LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-01-23,03:39,
Inlägg: #661
Symptom utav att sluta runka!
Har också bestämt mig för att pröva igen, men tycker de suger när man väl har sex och inte kan hålla sig från att spruta, speciellt med en ny brud som man vill knulla på bra för att behålla haha.
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-01-23,04:00,
Inlägg: #662
Symptom utav att sluta runka!
Sätt på'na igen bara, andra gången är det lättare att hålla det lite längre Smile
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-01-23,18:04,
Inlägg: #663
Symptom utav att sluta runka!
De där med att man blir hård direkt efter igen fungerar inte på mig alls, måste "vila" iaf 30 min elr så för att ladda om.
You dont like it? Go fuck yourself.
2013-01-23,18:21,
Inlägg: #664
Symptom utav att sluta runka!
Dag 62: Plask i natt igen! Lol!
2013-01-24,03:40,
Inlägg: #665
Symptom utav att sluta runka!
Anonymous Skrev:De där med att man blir hård direkt efter igen fungerar inte på mig alls, måste "vila" iaf 30 min elr så för att ladda om.

Samma här faktiskt. ca 30 min reload behövs, även fast de suger på julgranen.

Men tror att de är fitthjärnan som ställer till det igen. Om det har tagit 30 min reload 1 gång så kmr man tänka nästa gång, "kom igen nu öka" dvs man tänker på det och det blir återigen dåligt.

Ska prova nästa gång att gå upp, göra en macka, göra annat. Man får typ säga till bruden. "Vi är långt ifrån klara" efter första skjutet, så lugnar även hon ner sig och känner att det kommer mer MAO inte är över bara för att du gör något annat. Då kanske man är tillbaka efter 10-15.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-24,03:47,
Inlägg: #666
Symptom utav att sluta runka!
Ren spekulation:
Annars kan det väl vara så att iochmed att man inte runkar mer och därav inte får känna på utlösning 1-flera ggr/dag(för majoriteten, vet inte det finns väll vissa som har konstant med lays) så blir väl en cumshot så känslig för diverse receptorer och fan hans moster att the refill inte är lika speedad`?
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-24,11:33,
Inlägg: #667
Symptom utav att sluta runka!
Day2: Krävdes krigande att släppa taget om tasken för att inte köra release och ta sig upp ur sängen istället. Pust
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-02-02,16:16,
Inlägg: #668
Symptom utav att sluta runka!
OH MY FREAKINLY DOODINGLY NED FLANDERS GOD!

Nu är jag back on track igen, 7 days, och ikväll äré fest hos kusinen (jag är adopterad so no harm done when incest haha, nä ska int ragga på kussar) å ena kusinen fyller 25, andra 50 å 50åringen har en 18årig dotter vars väninnor kmr oxå så då bliré tagning/action där! ^^,

POrr är fucking the HORROR, THE WORLD WAR 3 INITIATIOR, masturbation SHOULD BURN IN HELL!!! Det ENDA man får använda händer till e skriva på burk, skriva, rita, äta å pulla kvinnor! ^^,

LETS FUCKING KILL MASTURBATIon ,ANNIHILIATE IT!!!

omg! dag7 å nu är man back on track, känner mig nästan übersocial, måst fixa håret nu, det e 70tals tema el 60 el 50 man vill. jag valde nån randomsnubbe från Grease (NEJ inte travoltasnubben) som har vit t-shirt, snygg skinkappa? jacka el nått å snygga skor, samt mörkblåa jeans utan bälte fast jag inkluderar mitt bälte, det är lite skinnkänsla på den å niggafärgat.

damn, man får evilvalle-språk när man skippar jackoffsessions! hail all valle, hail all NON-FAP, NO-FAP GUDEN VÄLISGNE ER ALL! ;:Big Grin:Big GrinBig Grin
2013-02-02,17:26,
Inlägg: #669
Symptom utav att sluta runka!
dag 7 fuck handen försöker åka ner hela tiden, pain in tha ass. Fick ryck och städade lägenheten idag. Tips på att hålla handen borta från kuken? need em now!!!!
2013-02-02,19:55,
Inlägg: #670
Symptom utav att sluta runka!
Jamen snälla grabbar, lugna er lite. Vad går ni på? Dag 72 här.
2013-02-03,04:12,
Inlägg: #671
Symptom utav att sluta runka!
fyfan har ej runkat sen mars förra året. Nu har jag inte legat på 4 veckor och just nu är det riktigt riktigt kämpigt. Dags att skärpa till sitt game ytterliggare och ut och öppna intensivare.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-02-03,06:22,
Inlägg: #672
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:fyfan har ej runkat sen mars förra året. Nu har jag inte legat på 4 veckor och just nu är det riktigt riktigt kämpigt. Dags att skärpa till sitt game ytterliggare och ut och öppna intensivare.

Wow du är uppe i 1 år snart! Keep it up, fucka inte upp det nu!! AHHhaa
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-03,06:59,
Inlägg: #673
Symptom utav att sluta runka!
Valle vad ligger ditt eget uppbehåll på?
2013-02-03,12:31,
Inlägg: #674
Symptom utav att sluta runka!
Sux Skrev:Valle vad ligger ditt eget uppbehåll på?

På första sidan i tråden står det 2010 Smile
2013-02-03,13:43,
Inlägg: #675
Symptom utav att sluta runka!
Lol, har snart ett år, dock har jag smårunkat under perioden och inte "haft händerna på täcket". Känns dock rätt strongt ändå.
2013-02-03,22:14,
Inlägg: #676
Symptom utav att sluta runka!
fan räknas det om man drar ut snorren och wankar tills man kommer på tjejen? Blir det bugg i systemet då eller Smile
2013-02-03,23:42,
Inlägg: #677
Symptom utav att sluta runka!
Alexander Skrev:fan räknas det om man drar ut snorren och wankar tills man kommer på tjejen? Blir det bugg i systemet då eller Smile

Hahahha, det e lugnt no probs!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-04,04:47,
Inlägg: #678
Symptom utav att sluta runka!
Alexander Skrev:fan räknas det om man drar ut snorren och wankar tills man kommer på tjejen? Blir det bugg i systemet då eller Smile

du får psykologiska effekten att du iaf kmr på tjejen å inte i en kondom el på dig sj Wink
2013-02-04,12:29,
Inlägg: #679
Symptom utav att sluta runka!
Alexander Skrev:fan räknas det om man drar ut snorren och wankar tills man kommer på tjejen? Blir det bugg i systemet då eller Smile

... or let her finnish! Wink
2013-02-05,01:03,
Inlägg: #680
Symptom utav att sluta runka!
hahaha bra svar


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,869 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 174 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}