydligt märkt av är att jag får bra mycket saker gjort nu! Påbörjat i de flesta saker jag bara haft funderingar på innan. Och kuken blir hård som ett jävla järnspett bara av att få syn på en snygg tjej nuförtiden. Dessutom är jag mentalt kvar i kroppen när kåtheten kommer, jag försvinner inte in i huvudet i fantasier utan känner istället hur känslan känns i hela kroppen. Nu har jag ju flickvän, så mycket raggande blir det inte, men sexet med henne har gått från pliktskyldighetsex till sex som hon drömmer om o pratar om i flera dagar efteråt. Det är verkligen som att ens inner beast har vaknat. Sexdrömmar har blivit helt sjuka oxå! Allt från drömmar om harems till att jag sprutar oceaner av sperma över brudarna! Sedan har jag märkt lite annat smått o gott på tjejer i min omgivning som kanske beror på detta, jag vet inte. Kanske har ni liknande erfarenheter, vet att jag läst om det innan. Först o främst vill tjejen knulla hela tiden (hon ville mycket innan, men nu ännu mer) Var på bio igår och jag hamna bredvid en brud som höll påatt smågnida och stöta sitt ben mot mitt hela genom hela filmen (flickvänen var med) Både på jobbet och gymmet när jag är i närheten har en del tjejer börjat gå med utsläppt hår o sitter o leker med det. Och en av flickvännens kompisar när vi var ute på stan höll konstant på att gå in min arm lite lätt med sin, typ som att hon leta efter min hand eller nått. En annan av hennes kompisar har plötsligt kommit på att hon bara måste lära känna mig. En tjej på jobbet vid lunch går förbi mig med en stor gurkbit i munnen och ger mig en stenhård blick som typ sa "så här stort kan jag gapa" Kan ju inbila mig, men vad säger ni andra? Upplevt liknande? |
|||
2015-03-06,22:10,
|
|||
|
|||
(2015-03-06,18:04)Powerwolf Skrev: Först o främst vill tjejen knulla hela tiden (hon ville mycket innan, men nu ännu mer) Ja, det är typ en av de absolut vanligaste "superpowern" folk rapporterar. Uppmärksamheten från damer blir typ 20ggr större, utan å överdriva, helt seriöst den uppmärksamhet jag får på nofap går inte ens att jämföra med den tidigare LOL. Det finns typ tiotusentals rapporter på nätet om detta fenomen, sjukt som fan är det but its very real. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2015-03-07,03:46,
|
|||
|
|||
(2015-03-06,22:10)Evilvalle Skrev: Ja, det är typ en av de absolut vanligaste "superpowern" folk rapporterar. Uppmärksamheten från damer blir typ 20ggr större, utan å överdriva, helt seriöst den uppmärksamhet jag får på nofap går inte ens att jämföra med den tidigare LOL. Jag köper det som fan, måste vara någonting som händer på feromon-nivå. Precis samma fenomen som händer när man drar ut när man är i ett förhållande (och inte är en toffel) - jävla fontänorgasm av uppmärksamhet vart man än går. Tror inte att det har endast med utstrålning att göra, måste finnas något rent konkret biokemiskt med i bilden också.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
|
|||
2015-03-07,04:30,
|
|||
|
|||
(2015-03-07,03:46)golvmopp Skrev: Jag köper det som fan, måste vara någonting som händer på feromon-nivå. Precis samma fenomen som händer när man drar ut när man är i ett förhållande (och inte är en toffel) - jävla fontänorgasm av uppmärksamhet vart man än går. Tror inte att det har endast med utstrålning att göra, måste finnas något rent konkret biokemiskt med i bilden också. Alltså det är riktigt skumma prylar. Ibland träffar jag inte tjejen på 2 veckor och går således så lång tid utan att ejakulera. Vissa gånger (när jag kommer över dag 8-10 speciellt) så kan jag gå förbi en resturang, tex, å typ 4-5 tjejer INNE i resturangen vänder sig alla om och ögonknullar en. I somras när jag var typ på 11 dagar så blev jag approachad å numberclosad av en superhet milf mitt på dagen när jag stod å väntade på bussen. Sen på tåget gav en tågvärd numret till mig :S Magiska saker händer när jag inte sprutat på ett tag lol. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
2015-03-07,05:55,
|
|||
|
|||
Wooord, det första jag ska lära lillebrorsan är THIS.
|
|||
2015-03-07,06:30,
|
|||
|
|||
10 dagar utan PMO nu. Inte ens kåt.
|
|||
2015-03-07,09:33,
|
|||
|
|||
(2015-03-06,22:10)Evilvalle Skrev: Ja, det är typ en av de absolut vanligaste "superpowern" folk rapporterar. Uppmärksamheten från damer blir typ 20ggr större, utan å överdriva, helt seriöst den uppmärksamhet jag får på nofap går inte ens att jämföra med den tidigare LOL. Haha najs! Har du några bra sidor eller länkar där man kan läsa mer om det? Kan ju hända att jag missat en del! Hände igår igen på Ica. Får ögonkontakt med en tjej som är där o handlar med sin pojkvän. Hon håller den en kort stund men viker sedan snabbt bort o vänder sig mot pojkvänen o börjar stryka hans hår nästan pliktskyldigt. Men efter det så dyker hon fan upp framför mig 3-4 gånger. 2 av gångerna var inte logiska om vi ska tänka på butikens utformning, så hon har gått tillbaka bara för att kunnat gå förbi igen. Haha detta är askul! |
|||
2015-03-07,12:31,
|
|||
|
|||
Skulle det inte bara kunna vara så att man automatiskt tänker mer på sånt eftersom man är mer allmänt kåt och på jakt?
|
|||
2015-03-07,13:53,
|
|||
|
|||
(2015-03-07,12:31)blacksmith Skrev: Skulle det inte bara kunna vara så att man automatiskt tänker mer på sånt eftersom man är mer allmänt kåt och på jakt? Ingen aning. I vilket fall som helst så mår man ju bra av att bli uppmärksammad vilket i sin tur ger positiv feedback! Och om det bara är att man är mer uppmärksam så är ju det positivt eftersom man helt enkelt lägger märke till mer chanser och möjligheter som man annars skulle missa. Men jag tror ändå att det förändrar en på något sätt. Har varit med om flera gånger förr att alla kvinnor i sällskapet plötsligt snappar upp att någon man går förbi, alla vänder huvudet efter honom. Så nått är det! |
|||
2015-03-07,16:02,
|
|||
|
|||
(2015-03-07,09:33)Powerwolf Skrev: Haha najs! Har du några bra sidor eller länkar där man kan läsa mer om det? Kan ju hända att jag missat en del! Fullproppat med dom på reddits nofap, kommer in nya i stort sett varje dag: Citat:I was skeptical at first... Citat:Thought the increased female attention was BS. I was wrong Citat:What the hell? Is Nofap really THAT powerful? Citat:14 days fap free, getting attention from girls WALL OF TEXT Citat:Attention from women making me MORE nervous! Citat:Wtf is happening? It's awesome! Citat:Tell me WHY during no fap I give more attention of girls? Citat:How do girls know? Citat:Oh the girl attention Citat:Nofap makes the girls annoying as hell Citat:Why the hell are women smiling at me in all places Citat:NoFap really does have superpowers! Citat:WTF is happening?? Girls approach me now!! Citat:I love it when girls can't pinpoint what's changed about me [SIGPIC][/SIGPIC]
|
|||
2015-03-08,00:19,
|
|||
|
|||
(2015-03-07,16:59)Toledo Skrev: Lyckades hålla no fap i 4 dagar. Om du bara klarar ca 2 veckor kommer det bli mycket enklare. Det är verkligen värt det! |
|||
2015-03-08,01:16,
|
|||
|
|||
Dag 37
Är svårast första veckorna, men har man klarat 90 dagar tidigare är de fucking piece of kaka att göra de igen. Visst man tänker på brudar/sex en del men de är bara att tränga bort de ur tankarna och tänka på nått annat. Tror man starkt att fap och särskilt porr fuckar upp ens hälsa är de motivation nog. |
|||
2015-03-08,01:20,
|
|||
|
|||
(2015-03-08,01:16)Rednales Skrev: Dag 37 Nice. Vad var det som fick dig att wanka loss igen då när du klarade det förut? Om man får fråga heh |
|||
2015-03-08,02:02,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-03-08,02:05 av {2} Rednales.)
|
|||
|
|||
Kände för de. Fast inte p.g.a. standard reason att man blev desperat.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 30,863 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}