LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2012-10-27,18:58,
Inlägg: #481
Symptom utav att sluta runka!
Har en svacka. börjat runka igen. Anledningen. Kan inte koncetrera mig på skolarbete (har 4-dagarstentor där man måste hålla hög koncentration hela tiden). Ingen annan som upplever problem med att ägna sig åt intellektuell verksamhet när man har varit utan runk väldigt länge? Har inte sex regelbundet i veckorna, och inte varje helg heller.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-10-27,20:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-27,20:34 av {2} russel.)
Inlägg: #482
Symptom utav att sluta runka!
Ragnarök Skrev:Har en svacka. börjat runka igen. Anledningen. Kan inte koncetrera mig på skolarbete (har 4-dagarstentor där man måste hålla hög koncentration hela tiden). Ingen annan som upplever problem med att ägna sig åt intellektuell verksamhet när man har varit utan runk väldigt länge? Har inte sex regelbundet i veckorna, och inte varje helg heller.

I början(första månaden kanske) var det skit svårt. Gick ej att fokusera på lektionerna, satt konstant med bånge i klassrummet och ofta vare så att istället för att lyssna på läraren och anteckna så vart det mycket spamming på badoo etc. Likaså hemma var det jobbigt att ta tag i plugget för det för att det var endast FITTA som var målet (jag fick inget ligg/avrunk/BJ/utlösning under den månaden=Ett JÄVLA pådrag). Med det sagt så vare inte så att jag sket i plugget totalt, bara det att jag skulle behöva plugga dubbelt som mkt, vilket faktiskt ställde till det lite, ( Faila 1-2 tentor den månaden)

Anyway, det släppte efter kanske 1.5-2 månader (Fick spruta här iof= Eufori utan dess like) och idags läget, efter typ vet inte vad 6-7 mån?( Börja i mars ngngång) Har man lyckas kanalisera frustrationen/energin på just diverse mål som exempelvis plugg= Mycket bra driv i plugget.

Jag skulle säga att efter 1-1.5 mån så börja jag lyckas kontrollera mig själv, men jag förstår dig helt och hållet, fan var extremt nära på att runka när det gick så dåligt, men det är som att man härdar och lyckas överkomma ytterliggare barriär och bemästra/behärska sig själv. Sin självkontroll förbättras ju mer du står ut och tillslut har du vänt på det.

Min story och theory
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-29,12:23,
Inlägg: #483
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:.....mycket text

Tack för grym post bro! Motiverade mig som tusan. Jag sitter där du var tidigare. Har 13 dagar no-fap nu och har inte scoreat på lite mer än två veckor.
2012-10-29,19:37,
Inlägg: #484
Symptom utav att sluta runka!
Kom i sömnen inatt och idag känner jag mig hängig och omotiverad. 31 dagar no-runk.
2012-10-29,20:13,
Inlägg: #485
Symptom utav att sluta runka!
PAHAHAHA känner igen de där med att komma i sömnen hände mig hela jävla tiden då ja höll på me no fap kände mig som ett retard när ja drömde kändes VERKLIGEN som ja knullade på riktigt då ja kom o fick även sjuka orgasmer haha helt cp.
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-10-29,21:52,
Inlägg: #486
Symptom utav att sluta runka!
Dröm är bättre än verklighet ibland. Ang komma i sömnen. Tips. Ställ klockan ca 2 h innan ni brukar gå upp, gå upp ur sängen, tänk efter vad ni drömde (grejen är att man vill pricka in ett stadie då man drömmer som starkast) och tänk på drömmen, sen går ni och lägger er och fokuserar på att tänka och "känna" hela tiden att ni ska vara medveten i drömmen. Var beslutsam, sen somnar du in snabbt igen (du ska inte bli helt klarvaken när du går upp). har erfarat rätt hög medveteandegrad i drömmarna med denna metod, man behvöer inte gå ur sängen efter ett tag, jag är van vid att få rätt tankemönster när jag vaknar tillfälligt från drömmar eftersom jag gjort det så länge. Blir lättare och lättare också. Väldigt ofta går det inte så klart och eftersom drömmar kan vara rena känslor och i andra diffusa tillstånd går det såklart inte alltid. Men oavsett vad man erfarar så är det mäktigt.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-10-29,22:36,
Inlägg: #487
Symptom utav att sluta runka!
Anonymous Skrev:PAHAHAHA känner igen de där med att komma i sömnen hände mig hela jävla tiden då ja höll på me no fap kände mig som ett retard när ja drömde kändes VERKLIGEN som ja knullade på riktigt då ja kom o fick även sjuka orgasmer haha helt cp.

Haha mm, hade en riktigt fin dröm vill jag lova!
2012-10-30,00:54,
Inlägg: #488
Symptom utav att sluta runka!
Ragnarök Skrev:Dröm är bättre än verklighet ibland. Ang komma i sömnen. Tips. Ställ klockan ca 2 h innan ni brukar gå upp, gå upp ur sängen, tänk efter vad ni drömde (grejen är att man vill pricka in ett stadie då man drömmer som starkast) och tänk på drömmen, sen går ni och lägger er och fokuserar på att tänka och "känna" hela tiden att ni ska vara medveten i drömmen. Var beslutsam, sen somnar du in snabbt igen (du ska inte bli helt klarvaken när du går upp). har erfarat rätt hög medveteandegrad i drömmarna med denna metod, man behvöer inte gå ur sängen efter ett tag, jag är van vid att få rätt tankemönster när jag vaknar tillfälligt från drömmar eftersom jag gjort det så länge. Blir lättare och lättare också. Väldigt ofta går det inte så klart och eftersom drömmar kan vara rena känslor och i andra diffusa tillstånd går det såklart inte alltid. Men oavsett vad man erfarar så är det mäktigt.

Lucid dreams tror jag de heter
find it, fuck it, forget it.
2012-10-30,01:16,
Inlägg: #489
Symptom utav att sluta runka!
Finns det nåra vetenskapliga bevis på att sluta runka skulle ge fördelar? Isåfall rada upp en lista här på tråden.
2012-10-30,09:24,
Inlägg: #490
Symptom utav att sluta runka!
Låter som nått man borde testa. Skriver hur de går. Börjar från idag, får se hur länge man klarar.
2012-10-30,10:20, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-30,15:17 av {2} Carl.)
Inlägg: #491
Symptom utav att sluta runka!
[video=youtube;wSF82AwSDiU]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wSF82AwSDiU[/video]

Kolla in!
2012-10-31,20:51,
Inlägg: #492
Symptom utav att sluta runka!
GHAAAA

Kan man blocka vissa sidor från datorn?
2012-10-31,21:13,
Inlägg: #493
Symptom utav att sluta runka!
Ja, använder du chrome så finns ett tillägg som heter chrome nanny.
2012-10-31,21:24,
Inlägg: #494
Symptom utav att sluta runka!
Efter femton dagar tyckte jag att det skulle vara hett att se min och mitt ex hemmagjorda porrfilm på storbildstv. Det var det. FAAAAAAAAAIIIIIIL.

Restart.
2012-11-01,09:12,
Inlägg: #495
Symptom utav att sluta runka!
Finns det någonstans man har runk sanctuary, och kan fappa hur mycket man vill utan att det räknas?
2012-11-01,13:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-11-01,17:10 av {2} Carl.)
Inlägg: #496
Symptom utav att sluta runka!
Rednales Skrev:Finns det någonstans man har runk sanctuary, och kan fappa hur mycket man vill utan att det räknas?

När du står på händerna, på ryggen av en älg, balanserar en boll på fötterna samtidigt som det regnar tomater.
2012-11-01,18:24,
Inlägg: #497
Symptom utav att sluta runka!
34 dagar clean, kåt idag.
2012-11-01,20:10,
Inlägg: #498
Symptom utav att sluta runka!
Vart har du EVE då?
2012-11-01,20:32,
Inlägg: #499
Symptom utav att sluta runka!
Eve har lämnat mig, det var därför jag kom hit från första början.
2012-11-05,02:18,
Inlägg: #500
Symptom utav att sluta runka!
Se på fan! Har flera gånger tidigare själv kommit fram till att det händer grejer när jag inte gnuggar rackarn, men tänkte att det nog bara var inbillning och sammanträffande och därför bara hållt upp i korta perioder då och då. Nu när man hittat det här känns det ju som att det faktiskt påverkar så mycket som jag kände. Det är fan sjukt hur stor skillnad det gör! Har nu hållt upp i två veckor, och jag har på något sätt blivit sjukt mycket mer kongruent. Jag säger vad jag tycker, har inga problem att hälsa och prata med nya människor, instinktivt stirrar tjejerna i ögonen och tar på dom vilket jag annars fått kämpa lite med, och agerar och känner mig som en person av värde. På något sätt har mitt naturliga jag tagit över mer och mer, och jag övertänker inte allting, utan bara gör.

När jag hittade det här forumet i mina runkdagar så var jag helt inne på att jag skulle jobba röven av mig för att bli av med AA och andra sociala rädslor. Jag är kanske inte HELT där än, men att det skulle göra såååå jävla stor skillnad av att inte runka och kolla på digitalbrudar hade jag aldrig trott. Hoppas andra som funderar på att prova det här verkligen ger det en chans. Det kan låta osannolikt, men PROVA! Den här gången satsar jag på att hålla upp för alltid. Stundtals svårt, men jag tänker fan inte ge upp!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,884 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 273 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}