LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom utav att sluta runka!
2013-03-18,20:07,
Inlägg: #861
Symptom utav att sluta runka!
Jag märkte ju sjuk skillnad, mätbart minst 2 cm större, så det kan nog stämma.

Btw, uppe på en vecka imorgon igen sen utlösning genom wank, nu SKA jag hålla mig MINST 4 månader!

Failar jag får någon Malmöbo här söka upp mig och pryla min judiska röv! Haha
2013-03-21,14:50,
Inlägg: #862
Symptom utav att sluta runka!
MassRiot Skrev:Jag märkte ju sjuk skillnad, mätbart minst 2 cm större, så det kan nog stämma.

Btw, uppe på en vecka imorgon igen sen utlösning genom wank, nu SKA jag hålla mig MINST 4 månader!

Failar jag får någon Malmöbo här söka upp mig och pryla min judiska röv! Haha

Hör av dig så lovar jag att du ska bestraffas Wink
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2013-03-21,17:50,
Inlägg: #863
Symptom utav att sluta runka!
fyra veckor, fyfan
2013-03-21,19:44,
Inlägg: #864
Symptom utav att sluta runka!
Dag 22, nu när jag tittar på en snygg tjej så föreställer jag mig automatiskt hur jag tar henne i doggy. This is some powerfull shit yo
2013-03-22,15:58,
Inlägg: #865
Symptom utav att sluta runka!
Vet ni vad det är för dag idag?

Jo! För det är Dirty-D's 120e no-runk dag! Big Grin

Gymmandet går bra, skolan går bra, jag äter nyttigt, det går bra med sidoprojekten och jag har förhoppningsvis snart en middag med en riktigt intressant tjej (bjöd in henne till lördag men hon skulle resa bort och tog en rain check på det)!
2013-03-22,15:59,
Inlägg: #866
Symptom utav att sluta runka!
Dirty-Dog Skrev:Vet ni vad det är för dag idag?

Jo! För det är Dirty-D's 120e no-runk dag! Big Grin

Gymmandet går bra, skolan går bra, jag äter nyttigt, det går bra med sidoprojekten och jag har förhoppningsvis snart en middag med en riktigt intressant tjej (bjöd in henne till lördag men hon skulle resa bort och tog en rain check på det)!

Woooow, inte dåligt! Congrats, keep it up!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-03-22,17:27,
Inlägg: #867
Symptom utav att sluta runka!
Skillnader jag har märkt, STOR SKILLNAD i sociala sammanhang, mitt röstläge är starkt, känner ett större driv i allt jag gör tex fotboll/styrketräning, ögonkontakt, folk har sagt att jag har en DJURISK blick!!
2013-03-23,03:37,
Inlägg: #868
Symptom utav att sluta runka!
Ha webcamsex och se en het brud komma för mig två ggr utan att själv runka var rätt jobbigt. Ja, jag vet. Det fuckar definitivt upp dopaminet, men det blir inte samma verklighetsflykt/belöning om jag själv inte kommer.
2013-03-23,15:35,
Inlägg: #869
Symptom utav att sluta runka!
Fan, jag märker att när jag avhåller mig länge från onani så börjar jag bli nästan kåt på mulliga tjejer, typ sånna som har lite fett överallt, men kan ändå sträcka sig så dem inte ser superfeta ut, å dem som då har typ D eller uppåt blir då heta i mina ögon, nog för jag e så jevla kåt konstant (jag har dock normala testosteronvärden; har tagit blodprov).

Asså vad fan ska en mullig tjej som är 160-170cm väga? 80kg? Jag har aldrig legat med en mullig så jag har fuckingmig ingen aning dessutom ska dem ge bra blowjobs för dem jobbar mer på att behålla en kille än vad snygga tjejer gör vad jag läst via min vän google haha.
2013-03-23,16:27,
Inlägg: #870
Symptom utav att sluta runka!
Kör ba! Dom behöver penis dom också.
2013-03-23,17:13,
Inlägg: #871
Symptom utav att sluta runka!
AplAy Skrev:Fan, jag märker att när jag avhåller mig länge från onani så börjar jag bli nästan kåt på mulliga tjejer, typ sånna som har lite fett överallt, men kan ändå sträcka sig så dem inte ser superfeta ut, å dem som då har typ D eller uppåt blir då heta i mina ögon, nog för jag e så jevla kåt konstant (jag har dock normala testosteronvärden; har tagit blodprov).

Asså vad fan ska en mullig tjej som är 160-170cm väga? 80kg? Jag har aldrig legat med en mullig så jag har fuckingmig ingen aning dessutom ska dem ge bra blowjobs för dem jobbar mer på att behålla en kille än vad snygga tjejer gör vad jag läst via min vän google haha.

Same shit here. Mina blickar vandrar mer & mer mot modell större brudar än smala.

Update. Snart inne på 3e veckan, bra mycket lättare än förra gången.
find it, fuck it, forget it.
2013-03-23,17:19,
Inlägg: #872
Symptom utav att sluta runka!
Cogo Skrev:Kör ba! Dom behöver penis dom också.

Haha ja, å är man kåt å hon har b00bz så äré ju ok, dessutom äré bra å kunna träna sina sexskills så man får confidence samt ryktet om en masterful lover i sängvrån! ^^,
2013-03-23,18:11,
Inlägg: #873
Symptom utav att sluta runka!
Cogo Skrev:Kör ba! Dom behöver penis dom också.

http://www.youtube.com/watch?v=YuSXihJM6jY
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2013-03-23,19:43,
Inlägg: #874
Symptom utav att sluta runka!
http://www.youtube.com/watch?feature=pla..._5pjXEOJoc
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-23,20:46,
Inlägg: #875
Symptom utav att sluta runka!
Woho, 5 dagar.. fan va tiden går segt.. Sad


Förut höll jag upp i typ 2 månader, tiden ba flög lol, att runka var inte ens en tanke som kom upp i huvudet ^^
2013-03-23,20:54,
Inlägg: #876
Symptom utav att sluta runka!
AplAy Skrev:Fan, jag märker att när jag avhåller mig länge från onani så börjar jag bli nästan kåt på mulliga tjejer, typ sånna som har lite fett överallt, men kan ändå sträcka sig så dem inte ser superfeta ut, å dem som då har typ D eller uppåt blir då heta i mina ögon, nog för jag e så jevla kåt konstant (jag har dock normala testosteronvärden; har tagit blodprov).

Asså vad fan ska en mullig tjej som är 160-170cm väga? 80kg? Jag har aldrig legat med en mullig så jag har fuckingmig ingen aning dessutom ska dem ge bra blowjobs för dem jobbar mer på att behålla en kille än vad snygga tjejer gör vad jag läst via min vän google haha.

Jag kollar konstant efter skor nu, ere högklackat=kliv. Finns gränser dock.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-23,21:10,
Inlägg: #877
Symptom utav att sluta runka!
russel Skrev:Jag kollar konstant efter skor nu, ere högklackat=kliv. Finns gränser dock.

haha va jag fattar int "högklackat=kliv" ??? om tjej har högklackat, ej mullig el vadå?! xSXD
2013-03-24,00:25,
Inlägg: #878
Symptom utav att sluta runka!
AplAy Skrev:Haha ja, å är man kåt å hon har b00bz så äré ju ok, dessutom äré bra å kunna träna sina sexskills så man får confidence samt ryktet om en masterful lover i sängvrån! ^^,

Haha ja, och slipper prestationsångest ;-)
2013-03-24,22:38,
Inlägg: #879
Symptom utav att sluta runka!
För min del tycker jag ibland att jag nuförtiden drömmer bättre och kommer ihåg mera, (kan ha att göra med att jag sover längre och bättre pga och för min tränings skull). Men är det någon som upplever lucid dreams? http://sv.wikipedia.org/wiki/Klardr%C3%B6mmande
2013-03-24,23:09,
Inlägg: #880
Symptom utav att sluta runka!
Drömmer som fan hela tiden och har svårt att skilja på drömmar och minnen nuförtiden... Am I a maniac now? Sad

Kanske hänger ihop med no wank
, ingen aning.
Extreme Living
Never complain - never explain


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Symptom av att duscha kallt Entreprenören 35 27,199 2015-06-21,21:56
Senaste inlägg:: Rednales

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 141 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}