LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-02-16,04:41,
Inlägg: #721
Symptom utav att sluta runka!
Lol, lallade runt på nätet å hittade följande av nån random doktor:

Citat:Too frequent ejaculation can also affect health.

When ejaculation will stimulate the body’s parasympathetic nervous function. However, when stimulation is too much, then the body will produce sex hormones and neurotransmitters such as acethylcoline, dopamine and serotonin excess.

Too many hormones and neurotransmitters can cause brain and adrenal glands to convert dopamine-norepinephrine- excessive epinephrine, which will cause the brain and body functions are very sympathetic. Ejaculating too often will cause major changes in body chemistry.

Although ejaculation is considered a healthy sexual behavior, but if practiced too often can cause psychological and physiological imbalances.

Chemical changes in the body will cause the following side effects, as reported by hbbase :

1. Fatigue
2. lower back pain
3. Hair loss or thinning hair
4. weak erections
5. Premature ejaculation
6. eyes or blurred vision
7. Groin or testicular pain
8. Pain in the pelvic cavity
9. Depression
10. Memory problems
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-16,13:50,
Inlägg: #722
Symptom utav att sluta runka!
Evilvalle Skrev:Lol, lallade runt på nätet å hittade följande av nån random doktor:

Fan, det där var intressant. Smile
2013-02-16,16:26,
Inlägg: #723
Symptom utav att sluta runka!
dock så visar det att onanering minskar risken för prostatacancer

http://www.news-medical.net/news/2004/04...edish.aspx
2013-02-16,17:12,
Inlägg: #724
Symptom utav att sluta runka!
Dag 86: Bakisdepp som fan, bitter över livet, de icke existerande framgångarna med kjoltygen och avsaknad av exet. Alkoholens baksida I suppose...
2013-02-16,17:28,
Inlägg: #725
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:Dag 86: Bakisdepp som fan, bitter över livet, de icke existerande framgångarna med kjoltygen och avsaknad av exet. Alkoholens baksida I suppose...

haha i feel ya man, fan igår på fest så ringde mina polare upp mitt ex å det ja garvskratta i bakgrunden tyst, men det var jävligt irriterande, för då började de negativa associationerna å beteendemönstren försöka ploppa fram i min skalle å kropp så jag fick nöta att ignorera skiten haha! ^^,
2013-02-17,04:25,
Inlägg: #726
Symptom utav att sluta runka!
O där small det, nästan 2 veckor efter att jag har klarat mig utan N0ronk!! Nya tag nu, eller?
2013-02-17,05:06,
Inlägg: #727
Symptom utav att sluta runka!
Disciplin är A och O här gubbar. Kom igen
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-02-17,05:24,
Inlägg: #728
Symptom utav att sluta runka!
Jag var ren i typ 1,5mån.. Sen för 2 veckor sedan började jag fappa igen, fram tills i torsdags... och jag har verkligen märkt hur mkt det fuckar för mig.
jag hade en tjej hos mig i torsdags.. och hela tiden hon va hos mig va jag sjukt okåt... Slutar med att hon styr upp det hela när vi ligger i sängen och ljuset är släkt. Blir knappt hård, sen när jag är hård kör vi, men efter typ 2min slaknar jag.
Samt i fredags och idag har jag varit på krogen och varit helt osugen på att ragga på brudar... har haft tjejer som jag vet har velat ligga båda dagarna, men jag har lixom inte velat... inte kåt bara...

Så nu är det stenhård nofap igen.. Man märker inte den stora skillnaden nofap gör om man inte testat i en månad/ett par veckor, men jäklar vilken skillnad det är alltså.
2013-02-17,12:29,
Inlägg: #729
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:Disciplin är A och O här gubbar. Kom igen

Exakt! Kom igen nu alla här, var lite munk-aktiga och låt inte köttsliga frestelser locka er! Big Grin

Dag 87 nu. Just ätit frukost och före det vart det en löprunda. Denna vecka har jag också börjat gymma på riktigt! Fortfarande träningsvärk i bröst och mage så jag inte ens orkade göra armhävningar eller situps idag pga att det gjorde så ont! Samtidigt kämpar jag fortfarande med mina psykologiska issues efter break up trots att det gått cirka 4 månader nu.
2013-02-17,15:27,
Inlägg: #730
Symptom utav att sluta runka!
illdan Skrev:Jag var ren i typ 1,5mån.. Sen för 2 veckor sedan började jag fappa igen, fram tills i torsdags... och jag har verkligen märkt hur mkt det fuckar för mig.
jag hade en tjej hos mig i torsdags.. och hela tiden hon va hos mig va jag sjukt okåt... Slutar med att hon styr upp det hela när vi ligger i sängen och ljuset är släkt. Blir knappt hård, sen när jag är hård kör vi, men efter typ 2min slaknar jag.
Samt i fredags och idag har jag varit på krogen och varit helt osugen på att ragga på brudar... har haft tjejer som jag vet har velat ligga båda dagarna, men jag har lixom inte velat... inte kåt bara...

Så nu är det stenhård nofap igen.. Man märker inte den stora skillnaden nofap gör om man inte testat i en månad/ett par veckor, men jäklar vilken skillnad det är alltså.

True, men 1.5 månad är inte enough. 3-6 månader minst, för att se REAL RESULTS
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-02-17,17:58,
Inlägg: #731
Symptom utav att sluta runka!
Hjälp mig!
Inte runkat sen i slutet av december. Haft brud här men fick LMR så sitter me jävla blueballs of hell. Kan ej gå ordentligt! Va gör jag?
2013-02-17,18:23,
Inlägg: #732
Symptom utav att sluta runka!
noname2blame Skrev:Hjälp mig!
Inte runkat sen i slutet av december. Haft brud här men fick LMR så sitter me jävla blueballs of hell. Kan ej gå ordentligt! Va gör jag?

Härda ut och lägg din energi på något annat. Har du inget viktigt att göra, sätt på en film eller serie eller gamea lite! =) Ignorera och föreställ dig att du är en skitdisciplinerad munk som inte faller för frestelser! Big Grin It's all about the mindset! Wink
2013-02-17,18:28,
Inlägg: #733
Symptom utav att sluta runka!
Någon här som genomlidit blueballs utan att komma?
Är det spola me kallvatten som gäller eller? (=
2013-02-17,19:33,
Inlägg: #734
Symptom utav att sluta runka!
noname2blame Skrev:Hjälp mig!
Inte runkat sen i slutet av december. Haft brud här men fick LMR så sitter me jävla blueballs of hell. Kan ej gå ordentligt! Va gör jag?

Hahahah, ja kyla brukar funka(spermierna diggar också kyla så kör, därav bättre än värme)
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-02-17,19:46,
Inlägg: #735
Symptom utav att sluta runka!
Haha, fan vad vi är förslavade av våra drifter... Patetiskt dålig disciplin när man läser om alla återfall här.

Jag är inte själv bättre dock.. Några dagar nu bara men satsar på att aldrig mera göra det, man får ju inte blueballs om man har sex några gånger i veckan istället.
2013-02-17,20:50,
Inlägg: #736
Symptom utav att sluta runka!
MassRiot Skrev:Några dagar nu bara men satsar på att aldrig mera göra det

Finns en känd, brittisk filosof som sa att man aldrig ska sluta utan bara ta en paus Smile Han sa att han t.ex. inte hade slutat med heroin utan att han hade tagit en paus i femton år.
2013-02-18,17:12,
Inlägg: #737
Symptom utav att sluta runka!
fan jag var uppe i typ 2 månader innan Asa Akira den slynan vann över mig. Men nu ska jag låta bli resten av året. Who's with me?
2013-02-18,19:51,
Inlägg: #738
Symptom utav att sluta runka!
Håhå det bara öser återfall efter återfall över den här tråden! Kom igen nu, vart är disciplinen?

Dag 88 nu! Toppendag som började med gymträning, sen har jag varit förvånandsvärt duktig och tagit mig till biblioteket för tentaplugg och sedan inhandlat massvis av nyttiga godsaker som mjölk, kvarg, hallon och kyckling.
2013-02-19,12:07,
Inlägg: #739
Symptom utav att sluta runka!
Alltså, hela den här tråden är sjukt underhållande att läsa. Jag förstår också grundpoängen, om man runkar varenda dag, så tar man bort lite av de krigarkemikalier som gör att vi vill ut och jaga brudar. Men att sluta helt?? Borde det inte räcka med att att åtminstone få köra en gång i veckan, typ söndagsrunken?
2013-02-19,13:34,
Inlägg: #740
Symptom utav att sluta runka!
el bueno Skrev:Alltså, hela den här tråden är sjukt underhållande att läsa. Jag förstår också grundpoängen, om man runkar varenda dag, så tar man bort lite av de krigarkemikalier som gör att vi vill ut och jaga brudar. Men att sluta helt?? Borde det inte räcka med att att åtminstone få köra en gång i veckan, typ söndagsrunken?

Antagligen, det är typ det Mark Manson förespråkar i sin bok (Models: Attract Women Through Honesty). Fast då, om jag minns rätt från boken, gäller det att man tänker på någon kvinna man dejtar just nu eller skulle vilja sätta på, inte till porr. Dock är det ju en jävla bra övning i självdisciplin att lägga av helt. =) Man ska göra det man själv mår bäst utav anser jag!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,869 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 181 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}