LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
|
2013-04-02,21:48,
|
|||
|
|||
selected Skrev:Hade inte runkat på 3 veckor. idag förstörde jag den pga. den enorma kåtheten, två gånger runk på en dag GAAAAAH. Idag är jag inte samma människa. har märkt min motivation, ork, lust, tänka, minne, göra saker försvunnit. Dessutom har jag blivit riktig slö. Ligger nu i sängen o orkar inte göra ett skit. Känner också igen mig, får fet ångest därav stark motivation till att inte alls göra det något mer.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
2013-04-04,10:24,
|
|||
|
|||
Sååja nu börjar de händra grejjer, rätt verkliga drömmar + att man drunkar i sin egen sats när man kommer i sömnen... kind of i alla fall!
|
|||
2013-04-04,10:50,
|
|||
|
|||
Wcanka Skrev:Sååja nu börjar de händra grejjer, rätt verkliga drömmar + att man drunkar i sin egen sats när man kommer i sömnen... kind of i alla fall! Upplever samma, har hållt mig från 14 februari - nutid. Kom i sömnen en gång medan jag var innuti en tjej i drömmen, i övrigt haft fler fantiserande sensuella /sexuella drömmar. Bra skit.
Will To Power.
Winning Beats The Game. |
|||
2013-04-04,11:46,
|
|||
|
|||
Dax å kötta på gymmet sen blogga lite å fixa föda å skit, man blir on freakin fire när man no-fappar!!! ^^,
|
|||
2013-04-04,11:49,
|
|||
|
|||
Bara jag som är Mongo och inte reagerar på inget runkande ? Jag har visserligen bara hållt upp i 5-6 dagar men längre än någonsin innan typ men får köra på skall hålla mig hela månaden ut från runk och sprit så får hoppas på det bästa
Keep it up!
|
|||
2013-04-04,11:51,
|
|||
|
|||
Aioo Skrev:Bara jag som är Mongo och inte reagerar på inget runkande ? Jag har visserligen bara hållt upp i 5-6 dagar men längre än någonsin innan typ men får köra på skall hålla mig hela månaden ut från runk och sprit så får hoppas på det bästa Effekterna varierar troligen individuellt men du bör uppleva att du blir kåtare lättare eftersom din stimulus av vackra kvinnor får "återhämta" sig å bli normal. Du bör oxå snart börja känna ett driv att dra ut å gå, göra saker där du ser eller träffar folk (troligen sexualdriften att vilja leta efter potentiella partners undermedvetet). |
|||
2013-04-04,11:53,
|
|||
|
|||
AplAy Skrev:Dax å kötta på gymmet sen blogga lite å fixa föda å skit, man blir on freakin fire när man no-fappar!!! ^^, hahah "on fire", mja vore ju jobbigt om man inte orkade med vardagliga grejjer för att man runkade |
|||
2013-04-04,12:12,
|
|||
|
|||
AplAy Skrev:Effekterna varierar troligen individuellt men du bör uppleva att du blir kåtare lättare eftersom din stimulus av vackra kvinnor får "återhämta" sig å bli normal. Du bör oxå snart börja känna ett driv att dra ut å gå, göra saker där du ser eller träffar folk (troligen sexualdriften att vilja leta efter potentiella partners undermedvetet). Okej tack för svar men skall väl se vad kroppen säger till mig
Keep it up!
|
|||
2013-04-04,12:14,
|
|||
|
|||
Aioo Skrev:Bara jag som är Mongo och inte reagerar på inget runkande ? Jag har visserligen bara hållt upp i 5-6 dagar men längre än någonsin innan typ men får köra på skall hålla mig hela månaden ut från runk och sprit så får hoppas på det bästa Porr och "edging" (ett begrepp som inbegriper "smårunkande" utan att komma) skall vara exkluderat också! Sen som Aplay sa, effekterna varierar individuellt. Vissa kommer i sömnen inom rangen av 1-2 veckor medan för mig tog det 1,5-2 månader under denna strike innan det hände. Effekterna beror säkerligen även en del på hur man sköter sig i övrigt med med kost, mat, träning etc.
Will To Power.
Winning Beats The Game. |
|||
2013-04-04,12:32,
|
|||
|
|||
TonightIsTheNight Skrev:Porr och "edging" (ett begrepp som inbegriper "smårunkande" utan att komma) skall vara exkluderat också! Jag rör inte kuken mer än när jag skall kissa nu för börjar jag klämma kommer jag runka för fulla muggar igen Sedan är det lite skönt att slutat för nu har jag mycket tid över till andra saker //AIoo
Keep it up!
|
|||
2013-04-04,14:41,
|
|||
|
|||
Aioo Skrev:Jag rör inte kuken mer än när jag skall kissa nu för börjar jag klämma kommer jag runka för fulla muggar igen Sant! Och det bästa är att man känner sig driven till att göra andra saker också. Jag har gymmat nu, köttat på som fan med mina ben, vader å magar (okej mage). Det känns skönt som fan å kötta sönder musklerna å nu håller ja på å laga kyckling, sen ska jag ta itu med mina bloggar så jag kmr igång med det oxå å imorrn äré ju utgång, fast no alcohol denna gång, blir stennyktert, läskigt å spännande! ^^, |
|||
2013-04-04,19:20,
|
|||
|
|||
var så sjukt trött och såg skymten av ett par ben, så fylls hela magen av adrenalin och typ aggressioner, låter weird, vet ej om det är hälsosamt. getting shit done though, sexuell as fuck, stadigare röst, ögonkontakt, osv. tror dock mesta beror på att jag går ut konstant och pushar men no fap har nog sin del i det också
|
|||
2013-04-05,00:14,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-05,00:17 av {2} selected.)
|
|||
|
|||
Har nu blockerat allt som har med porrsidor o göra med hjälp av ett program. Imorgon kommer jag ringa Bahnhof för att se om de kan blockera porrsidor permanent i mitt bredband.
|
|||
2013-04-05,00:24,
|
|||
|
|||
Aioo Skrev:Bara jag som är Mongo och inte reagerar på inget runkande ? Jag har visserligen bara hållt upp i 5-6 dagar men längre än någonsin innan typ men får köra på skall hålla mig hela månaden ut från runk och sprit så får hoppas på det bästa Efter en månad så kommer du troligtvis att ha känt skillander iaf, ju längre desto tydligare. Lycka till!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
2013-04-06,15:11,
|
|||
|
|||
Tycker effekterna försvinner ganska mycket när man får ligg kontinuerligt. Har tre fasta KK som jag roterar mellan och drar hem någon från krogen i snitt varannan helg.
|
|||
2013-04-06,15:36,
|
|||
|
|||
eller när man runkar så försvinner effekterna med hyffssat fort haha
sorry dudes i need more training
Keep it up!
|
|||
2013-04-06,15:41,
|
|||
|
|||
Aioo Skrev:eller när man runkar så försvinner effekterna med hyffssat fort haha haha been there, done that, a few times, now I avoid it a all costs!! Jag låter mig dock tagga till som fan när jag e på gymmet å ser tjejer i tajta kläder, gillar tejer som vill fixa sin kropp, sexigt å hett å kåtit !!! |
|||
2013-04-06,17:38,
|
|||
|
|||
Så sant som det är sagt eller när en brud sitter i CAM och suger sin dildo och man vet att hon är kung på suga Kuk för att sedan köra den mellan bennen :0
Keep it up!
|
|||
2013-04-06,20:18,
|
|||
|
|||
Aioo Skrev:Så sant som det är sagt eller när en brud sitter i CAM och suger sin dildo och man vet att hon är kung på suga Kuk för att sedan köra den mellan bennen :0 haha CAM? SLUTA kolla på sånt, även om de e real tjej, bara onödig visuell stimulus som inte e de real thing även om de e live å skit! ;P |
|||
2013-04-06,21:53,
|
|||
|
|||
Haft några tillfällen denna vecka då man vart säker på att man kommer faila. men ej gjort. Man vill dra en jävla runk, men ändå nån spärr som sätter emot. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Symptom av att duscha kallt | Entreprenören | 35 | 30,707 |
2015-06-21,21:56 Senaste inlägg:: Rednales |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}